Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply
Guest Re9es

Ette hva jeg kan oversette, kan Carlos Vela få sin debut for Celta Vigo ikveld...i en vennskapskamp.

 

http://www.celtavigo.net/article.php?sid=6773

 

Som ventet, fikk Carlos Vela sin debut i denne kampen, og ifølge de offisielle nettsidene til Celta Vigo, spilte han en meget god kamp. Nå er ikke spansken min den beste, men tror han puttet et par goaller.

 

http://www.celtavigo.net/article.php?sid=6800

Link to comment
Share on other sites

Ette hva jeg kan oversette, kan Carlos Vela få sin debut for Celta Vigo ikveld...i en vennskapskamp.

 

http://www.celtavigo.net/article.php?sid=6773

 

Som ventet, fikk Carlos Vela sin debut i denne kampen, og ifølge de offisielle nettsidene til Celta Vigo, spilte han en meget god kamp. Nå er ikke spansken min den beste, men tror han puttet et par goaller.

 

http://www.celtavigo.net/article.php?sid=6800

 

snakker ikke spansk, men ser ut som han puttet to..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ser da virkelig ut som om Carlos Vela er Arsenal-spiller; han står oppført under "Out"-kolonnen hos Sky Sports. Og da er det vel ingen tvil om at det er snakk om et utlån. Carlos Vela er, i følge meg (:)), Arsenal-spiller på utlån i Salamanca.

Link to comment
Share on other sites

Ser da virkelig ut som om Carlos Vela er Arsenal-spiller; han står oppført under "Out"-kolonnen hos Sky Sports. Og da er det vel ingen tvil om at det er snakk om et utlån. Carlos Vela er, i følge meg (:D), Arsenal-spiller på utlån i Salamanca.

Men han må vel først ha signert før han kan lånes ut? :D

Link to comment
Share on other sites

Ser da virkelig ut som om Carlos Vela er Arsenal-spiller; han står oppført under "Out"-kolonnen hos Sky Sports. Og da er det vel ingen tvil om at det er snakk om et utlån. Carlos Vela er, i følge meg (:P), Arsenal-spiller på utlån i Salamanca.

Men han må vel først ha signert før han kan lånes ut? :huh:

 

Nettopp. Det har vært mye fram og tilbake rundt denne meksikaneren, men det er stadig flere ting som tyder på at han faktisk har signert en kontrakt med Arsenal. Offisielt har det aldri vært (les: Arsenal.com), men allikevel ser han ut som en Arsenal-spiller for fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Ser da virkelig ut som om Carlos Vela er Arsenal-spiller; han står oppført under "Out"-kolonnen hos Sky Sports. Og da er det vel ingen tvil om at det er snakk om et utlån. Carlos Vela er, i følge meg (:P), Arsenal-spiller på utlån i Salamanca.

Men han må vel først ha signert før han kan lånes ut? :huh:

 

Nettopp. Det har vært mye fram og tilbake rundt denne meksikaneren, men det er stadig flere ting som tyder på at han faktisk har signert en kontrakt med Arsenal. Offisielt har det aldri vært (les: Arsenal.com), men allikevel ser han ut som en Arsenal-spiller for fremtiden.

OK, det høres bra ut ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet dette med sikkerhet...? Første gangen jeg hørte om Vela og Arsenal leste jeg et eller annet sted at pga arbeidstilatelsen i england for spillere under 18 er strengere enn i Spania, så derfor skulle Vela spille i Spania noen år for å få litt erfaring....Mener jeg leste det på skysport når han først ble linket til Arsenal, men mulig jeg har drømt :huh:

Link to comment
Share on other sites

Carlos Vela signerte for Arsenal i November 2005. Fra Fifa.com

 

Carlos decided to pack his bags and head for pastures new, signing a five-year deal with the Gunners. However, due to Premier League age restrictions, he will not be able to make his debut in England until 2007.

...

"Arsenal have given me a terrific opportunity and I'm working hard, trying to make sure I do things right," he adds. "I can't afford to rest on my laurels and have to keep improving. Hopefully it won't be long before I can start scoring goals for my team."

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

For første gang ser jeg at AW prater om Vela, mao må denne være i boks selv om klubben aldri har bekreftet det.

Er det jeg som er helt blind? Jeg kan ikke se at Vela står nevnt i artikkelen.,

Det står ikke om Vela der, det er vel på intervjuet med AW på ATVO

Link to comment
Share on other sites

Vela var nevnt i den artikkelen i stad! Hva er så hemmelig med han?

Link to comment
Share on other sites

Kan det være at Vela har vært utlånt først til Celta Vigo for å så bli utlånt til Salamanca??!

 

Celta Vigo

 

UD Salamanca

 

Carlos Vela

 

Han var på utlån i Celta Vigo i fjorårssesongen, men er nå utlånt til UD Salamanca i Segunda Division. Han har scort noen, så vidt jeg kan forstå dreier det seg om fire ligamål så langt (Eurosport.com). Aner ikke hvor mye spilletid han har hatt, kan jo være at han har slitt med skader, men på papiret er ikke fire ligamål på fem måneder særlig imponerende...

