Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Vela spiller mot England nå. Har vært alene gjennom 2 ganger, og begge avslutningene har endt midt på keeper ;) Walcott er også på banen og gjort en bra figur hittil

 

Det var overaskende og høre, Vela bruker jo og være ganske sikker alene med keeper. Men har han spilt bra, sett bort fra de brente sjansene?

Link to comment
Share on other sites

http://www.thisislondon.co.uk/standard-spo...at-world-cup.do

 

Er Vela også på vei bort fra Arsenal?

 

Det ble vel en skuffende sesong for Vela som var mye skadet, men også fikk få sjanser når han var skadefri.

Konkurransen blir vel ikke akkurat enklere med Chamakh i rekkene også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir så sykt lei meg hvis Vela drar! :) Jeg har aldri funnet ut hvorfor, men Vela har altid vært en av mine favoritt spillere i Arsenal. Han har et utrolig stort potensiale, og med mere spille tid tror jeg han blomstrer. Tviler foresten på at Vela blir solgt, Wenger uttalte vell engang i denne sesongen at han hadde kjempe tro på Vela?

 

Foresten, er det noen som vet hvordan draktnummer Vela har på Mexico? :P

Link to comment
Share on other sites

Ser mye heller at Vela forblir i Arsenal og at Eduardo blir borte, men helst ser jeg heller at begge blir i Arsenal i minst en sesong til. Vela er en spiller som jeg tror vil gjøre det langt langt bedre i en 4-4-2 formasjon, enn i en 4-3-3 formasjon (dog tror jeg han kan bli veldig god på vingen i sistnevnte formasjon). Han er også en av mine favorittspillere i Arsenal, uten at jeg helt klarer å forklare hvorfor :)

 

@Stian96 Carlos Vela har draktnummer 11 på landslaget :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 25 2010, 10:13 PM) 199185[/snapback]

Ser mye heller at Vela forblir i Arsenal og at Eduardo blir borte, men helst ser jeg heller at begge blir i Arsenal i minst en sesong til. Vela er en spiller som jeg tror vil gjøre det langt langt bedre i en 4-4-2 formasjon, enn i en 4-3-3 formasjon (dog tror jeg han kan bli veldig god på vingen i sistnevnte formasjon). Han er også en av mine favorittspillere i Arsenal, uten at jeg helt klarer å forklare hvorfor :P

 

@Stian96 Carlos Vela har draktnummer 11 på landslaget ;)

 

Bendtner og Vela hadde jo et veldig bra samspill i pre-season og Ligacup for 2 sesonger siden i 4-4-2. Men jeg tror det samme som deg at Vela kan bli en god venstre ving. Han er en av få som faktisk kan å slå innlegg+ at han er rask, god teknikk og også en målscorer.

 

Takk, vurderer sterkt en Mexico drakt med Vela :)

Link to comment
Share on other sites

Vela har helt klart potensiale til å bli en spiller av ypperste klasse. Men kommer han til å slå igjennom i PL? Kan ikke akkurat si at han er den største og mest muskuløse spilleren. Han kan for bli barnemat for de største stopperkjempene.

Om Vela blir stor i Arsenal, så tror jeg det blir som ving. Men en vet vel aldri, kanskje kan gutten slå til som midtspiss også?

Link to comment
Share on other sites

Vela har helt klart potensiale til å bli en spiller av ypperste klasse. Men kommer han til å slå igjennom i PL? Kan ikke akkurat si at han er den største og mest muskuløse spilleren. Han kan for bli barnemat for de største stopperkjempene.

Om Vela blir stor i Arsenal, så tror jeg det blir som ving. Men en vet vel aldri, kanskje kan gutten slå til som midtspiss også?

 

Tror faktisk ikke det står på fysikken til Vela i PL, men råskapen hans. Han har en tendens til å gi opp litt lett når det kommer til dueller, og forventer frispark med en gang noen pirker borti han. Tror Vela kan bli stor både som ving og spiss i Arsenal, men først og fremst må han få flere sjanser enn hva han har gjort hittil, men dessverre for Vela så virker det som om landslaget er det som oftest hindrer han i å spille, siden han så og si alltid pådrar seg en skade eller er "utmattet" i en uke etter en kamp for Mexico. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Carlos vela har scort mot Italia, tror han gjør det VELDIG bra i vm:) Lykke til!

