Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

"You will soon see that they are all top-quality players. We have not lost so many players. We have, of course, lost big players but number-wise we should be capable of doing well.

 

Med andre ord så mener Wenger at det er antallet som teller, ikke kvaliteten? Jeg forstår ikke tankegangen til den sneglespisende treigingen om dagen...

Link to comment
Share on other sites

Ingen ting fornuftig ble sagt.

 

BE

 

 

Med andre ord så mener Wenger at det er antallet som teller, ikke kvaliteten? Jeg forstår ikke tankegangen til den sneglespisende treigingen om dagen...

 

Tror ben elfen er inne på noe. For hver dag som går så kommer hyppigere og hyppigere bilder av Wenger fremstilt som "the nutty professor" inn i hodet mitt. Tilfeldig? Nja..

Link to comment
Share on other sites

Å se en pressekonferanse med våre kjære pariserloff i disse dager er som å se på stortingets spørretime. Han svarer som en politiker og man ender opp med å ha flere spørsmål en da pressekonferansen startet

 

Det er vel nok en likhet mellom Wenger og politikere... De er like flink til å holde løftene sine.

Link to comment
Share on other sites

Skjerp dere! "Sneglespiser", "Nutty professor", "Pariserloff". Nå får det f#&en være nok. Greit at dere er frustrerte, men det får være grenser for mangel på respekt. Vent iallefall til overgangsvinduet er lukket.

 

Shame on you!

 

Wenger har innrømmet at han er veldig glad i den franske delikatessen, snegler. Jeg husker ikke hvilken spiller, men en av hans signeringer var den eneste som var hjemme hos Wenger på disse måltidene.

 

Så sneglespiser er kun et av kallenavnene som faktisk passer vår manager.

 

Og mangel på respekt? Jeg lever etter en enkel regel.

 

"Fool me once, shame on me. Fool me twice, shame on you"

Nå har Wenger "lurt meg" i 4-5 sesonger... Så nå er det "Shame on him".

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

Av alle mennesker som har vært i eller jobbet for klubben så er det en som fortjener å bli omtalt med respekt for evig tid og det er Wenger. Syns det er grusomt å se at man begynner med kallenavn etc på en mann som har ofret absolutt alt for klubben i 15 år. Håper dette opphører umiddelbart. Jeg er sjokkert.

Link to comment
Share on other sites

Skjerp dere! "Sneglespiser", "Nutty professor", "Pariserloff". Nå får det f#&en være nok. Greit at dere er frustrerte, men det får være grenser for mangel på respekt. Vent iallefall til overgangsvinduet er lukket.

 

Shame on you!

La barna få holde på som de selv vil. Men om vi, "mot all formodning", skulle ha en kanonsesong i år, så håper jeg de holder seg unna, og ikke kommer tilbake for å hylle han.

Link to comment
Share on other sites

Skjerp dere! "Sneglespiser", "Nutty professor", "Pariserloff". Nå får det f#&en være nok. Greit at dere er frustrerte, men det får være grenser for mangel på respekt. Vent iallefall til overgangsvinduet er lukket.

 

Shame on you!

 

 

Takk! Godt det var flere enn meg som begynte å reagere....

Link to comment
Share on other sites

Nei, det kan du si. Skulle nesten tro de forsøker å få han til å henge seg selv (billedlig altså). Sikkert billigere det. <_<

 

Ja, kanskje det.

 

Tanker om Deins uttalelser:

 

Many Arsenal fans have reacted angrily to Dein's call-to-arms this morning. Some, infuriated by record ticket price increases and an absent, elusive owner, claim they have every right to criticise a manager who seems increasingly delusional, stubbornly incapable of competing in the transfer market and has won nothing for six seasons.

 

Eller:

 

But many Arsenal supporters will also heed Dein's words of caution and note that the club has not won a trophy since the man known as 'Mr Arsenal' left the club. They will also note the complete silence of majority shareholder Stan Kroenke and appreciate that at least someone is issuing a rallying cry at a critical time.

 

Jeg heller nok mot det siste. Og jeg kjenner en økende grad av usikkerhet rundt hvem som faktisk er rette adressat for den misnøye jeg/vi nå kjenner.

Link to comment
Share on other sites

Av alle mennesker som har vært i eller jobbet for klubben så er det en som fortjener å bli omtalt med respekt for evig tid og det er Wenger. Syns det er grusomt å se at man begynner med kallenavn etc på en mann som har ofret absolutt alt for klubben i 15 år. Håper dette opphører umiddelbart. Jeg er sjokkert.

 

Jeg blir bare så forbaska oppgitt over dette, takk til BølerUlf for å ta opp dette. Og takk til RP7 for hans innlegg over.

