Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Kanskje bidratt av en del Arsenalfans som vil si han er outstanding uansett? Jeg mener er to lag med små fanskarer, plutselig kommer det masse Arsenal-fans og stemmer, da vil det ikke være vanskelig å komme høyt opp. Om det da er "public votes" eller hva jeg skal si, slik jeg forsto det hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Hva kan man forvente av en spiller som kun har startet 1 reservekamp de siste 3 månedene for Arsenal? Han er kanskje matchfit, men han trenger mange kamper under beltet for å komme seg opp på et høyt nivå.

 

Samtidig spilte han ute på høyrekanten i går og han har kun vært i WBA siden fredag i går så det er naturlig at han sliter litt med samspillet også. Han kommer seg nok etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Det er da makan til dømming av Vela her da? Han hadde vært i sin nye klubb i 4 dager - nesten ikke spilt i Arsenal de siste månedene, blir satt på høyre kant som er off-position, og dermed så er han ferdig dømt!

 

Husker godt Wilshere sin første kamp for Bolton - det var hvertfall ikke imponerende

Link to comment
Share on other sites

Det er da makan til dømming av Vela her da? Han hadde vært i sin nye klubb i 4 dager - nesten ikke spilt i Arsenal de siste månedene, blir satt på høyre kant som er off-position, og dermed så er han ferdig dømt!

 

Husker godt Wilshere sin første kamp for Bolton - det var hvertfall ikke imponerende

 

Ingen av oss som har sagt eit dømmande ord om Vela.. Eg har alltid hatt stor sans for meksikanaren og ønsker han alt godt, aller helst i Arsenal-trøya.. :P

Link to comment
Share on other sites

Ingen av oss som har sagt eit dømmande ord om Vela.. Eg har alltid hatt stor sans for meksikanaren og ønsker han alt godt, aller helst i Arsenal-trøya.. :P

 

Jeg ordla meg dårlig, og tenkte i grunn på generelt hva media og fans overalt skriver. De forventer gull av gutten med en gang.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2011/02/06/sport/f...atteo/15333831/

 

Hva dette gjør for Vela vet jeg ikke, men syntes det er trist mtp. at under Di Matteo så var de i det minste litt lekne offensivt. Forhåpentligvis får ikke dette noen følger for Vela og han fortsetter å få spilletid i WBA.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til å ha hatt et veldig flott bevegelsesmønster mot City! Minner mer om en playmaker enn spiss da han heller ser ut til å ville sentre enn å skyte og beveger seg nok mer som Fabregas enn som Eduardo gjorde.

 

Tror han kunne gjort det veldig bra på høyrekanten for oss faktisk. Da kan han trekke inn i banen og bruke skuddfoten/pasningsfoten innover i feltet. Jeg mener selvfølgelig fortsatt at han er best som spiss siden han er en dødelig avslutter, men så lenge vi ikke spiller 4-4-2 så fungerer han ikke som spiss i formasjonen vi kjører.

 

Uansett så blir det artig å følge Vela i tiden som kommer. Så lenge han får spilletid og spillestilen til West Brom ikke forandrer seg så mye kommer han til å gjøre det bra. Det er jeg sikker på! :)

Link to comment
Share on other sites

WBA spilte akkurat 3-3 mot West Ham og Vela var ikke involvert i det hele tatt. Dessverre så er jeg redd for at Vela ikke kommer til å bli brukt noe særlig mtp. at WBA ansatte den manageren som ikke akkurat er kjent for angrepsspillet sitt.

 

Forhåpentligvis er grunnen til at Vela ikke ble brukt i dag fordi WBA prøvde å forsvare ledelsen sin. Forøvrig ledet de 3-0 til pause og kampen endte opp med uavgjort så det er ikke kun vi som driter oss på draget :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...