Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Vela kommer til å bli stor! Ser ut som om Arsene har gjort enda et stort kupp!

Så deler av kampen mellom Osasuna og Real Madrid, og det er bare å si: Stakkars Sergio Ramos! Vela eide han gang på gang. Gleder meg til å se han i Arsenal-trøya. God på FM er han også :P

 

Jeg er fortsatt tilbakeholden når det gjelder Vela. Har stor tro på gutten, men det er stor forskjell fra Primera til Premier League. Men han viser absolutt tendenser som tilsier at han KAN slå til i vår nydelige drakt. Men jeg tror vi må gi Vela tid, og det vil overasske meg om han får alt for mange kamper fra start neste år.

Link to comment
Share on other sites

Vela kommer til å bli stor! Ser ut som om Arsene har gjort enda et stort kupp!

Så deler av kampen mellom Osasuna og Real Madrid, og det er bare å si: Stakkars Sergio Ramos! Vela eide han gang på gang. Gleder meg til å se han i Arsenal-trøya. God på FM er han også :P

 

Jeg er fortsatt tilbakeholden når det gjelder Vela. Har stor tro på gutten, men det er stor forskjell fra Primera til Premier League. Men han viser absolutt tendenser som tilsier at han KAN slå til i vår nydelige drakt. Men jeg tror vi må gi Vela tid, og det vil overasske meg om han får alt for mange kamper fra start neste år.

 

Vela viser glimrende teknikk, bl. a. med den nydelige tunnelen han drar på Sergio Ramos, og etterhvert begynner Real Madrids superstjerner å felle ham når de får sjansen. Imponerende av en så ung spiller. Syns han slår litt mange feilpasniger, og at han derfor vil være bedre som spiss enn ving. Han har dessuten bare scoret ett mål på 639 min (Nettavisen).

Link to comment
Share on other sites

Bare det faktum at Vela får spille fra start for Osasuna på Santiago Bernabeu er gledelig for meg.

Vår 18 gamle meksikaner får starte borte mot Real Madrid på bekostning av spillere som Javier Portillo, Hugo Viana og Walter Pandiani (!) Ikke at alle kan spille i samme posisjon, men fortsattt.... Så nettopp denne kampen i reprise. Tunnelen på Ramos er nevnt :) Og han var gjennom hele kampen et uromoment for real-forsvaret. Viste at han har stor fart og god teknikk ved flere anledninger og at han kan gjøre ting på egenhånd. Mangler litt fysikk og gjøre de riktige valgene, men f*** for et talent ! Han var også litt Arsenal i spillestilen :P

 

Kanskje litt drøyt å si etter èn kamp, men jeg vil ha han til Emirates i Januar !!

Er litt tynt med kantspillere hvis Tomas/Alex skulle bli skada og unge Carlos kan spille ving i tillegg til forward. Men dette er lite trolig etter hva Wenger sa for litt siden. Vil nok fullføre sesongen i Osasuna, og det er kanskje til det beste..

 

Vet hvertfall at jeg skal gjøre mitt hver helg for å få sett Osasuna-kamper. Det her var gøy!

Link to comment
Share on other sites

Enig, bergkamp88.

Har ikke sett ham selv, men bare det å dra en elegant tunell på verdens nå, kanskje beste midtstopper (ihvertfall høyreback) Sergio Ramos, viser både fryktløshet, teknikk i toppklasse og litt av det samme som Cesc viste når han var på Carlos' alder: Respektløshet overfor verdensstjerner. Måten Cesc gikk opp i fjeset til bl.a Ballack etter at Cesc meide ham ned i en takling, var en fryd å se på. Tror Vela har litt av det samme.

 

Jeg er også enig i at vi bør hente ham tilbake i januar. Kanskje ikke for å spille, men det gir ham tid til å tilpasse seg spillestilen i PL, slik at han kan være en skikkelig backup til neste sesong starter. Det tror jeg ville vært enda klokere, enn å hente ham neste sesong, noe som gjør at han kommer tregt i gang i England, noe a.la Eduardo.

 

Hent ham i januar, Wenger.

 

(Kan du rapportere etter du ser Osasuna-kamper bergkamp88? Hadde satt pris på det.)

Link to comment
Share on other sites

Bare det faktum at Vela får spille fra start for Osasuna på Santiago Bernabeu er gledelig for meg.

Vår 18 gamle meksikaner får starte borte mot Real Madrid på bekostning av spillere som Javier Portillo, Hugo Viana og Walter Pandiani (!) Ikke at alle kan spille i samme posisjon, men fortsattt.... Så nettopp denne kampen i reprise. Tunnelen på Ramos er nevnt :) Og han var gjennom hele kampen et uromoment for real-forsvaret. Viste at han har stor fart og god teknikk ved flere anledninger og at han kan gjøre ting på egenhånd. Mangler litt fysikk og gjøre de riktige valgene, men f*** for et talent ! Han var også litt Arsenal i spillestilen ;)

 

Kanskje litt drøyt å si etter èn kamp, men jeg vil ha han til Emirates i Januar !!