 

Det som irriterer meg en god del er at folk tydeligvis vet så jævla mye av det som foregår. Folk "vet" at vi kunne fått Mata og en hel bunch med andre spillere hvis vi bare hadde lagt inn bud/ikke vært så gjerrige/lagt inn høyere bud/ikke vært redd for å drepe karrieren til en unggutt (stryk det som passer).

 

Folk later til å tro at alle spillere i hele PL vil styrke laget vårt. Noen mener tydeligvis at Upson og Campbell! hadde styrket forsvaret vårt, et forsvar som har spilt glitrende så langt btw.

 

Og så var det det med kilder da. Mange har en merkelig tro på informasjon som kommer fra diverse bloggere. Arseblog er tydeligvis veldig populær blant norske goonere og består vel av en irsk Arsenalsupporter og han vet neppe så veldig mye mer om hva som foregår i klubben enn undertegnede eller du som leser det jeg skriver her. Myles Palmer imponerer ved å ta konsekvent feil...

 

Så har vi alle disse fantastiske kildene på nettet som er veldig nøye på om det de skriver har rot i virkeligheten eller ei. Tribalfotball, teamtalk, transfer tavern, thesun, the daily mail osv.

 

Det nye for året er tydeligvis tvittermeldinger. En eller annen gjøk skriver noe og noen av debattantene her tar det for god fisk og konkluderer med at det har rablet helt for Wenger. Sist var det en tweet fra mannen bak goonertalk som var foranledningen til nedrakking av Wenger!!!

 

Tenk tilbake på når forhandlingene mellom oss og Joel Campbell angivelig ble satt på vent. En rekke debattanter kritiserte alt og alle i klubben. Vi var tydeligvis blitt så patetiske at selv unggutter ikke så det formålstjenelig å spille for oss. Nå er han klar og ingen er villig til å ta selvkritikk og knapt noen gleder seg over at vi har fått en ny spiller. Omkvedet later til å være at nå har vi fått atter en unggutt som kanskje blir god om noen år i stedet for å kjøpe en som kan styrke oss nå. Wenger, CEO og hele styret viser også med dette at de er på skogtur...

 

Hilsen Tapapa, som heller ikke er fornøyd med overgangsvinduet så langt.

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

Skjerp dere! "Sneglespiser", "Nutty professor", "Pariserloff". Nå får det f#&en være nok. Greit at dere er frustrerte, men det får være grenser for mangel på respekt. Vent iallefall til overgangsvinduet er lukket.

 

Shame on you!

Takk for denne.

Arsenals viktigste mann gjennom alle tider, sammen med Chapmann, må behsndles med stor respekt.

Uenighet og kritikk greit nok, men ekle kallenavn er ikke ok.

Link to comment
Share on other sites

Tja... er det for mye å forlange litt informasjon?

 

Jeg vet ikke hvaa som er værst, å legge inn for lave bud som mange av oss tror er realiteten, eller ikke å ha gjort det i det hele tatt...

 

Ja forsvaret har vært bra det, men tror dere virkelig det er bra nok uten song, gibbs/traore? Og hva har vi målt forsvaret mot? Et Newcastle uten tenner og et italiensk lag som faktisk demonstrerte nøyaktig hva vi sliter med.

 

Jeg har sagt.det før og sier det igjen:

 

På tide å spise hurtigmat nå Wenger! Sneglene må vente!

Link to comment
Share on other sites

Tja... er det for mye å forlange litt informasjon?

 

Jeg vet ikke hvaa som er værst, å legge inn for lave bud som mange av oss tror er realiteten, eller ikke å ha gjort det i det hele tatt...

 

Ja forsvaret har vært bra det, men tror dere virkelig det er bra nok uten song, gibbs/traore? Og hva har vi målt forsvaret mot? Et Newcastle uten tenner og et italiensk lag som faktisk demonstrerte nøyaktig hva vi sliter med.

 

Jeg har sagt.det før og sier det igjen:

 

På tide å spise hurtigmat nå Wenger! Sneglene må vente!

Arsenal har aldri kommentert overganger og overgangssaker. Det kommer de ikke til å begynne med heller. Vi og klubben har kritisert andre klubber for å gjøre det så vi får sannelig akseptere at vår klubb holder sin sti ren.

Link to comment
Share on other sites

Tja... er det for mye å forlange litt informasjon?

 

Jeg vet ikke hvaa som er værst, å legge inn for lave bud som mange av oss tror er realiteten, eller ikke å ha gjort det i det hele tatt...

 

Ja forsvaret har vært bra det, men tror dere virkelig det er bra nok uten song, gibbs/traore? Og hva har vi målt forsvaret mot? Et Newcastle uten tenner og et italiensk lag som faktisk demonstrerte nøyaktig hva vi sliter med.

 

Jeg har sagt.det før og sier det igjen:

 

På tide å spise hurtigmat nå Wenger! Sneglene må vente!