Det hadde vaert veldig stas om Vela gjoer at bra VM og tar med seg masse selvtillitt tilbake til London. En spiller med utvilsomt enormt potensiale, men som ikke har faatt det helt til. Tvi-tvi og lykke til, Carlos!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare få sagt det: På det første målet, altså det til Vela, ser man det veldig godt! Italia skal liksom være så trygge defensivt og slippe inn lite mål osv... Se så elendig den defensive organiseringen er! To mexico-spillere står alene innenfor 16-meteren, en stopper rykker ut, en markerer, en back står midt i mellom to spisser! Jeg tror Italia blir årets flopp, og det gleder meg stort!

Back on topic: Gledelig å se Vela score, og jeg tror han kommer til å gjøre det godt i VM, og komme tilbake med masse selvtillit, og virkelig slå gjennom neste sesong B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Vela gjorde en god figur for Mexico idag, og syns det var et under at han ble byttet ut istede for Franco, som jeg syns var utrolig dårlig.. Synd at han ikke fikk det målet som ble annulert, jeg unner han det!

Link to comment
Share on other sites

Og der ble Vela byttet ut pga skade. Så ut som en hamstringskade...

Klarer ikke å se en stor framtid for Vela hvis han fortsetter på den måten her.. Blir jo skada hver gang han er tilbake fra ett eller annet. Og jeg som hadde håpet dette mesteskapet skulle bli Vela`s internationale gjennombrudd, men nå tviler jeg på at vi får se han mer i Sør Afrika

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi vet alle at Vela er en god spiller, og han har flere ganger vist storspill også i Arsenal. Problemet er den typen spillestil han møter i England. Den er rett og slett for hard for han, og derfor er jeg spent på å se hvordan Hernandez gjør det i Manchester United. Vela er kun rask, mens denne Javier Hernandez er lynrask. Derfor har han bedre forutsetninger enn Vela til å lykkes.

 

En av grunnene til at Vela ikke har slått til må jo være at han nesten aldri får sjansen. Og når han får det så er det i 5-10 minutter. I et par Carling Cup-matcher har han vært glimrende, men denne sesongen er det å slå til for fullt eller å forsvinne. Jeg tror han ender opp med sistenevnte.

Link to comment
Share on other sites

Vi vet alle at Vela er en god spiller, og han har flere ganger vist storspill også i Arsenal. Problemet er den typen spillestil han møter i England. Den er rett og slett for hard for han, og derfor er jeg spent på å se hvordan Hernandez gjør det i Manchester United. Vela er kun rask, mens denne Javier Hernandez er lynrask. Derfor har han bedre forutsetninger enn Vela til å lykkes.

 

En av grunnene til at Vela ikke har slått til må jo være at han nesten aldri får sjansen. Og når han får det så er det i 5-10 minutter. I et par Carling Cup-matcher har han vært glimrende, men denne sesongen er det å slå til for fullt eller å forsvinne. Jeg tror han ender opp med sistenevnte.

 

Det er det som er problemet. Mange her forventer at han skal være fantastisk på hvert eneste innhopp. Etter at Fabregas kom til klubben har vi blitt alt for nådeløse i vår kritikk og forventninger til de unge spillerne. De trenger mer enn innhopp på 10minutter, og enkelte carling-cup kamper. Legg merke til at i de kampene han har fått spille, har han vært en trussel fremover, med gode innlegg og gode avsluttninger.

Link to comment
Share on other sites

Det er det som er problemet. Mange her forventer at han skal være fantastisk på hvert eneste innhopp. Etter at Fabregas kom til klubben har vi blitt alt for nådeløse i vår kritikk og forventninger til de unge spillerne. De trenger mer enn innhopp på 10minutter, og enkelte carling-cup kamper. Legg merke til at i de kampene han har fått spille, har han vært en trussel fremover, med gode innlegg og gode avsluttninger.

Han er en meget god spiller, men kanskje passer han bedre i en annen liga. Noen spillere kommer ikke helt til sin rett med talentet sitt i England.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...