Er litt tynt med kantspillere hvis Tomas/Alex skulle bli skada og unge Carlos kan spille ving i tillegg til forward. Men dette er lite trolig etter hva Wenger sa for litt siden. Vil nok fullføre sesongen i Osasuna, og det er kanskje til det beste..

 

Vet hvertfall at jeg skal gjøre mitt hver helg for å få sett Osasuna-kamper. Det her var gøy!

 

Osasuna hadde kraftige skadeproblemer i denne kampen, men ikke dårlig likevel. Ikke regn med at han er førstevalget deres likevel.

Link to comment
Share on other sites

Bare det faktum at Vela får spille fra start for Osasuna på Santiago Bernabeu er gledelig for meg.

Vår 18 gamle meksikaner får starte borte mot Real Madrid på bekostning av spillere som Javier Portillo, Hugo Viana og Walter Pandiani (!) Ikke at alle kan spille i samme posisjon, men fortsattt.... Så nettopp denne kampen i reprise. Tunnelen på Ramos er nevnt :D Og han var gjennom hele kampen et uromoment for real-forsvaret. Viste at han har stor fart og god teknikk ved flere anledninger og at han kan gjøre ting på egenhånd. Mangler litt fysikk og gjøre de riktige valgene, men f*** for et talent ! Han var også litt Arsenal i spillestilen :P

 

Kanskje litt drøyt å si etter èn kamp, men jeg vil ha han til Emirates i Januar !!

Er litt tynt med kantspillere hvis Tomas/Alex skulle bli skada og unge Carlos kan spille ving i tillegg til forward. Men dette er lite trolig etter hva Wenger sa for litt siden. Vil nok fullføre sesongen i Osasuna, og det er kanskje til det beste..

 

Vet hvertfall at jeg skal gjøre mitt hver helg for å få sett Osasuna-kamper. Det her var gøy!

 

Osasuna hadde kraftige skadeproblemer i denne kampen, men ikke dårlig likevel. Ikke regn med at han er førstevalget deres likevel.

 

Ok det visste jeg ikke. Litt rart at de jeg nevnte da er på benken...

Link to comment
Share on other sites

Bare det faktum at Vela får spille fra start for Osasuna på Santiago Bernabeu er gledelig for meg.

Vår 18 gamle meksikaner får starte borte mot Real Madrid på bekostning av spillere som Javier Portillo, Hugo Viana og Walter Pandiani (!) Ikke at alle kan spille i samme posisjon, men fortsattt.... Så nettopp denne kampen i reprise. Tunnelen på Ramos er nevnt :angry: Og han var gjennom hele kampen et uromoment for real-forsvaret. Viste at han har stor fart og god teknikk ved flere anledninger og at han kan gjøre ting på egenhånd. Mangler litt fysikk og gjøre de riktige valgene, men f*** for et talent ! Han var også litt Arsenal i spillestilen :xmas:

 

Kanskje litt drøyt å si etter èn kamp, men jeg vil ha han til Emirates i Januar !!

Er litt tynt med kantspillere hvis Tomas/Alex skulle bli skada og unge Carlos kan spille ving i tillegg til forward. Men dette er lite trolig etter hva Wenger sa for litt siden. Vil nok fullføre sesongen i Osasuna, og det er kanskje til det beste..

 

Vet hvertfall at jeg skal gjøre mitt hver helg for å få sett Osasuna-kamper. Det her var gøy!

 

Osasuna hadde kraftige skadeproblemer i denne kampen, men ikke dårlig likevel. Ikke regn med at han er førstevalget deres likevel.

 

Ok det visste jeg ikke. Litt rart at de jeg nevnte da er på benken...

 

Merkelig at Pandiani ikke står oppført på noen lister over hvem som satt på benken da, men det vet vel du best. Dessuten kan de vel ha skadeproblemer selv om Viana og Portillo sitter på benken.

Link to comment
Share on other sites

Bare det faktum at Vela får spille fra start for Osasuna på Santiago Bernabeu er gledelig for meg.

Vår 18 gamle meksikaner får starte borte mot Real Madrid på bekostning av spillere som Javier Portillo, Hugo Viana og Walter Pandiani (!) Ikke at alle kan spille i samme posisjon, men fortsattt.... Så nettopp denne kampen i reprise. Tunnelen på Ramos er nevnt :angry: Og han var gjennom hele kampen et uromoment for real-forsvaret. Viste at han har stor fart og god teknikk ved flere anledninger og at han kan gjøre ting på egenhånd. Mangler litt fysikk og gjøre de riktige valgene, men f*** for et talent ! Han var også litt Arsenal i spillestilen :D

 

Kanskje litt drøyt å si etter èn kamp, men jeg vil ha han til Emirates i Januar !!