 

 

Helt enig med Orakelet.Newcastle var ingen målestokk for forsvaret vårt. Det er nå de neste 3 kampene de skal få testet seg. Og nå er skadene allerede der og vi må kanskje bruke en 19 årig høyreback som venstreback !!! Så Szczesny kommer ihverfall få trent på tilbakespill ;). Og tenk om vi snart må bruke Squllaci som midtstopper !!. Jeg sier bare HJELP!!

 

Og dette er Wengers feil. Det er jo helt uttrolig at vi nå skriver 20 aug, 1,5 uke igjen av overgangsvinduet og fortsatt mangler minst 3-4 rutinerte spillere. Og alle dere som tror at det vil komme, GLEM DET! Wenger har lurt oss i 4-5 år og det samme kommer til å skje iår. Han kommer sikkert til å kjøpe et par spillere men det er helt sikkert spillere på 22-23 år fra fransk 2 div eller fra Championship. Kan bare glemme Hazard, Cahill, Samba o.l. Kommer vi til å erstatte Cesc og Nasri?? Selvfølgelig ikke, vi har jo en 19 og 20 åring som vi skal stole på gjennom en lang sesong.

Jeg har sagt det før og sier det igjen: La Wenger gå nå, så kan en ny manager bruke dette året til å stable et nytt lag på beina. Vi kommer ikke blandt topp 4 alikevel med den stallen vi har nå. Grunnstammen er jo der, men la han kjøpe inn de 3-4 spillerene som trengs for å skape et vinnerlag.Regner med at ALLE andre enn Wenger vet hva som mangler.

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hva Wenger sparer alle penge han for av alt salge av spillere vær sommer.

Han henter unge spillere for små summer, de viser seg alltid å bli for dårlige for Arsenal som likksom skal ta PL gull.

Er helt lattlig at han ikke skjønner selv at Arsenal detter ned fra topp 4 i år.

Link to comment
Share on other sites

Det som overrasker meg mest med Wenger om dagen, er da han får spørsmål angående signeringer og erstatninger, så svarer han, helt klin seriøs, at vi allerede har signert Jenkinson, Chamberlain, Gervinho, Myiaichi og Campbell, at vi fans ikke må glemme dette.. Av disse er det kun Gervinho som kan regnes som en ordentlig forsterkning! Vi kan da ikke forvente at 17-18 åringer som kommer fra lave divisjoner skal gå inn i laget vårt og utgjøre en stor forskjell?

Da noen stiller meg spørsmål angående signeringer, ramser jeg opp de unge gutta som en spøk. Jeg er selvfølgelig glad for at vi henter talenter, og disse gutta virker veldig bra, men Wenger snakker om dem som om det skulle være rutinerte herremenn som skal gå inn å erstatte de vi har mista.

 

Og når Wenger snakker om dem på en slik måte, legger han ikke da et enormt press på skuldrene til disse unge gutta?

Link to comment
Share on other sites

La barna få holde på som de selv vil. Men om vi, "mot all formodning", skulle ha en kanonsesong i år, så håper jeg de holder seg unna, og ikke kommer tilbake for å hylle han.

Gi deg nå med de romantiske "alltid støtt alt" inntrykket ditt av hvordan en supporter skal være. Det må da lov å ytre sine dypeste bekymringer og sin frustrasjon, her på et Arsenal forum. Barn? Vi vet alle at du hører til den yngre garde her inne...

Det er så utrolig irriterende når sånne "besserwissere" som deg kommer frem med håndboka som beskriver hvordan man skal være en god supporter, for så å rakke ned på de som ikke følger dine "verdier". Slikt minner meg om en nylig pensjonert forumist, hvis navn ikke skal nevnes. ALLE her inne støtter Arsenal Football Club. Om vi ikke støtter Denilson, Wenger, Rice eller noen andre av dine kjæledegger, er det ingen grunn til å kalle oss barn. Diskuter med måte!

Link to comment
Share on other sites

Man kan godt la vær med å støtte manageren, kjør på for min del. Men å gi han patetiske kallenavn blir for dumt. Da synker man ned på et barnslig nivå, og folk kan holde seg for gode til akkurat det.

 

Forresten; du trenger ikke være så kjepphøy. Jeg har min oppfatning om hvordan en supporter skal være, og du har din. Og man trenger ikke å støtte "kjæledeggene" mine hele tiden, men å begynne å dele ut kallenavn i negativt fortegn er ikke særlig representativt hverken for dette forumet eller Arsenal-fansen generelt.

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Synes det er rart å ikke ha tiltro til Wenger etter alle disse årene. I tilegg med tanke på hvor stor økonomisk forskjell det er på oss og de tre andre som kom over oss i fjor. Tror ikke det er noen andre som klarer å drive Arsenal så godt som Wenger. Hvem skulle det vært?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...