Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

http://www.tribalfootball.com/west-ham-lan...ker-vela-243854

 

håper og tror at det her ikke stemmer

 

Dette håper jeg kommer til å skje! Et lån hos en klubb som West ham hadde vært supert for vela slik situasjonen er nå. Etter en oppløftende start trodde jeg at han kom til å spille og score mer for Arsenal, men han har noen spillere foran seg nå, så et slikt lån ville han hatt godt av!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Siden ryktet kommer fra Tribalfootball velger jeg å tro at det er pølsevev. Jeg tror Vela vil få sitt gjennombrudd i Arsenal-drakten neste sesong. Husk også at han har vært på utlån i mange år fra før av, og det vil være et stort knekk på selvtilliten om han må bort igjen etter bare en sesong hos Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tribalfootball har vel det med å oppdikte forskjellige ting iblant, men det kan jo være en mulighet for at Vela skulle bli lånt ut neste sesong. Også med tanke på at det nok sansynligvis vil være to-tre spillere i køen forran han om spissplassene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Fantastisk! Med tanke på hvor lite spilletid han har fått i Arsenal er jeg redd vi ikke klarer å få ut maks av han, men kanskje tidene forandrer seg og han får slippe til mer. I mine øyne er han det største talentet vi har, og jeg er helt overbevist om at han vil få en stor karrierre.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vela var tilbake i semi-finalen i Gold-cup. Han ble helten, da han scoret på den avgjørende straffen etter at kampen hadde endt 0 - 0 etter ekstra-omganger. Herlig om unggutten kommer tilbake med selvtillit foran neste sesong. Jeg tror han kan bli stor!

 

Straffen:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

CARLOS VELA

August 25

Carlos has an ankle injury and will be out for two to three weeks. "Carlos Vela is injured," said Wenger. "He will not be available for Mexico – why? He has an ankle problem which we feel we need to heal. The only way to heal it is to put him in a boot. He is 20 years old and we can’t take a gamble on him. He will not be back before 2-3 weeks."

Link to comment
Share on other sites

CARLOS VELA

August 25

Carlos has an ankle injury and will be out for two to three weeks. "Carlos Vela is injured," said Wenger. "He will not be available for Mexico – why? He has an ankle problem which we feel we need to heal. The only way to heal it is to put him in a boot. He is 20 years old and we can’t take a gamble on him. He will not be back before 2-3 weeks."

Takk for raskt svar, jeg og en kompis hadde diskusjon, men fant ikke noe om det.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Carlos Vela er et ENORMT talent, som absolutt burde få flere sjanser i Arsenal-drakta. Jeg er ikke i tvil om at han er et større talent enn det f.eks. Anelka var i sin tid, og med litt klokere hode kan han bli en enda bedre spiller. Alternativt kan vi låne han ut til en annen Premier League-klubb, men jeg vil aller helst se han få sjansen i Arsenal-systemet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...