Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...he+Arsenal+fold

 

Hvis det i det hele tatt hersket noen tvil om at Vela kommer tilbake til sommeren, så er det ihvertfall helt sikkert nå. Wenger sier også at han ser på Vela som en spiss, en Eduardo type, ikke en venstre ving.

 

Spennende!

Ja, da blir Walcott å regne som ving neste år, og Vela som en hurtig og teknisk spiss i forhold til Adebayor og Persie som har litt annen spisskompetanse.

Da, er det vel 100% sikkert at det ikke blir noe spisskjøp i sommer (Villa kommer ikke), ut ifra hva jeg føler meg sikker på. Vela er et stort talent, og han blir ikke hentet inn for å bli et 4.valg (etter Ade, Persie, og evt et spisskjøp)

Link to comment
Share on other sites

kampen er utsatt en time og Vela starter på benken. kult hvis han kommer innpå avgjør og redder Osasuna fra nedrykk :)

 

EDIT: da kom Vela inn for Hugo Viana etter 83 min. ser ut som Osasuna skal berge plassen uten hans hjelp, eller dvs med andre lags hjelp i stedet-

Link to comment
Share on other sites

Interssant at Vela kommer til sommern.. :)

 

 

 

PS: Ta en titt på denne videoen, der Vela rundluler Sergio Ramos:

 

Samme finte 7 ganger fra samme kameravinkel på gode 20 sekunder. Frekt.

mulig det sier noe om hvor rask han er :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå fikk jeg nettopp våte drømmer om spissparret: Bendtner - Vela. Utfyller hverandre perfekt, og tenk deg hvordan de kan bøtte inn mål om noen få sesonger :rolleyes: :) Allerede i CC denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Bra å få han på plass i sommer ;)

 

Men jeg er faktisk litt overrasket at han også skal drilles som spiss når vi har Ade, Bendtner, Eduardo og Van Persie fra før.

I tillegg ser Wenger også Walcott som en midtspiss i fremtiden.

 

Da sitter vi igjen med 6 spisser. Til slutt ender det kanskje med at en eller to av dem forsvinner pga. for lite spilletid.

 

Vela har stort sett vært venstrekantspiller i Spania og sikkert blitt ganske vant til den posisjonen etterhvert.

Er det da ikke like greit dyrke han videre som venstreving?

Ettersom vi ikke akkurat er overfylt på den posisjonen.

 

Skal ikke betvile Wengers disposisjoner siden han sikkert har en plan med Vela, men bare spør likevel..

Link to comment
Share on other sites

Bra å få han på plass i sommer ;)

 

Men jeg er faktisk litt overrasket at han også skal drilles som spiss når vi har Ade, Bendtner, Eduardo og Van Persie fra før.

I tillegg ser Wenger også Walcott som en midtspiss i fremtiden.

 

Da sitter vi igjen med 6 spisser. Til slutt ender det kanskje med at en eller to av dem forsvinner pga. for lite spilletid.

 

Vela har stort sett vært venstrekantspiller i Spania og sikkert blitt ganske vant til den posisjonen etterhvert.

Er det da ikke like greit dyrke han videre som venstreving?

Ettersom vi ikke akkurat er overfylt på den posisjonen.

 

Skal ikke betvile Wengers disposisjoner siden han sikkert har en plan med Vela, men bare spør likevel..

 

nå er det ikke sikkert eduardo noen gang vil bli den samme igjen. ein annen ting er det at kansje ikke bendtner tar steget opp til å bli ein topp spiss. har mye mer tro på¨vela en eg har på bendter.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ber folk om ikke å ha FOR store forhåpninger til Vela. Det kan fort skuffe dere.

Husk at det er mye enklere for en mexicaner å lyktes i Spania, enn i England, hvor fysikken teller mye mer enn teknikken. Det har heller ikke så mye å si at han er god på FM...

 

Jeg tipper Vela kommer til å slite i år, men blomstrer til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Ber folk om ikke å ha FOR store forhåpninger til Vela. Det kan fort skuffe dere.

Husk at det er mye enklere for en mexicaner å lyktes i Spania, enn i England, hvor fysikken teller mye mer enn teknikken. Det har heller ikke så mye å si at han er god på FM...

 

Jeg tipper Vela kommer til å slite i år, men blomstrer til neste år.

 

Uenig. Vi har all mulig grunn til å ha store forhåpninger til ham! Se på Fernando Torres. Han var ikke på langt nær like da han spilte i Spania som da han begynte å spille for Liverpool. Sesongoppkjøringen vil gjøre Vela godt. Tror ikke fysikken blir noe problem for ham. Vela er en juvel.. ;) Blir nok ham jeg tar bakpå den nye drakta.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vela scoret 1 mål i går i 4-1 seieren over Peru.

Må si at jeg gleder meg til han tar på seg Arsenaltrøya

 

Link til målene og høydepunktene. (hvis jeg ikke tar helt feil er Vela nr. 11 og det er det 3 målet til Mexico han scorer) og langt referat fra youngguns

 

Og et veldig kort referat fra youngguns til de som ikke gidder og lese det fabelaktige referatet over her:

 

"Regular Young Guns readers will know Carlos Vela scored for Mexico yesterday morning against Peru, and played a part in creating two others goals. He also missed a couple of chances, before being rested on 69 minutes."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...