Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

synes det er rart at Dos Santos gikk såpass billig til Spudz, og at han i det hele tatt gikk til den klubben. Skulle trodd at noen andre mer interessante klubber ville være etter han.... Oppskrytt spiller?

 

Ja, skremmende rart det der. Tipper nok at han er hauset om som talent, og ikke kommer til og bli mer enn en middelmådig PL spiller!

Link to comment
Share on other sites

Vela putta for maxico i går.... litt gøy å se han stadig putter for lanslaget :P

 

For d første var det ikke igår, for det andre så er det kun det andre målet hans for Mexico, så vi må ikke ta helt av nå gutter (og jenter?)

Link to comment
Share on other sites

Vi har fått en skikkelig GRINGO!!! Skyter, danser og drikker... og når politiet kommer blir det bråk!

 

He he, ordet gringo brukes av mexikanere om amerikanere :D

hvite generelt...

 

Ok, jeg trodde jeg hadde forstått Sølvpilen dithen :lol:

 

Jeg må inrømme at jeg tidligere i mitt liv var riktig så begeistret for Månestråle. Når vi først er inne på Sølvpilen og Månestråle, var de kjærester eller søsken? Jeg havnet i den diskusjonen med en venninde en gang og det skal sies at jeg tror hun var kjæresten hans. Fint om du/dere kan avgjøre denne lille disputten.

 

Siden vi nå er litt off topic, så kan jeg vel fortsette litt med det...

 

I honduras fikk jeg forklart hva de, altså hondurianerne, mente ordet gringo kom fra. De påstod at det var fra en eller annen krig mellom USA og Mexica (rundt 1860 tror jeg) og at den amerikanske hæren som var kledd i grønt, ble beordret fram av sine offiserer med ordene green go, derav gringo.

 

Om det er sant eller ei, vet ikke jeg :-)

Link to comment
Share on other sites

Vi har fått en skikkelig GRINGO!!! Skyter, danser og drikker... og når politiet kommer blir det bråk!

 

He he, ordet gringo brukes av mexikanere om amerikanere :D

hvite generelt...

 

Ok, jeg trodde jeg hadde forstått Sølvpilen dithen :D

 

Jeg må inrømme at jeg tidligere i mitt liv var riktig så begeistret for Månestråle. Når vi først er inne på Sølvpilen og Månestråle, var de kjærester eller søsken? Jeg havnet i den diskusjonen med en venninde en gang og det skal sies at jeg tror hun var kjæresten hans. Fint om du/dere kan avgjøre denne lille disputten.

 

Siden vi nå er litt off topic, så kan jeg vel fortsette litt med det...

 

I honduras fikk jeg forklart hva de, altså hondurianerne, mente ordet gringo kom fra. De påstod at det var fra en eller annen krig mellom USA og Mexica (rundt 1860 tror jeg) og at den amerikanske hæren som var kledd i grønt, ble beordret fram av sine offiserer med ordene green go, derav gringo.

 

Om det er sant eller ei, vet ikke jeg :-)

 

Sølvpilen og Månestråle var kjærester! Basta!

Ikke prøv å antyd noe annet :lol:

 

End of topic! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

På Arsenal.com sin presentasjon av førstelaget er Vela avbildet tilsynelatende på en Arsenal trening i Arsenal treningsjakke. Når trente han med Arsenal? Jeg trodde at han gikk direkte på utlån til de spanske klubbene og at han aldri hadde vært på trening i England!?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Han har gjort en veldig bra start i Arsenal!

Håpe han kommer til å spiller i CL og PL denna sesongen. :)

Men det kan være vanskelig å få plass på startlage , siden vi har så mange gode spissa: Ade , Van Persie , Bendtner og Eduardo.

Så det kan nok bli litt vanskelig. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

På Arsenal.com sin presentasjon av førstelaget er Vela avbildet tilsynelatende på en Arsenal trening i Arsenal treningsjakke. Når trente han med Arsenal? Jeg trodde at han gikk direkte på utlån til de spanske klubbene og at han aldri hadde vært på trening i England!?

 

Vela har nok vært på flere treningsoppholdt i Arsenal i den tiden han var på lån i Spania. Men grunnen til at han gikk på utlån var at han ikke fikk spille kamper i England. Så Vela kjente nok de fleste Arsenalspillerne mer eller mindre før han ankom klubben sånn offesielt før denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...