Link to comment
Share on other sites

Kan det være at Vela har vært utlånt først til Celta Vigo for å så bli utlånt til Salamanca??!

 

Celta Vigo

 

UD Salamanca

 

Carlos Vela

 

Han var på utlån i Celta Vigo i fjorårssesongen, men er nå utlånt til UD Salamanca i Segunda Division. Han har scort noen, så vidt jeg kan forstå dreier det seg om fire ligamål så langt (Eurosport.com). Aner ikke hvor mye spilletid han har hatt, kan jo være at han har slitt med skader, men på papiret er ikke fire ligamål på fem måneder særlig imponerende...

 

Hmm... Det står:

 

UD Salamanca (loan) Apps (goals) 10 (6)

 

Det vil si 6 mål på 10 kamper.. Og det er jo sånn rimelig bra!

Link to comment
Share on other sites

Kan det være at Vela har vært utlånt først til Celta Vigo for å så bli utlånt til Salamanca??!

 

Celta Vigo

 

UD Salamanca

 

Carlos Vela

 

Han var på utlån i Celta Vigo i fjorårssesongen, men er nå utlånt til UD Salamanca i Segunda Division. Han har scort noen, så vidt jeg kan forstå dreier det seg om fire ligamål så langt (Eurosport.com). Aner ikke hvor mye spilletid han har hatt, kan jo være at han har slitt med skader, men på papiret er ikke fire ligamål på fem måneder særlig imponerende...

 

Hmm... Det står:

 

UD Salamanca (loan) Apps (goals) 10 (6)

 

Det vil si 6 mål på 10 kamper.. Og det er jo sånn rimelig bra!

 

Det stemmer nok ikke. Han er ikke med på toppscorerlista i Segunda Division, som på euruosport.com strekker seg til 5 mål. Jeg telte over alle kampene, og kom til 4 ligamål.

Link to comment
Share on other sites

HENTET FRA WIKIPEDIA:

 

Carlos Alberto Vela Garrido plays for UD Salamanca on loan from Arsenal. Before moving to Europe, Vela's career started with Guadalajara. Even though he had not made his debut on Chivas' first division team, his big break came when he participated in the U-17 World Cup with the Mexican national team. Vela helped the Mexican team take the 2005 U-17 World Cup against other promising teams, including Brazil. He became a pivotal figure during the match against Brazil, by defeating the South American team 3-0 during the tournament's final. Along the conclusion of the 2005 World Cup in Peru, Vela was named the top scorer of the tournament with 5 goals and claimed the adidas Golden Boot. Following his strong presence at the championship, Vela attracted interest from a number of European clubs, but it was Arsenal who won the race for his signature in November 2005, and he signed a five-year deal. However, due to English Premier League work permit restrictions for non-EU players, he will not be able to make his debut in England until 2007 and was loaned to Celta de Vigo immediately upon his arrival at Arsenal. However, in summer 2006 Celta found themselves unable to keep him, having signed too many players from outside the European Union. Vela was reloaned to UD Salamanca for the start of the 2006-07 season. He has scored six goals in his first ten appearances.

 

Altså, siden dette er fra Wikipedia, regner jeg med at dette er troverdig. Altså har Celta Vigo lånt ham videre ut til Salamanca. Jeg registrerer også at han nå kan spille for Arsenal, siden det har blitt 2007. Så nå skal det etter hvert ikke være noe problem å hente ham til London, og se hva han er god for.

Link to comment
Share on other sites

Feil, Wikipedia er ikke troverdig, med mindre man selv kan stoffet som er der. Hvem som helst kan endre artiklene der.

 

Det vet jeg, men jeg vil ikke tro at det er noen som ville gått inn der og endra det om CARLOS VELA [en ukjent meksikaner] helt uten videre. Tror ikke det er av så manges interesse.

Link to comment
Share on other sites

Kan det være at Vela har vært utlånt først til Celta Vigo for å så bli utlånt til Salamanca??!

 

Celta Vigo

 

UD Salamanca

 

Carlos Vela

 

Han var på utlån i Celta Vigo i fjorårssesongen, men er nå utlånt til UD Salamanca i Segunda Division. Han har scort noen, så vidt jeg kan forstå dreier det seg om fire ligamål så langt (Eurosport.com). Aner ikke hvor mye spilletid han har hatt, kan jo være at han har slitt med skader, men på papiret er ikke fire ligamål på fem måneder særlig imponerende...

 

Hmm... Det står:

 

UD Salamanca (loan) Apps (goals) 10 (6)

 

Det vil si 6 mål på 10 kamper.. Og det er jo sånn rimelig bra!

 

Det stemmer nok ikke. Han er ikke med på toppscorerlista i Segunda Division, som på euruosport.com strekker seg til 5 mål. Jeg telte over alle kampene, og kom til 4 ligamål.

 

 

 

Han har nok 6 mål på 10 kamper ja, men dette gjelder vel også de spanske cupene vil eg tro, og om ikke noen reservelags kamper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...