Er litt tynt med kantspillere hvis Tomas/Alex skulle bli skada og unge Carlos kan spille ving i tillegg til forward. Men dette er lite trolig etter hva Wenger sa for litt siden. Vil nok fullføre sesongen i Osasuna, og det er kanskje til det beste..

 

Vet hvertfall at jeg skal gjøre mitt hver helg for å få sett Osasuna-kamper. Det her var gøy!

 

Osasuna hadde kraftige skadeproblemer i denne kampen, men ikke dårlig likevel. Ikke regn med at han er førstevalget deres likevel.

 

Ok det visste jeg ikke. Litt rart at de jeg nevnte da er på benken...

 

Merkelig at Pandiani ikke står oppført på noen lister over hvem som satt på benken da, men det vet vel du best. Dessuten kan de vel ha skadeproblemer selv om Viana og Portillo sitter på benken.

 

Jaja selvfølgelig, mente det ikke på den måten. Tror kommentatoren hvertfall sa at Pandiani var på benken. Idag kom forresten Vela innpå en halvtime mot Mallorca og markerte seg med en assist :xmas: :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til han kommer,håper bare han klarer å tilpasse seg klimaet og ikke minst premier league.

Synes denne gutten har mange av di egenskapene jeg har savnet i arsenal laget,blir utrolig spennende og følge han fremover :)

Helt enig med deg i forventningene. Ser for meg en blomst som venter på våren i form av Arsenal. Tror han vil tilpasse seg vår spillestil og tilføre denne noe.

Link to comment
Share on other sites

Synes han virker som en utrolig kompentent ving med tanke på at han egentlig er spiss,hadde vært gøy med walcott og vela ilag engeng i fremtiden,kanskje på vær sin ving eller på spissen.

For min del,så har jeg savnet vinger med god fart og teknikk så drømmen hadde vært å ha di der :)

Link to comment
Share on other sites

Carlos Vela skal være klar for spill for Arsenal og vil returnere fra utlån hos spanske Osasuna i januar.

 

Den mexikanske angriperen forventes å få spansk pass til nyttår i orden og kan spille for Arsenal fra og med januar.

 

Carlos Vela har blitt sammenlignet med Kaka og Ronaldinho.

 

Da for vi værfall en rask spiss til over nyttår

 

 

Så han spilte hele kampen borte mot Real Madrid for Osasuna ikke så lenge siden syns Vela spilte bra.

 

Han er rask og veldig beveglig ving/spiss noe vi vikelig trenger i Arsenal nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Carlos Vela skal være klar for spill for Arsenal og vil returnere fra utlån hos spanske Osasuna i januar.

 

Den mexikanske angriperen forventes å få spansk pass til nyttår i orden og kan spille for Arsenal fra og med januar.

 

Carlos Vela har blitt sammenlignet med Kaka og Ronaldinho.

 

Da for vi værfall en rask spiss til over nyttår

 

 

Så han spilte hele kampen borte mot Real Madrid for Osasuna ikke så lenge siden syns Vela spilte bra.

 

Han er rask og veldig beveglig ving/spiss noe vi vikelig trenger i Arsenal nå ;)

 

Flott! Spennende å se hvordan han klarer seg i England. Ser frem til det.

Link to comment
Share on other sites

Carlos Vela skal være klar for spill for Arsenal og vil returnere fra utlån hos spanske Osasuna i januar.

 

Den mexikanske angriperen forventes å få spansk pass til nyttår i orden og kan spille for Arsenal fra og med januar.

 

Carlos Vela har blitt sammenlignet med Kaka og Ronaldinho.

 

Da for vi værfall en rask spiss til over nyttår

 

 

Så han spilte hele kampen borte mot Real Madrid for Osasuna ikke så lenge siden syns Vela spilte bra.

 

Han er rask og veldig beveglig ving/spiss noe vi vikelig trenger i Arsenal nå ;)

 

Hvor har du dette fra??

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette stemmer er det ingenting som kan glede meg mer i overgangsvinduet i januar enn dette!

 

En utrolig spennende spiller, som jeg gleder meg helt sinnsykt til og følge utviklingen videre. Hører stadig ord som vidunderbarn, nye superstjerne, verdens beste om noen år, toppscorer i U17 VM osv..

Det eneste jeg har sett av han er to Osasuna kamper og flere youtube klipp.

 

Dette skal bli gøy!! Håper han får flere innhopp/starter i PL og fast på Carling Cup laget!

 

Noen som vet at dette "ryktet" virkelig er korrekt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...