Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Vela ble utestengt for en bytur. Mener å huske at bla Hernandez var med på byturen uten å bli utestengt... Mye tull rundt Mexico nå uansett, var vel fem av spillerne som ble mistenkt for doping.

 

Tror ikke det var en bytur, men en solid fyllekule på et hotellrom, med flere spillere. Og ja, narkotika var inne i bildet.

Fikk vel rundt 1 års utestengelse fra landslagstroppen.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det var en bytur, men en solid fyllekule på et hotellrom, med flere spillere. Og ja, narkotika var inne i bildet.

Fikk vel rundt 1 års utestengelse fra landslagstroppen.

 

Det stemmer at Vela ble utestengt fra landslagsspill etter å ha vært med å organisere en fest på et hotellrom under en samling med Mexico, men det var snakk om en seks måneders lang dom. Og ettersom han startet å "sone" denne dommen i september i fjor så er det andre årsaker for at Vela ble utelatt fra Gold Cup-troppen. Og hvor har du hørt at det var narkotika inne i bildet? Det kan umulig stemme..

 

Link: http://www.guardian.co.uk/football/2010/sep/22/carlos-vela-arsenal-mexico-banned

Link to comment
Share on other sites

Vela ble vel nektet av Arsenal å dra til Gold Cup ettersom han da kunne ta ferie og hvile seg før en pre-season med Arsenal, det er ihvertfall det jeg har hørt.

Høres litt underlig ut at Arsenal skulle nekte en spiller med lite spilletid spilletid. :)

Link to comment
Share on other sites

Høres litt underlig ut at Arsenal skulle nekte en spiller med lite spilletid spilletid. :)

 

It looks like the Premier League is trying very hard to keep its Latin American stars from appearing in the Gold Cup.

 

It all started when Arsenal requested that Mexican Carlos Vela not play in the Copa America, under the reasoning that it's not a Concacaf tournament. This decision will have a negative effect on El Tri not just in the South American tourney but in the upcoming Gold Cup. This is because manager Jose Manuel "El Chepo" de la Torre can only call up those players which were included in his preliminary roster.

 

Kilde:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/vela-and-botelho-go-on-loan-to-spain

 

Da går Vela på lån til Real Sociedad.. Idiotisk ifølge meg, mener det er på tide at han begynner og få sjanser på førstelaget nå!! Tror han kommer til å gjøre det meget bra i La Liga.

 

også blir han borte neste sommer, eller i januar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Vela starter nå for Sociedad mot Betis. Så vidt jeg har fått med meg spiller han fast, spiller hvertfall idag på en høyre midtbane posisjon. Det lille jeg har sett av kampen har han vært god, burde hadd en assist.

 

EDIT: Sociedad vant 2 - 3, Vela scoret Sociedads andre mål.

Link to comment
Share on other sites

http://www.thegunninghawk.com/2011/11/27/video-on-loan-arsenal-striker-carlos-vela-scores-for-real-sociedad-in-3-2-win/

 

Målet til Vela på rundt minuttet. Tok målet veldig bra. Håper virkelig han bygger på dette, er en av mine absolutt favoritter selv om han aldri har slått til i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Arshavins "erstatter"? Ja takk.

 

Han skulle også vært det for et par sesonger siden når Arshavin var i nærmest like dårlig form som nå og attpåtil ble skadet og Vela spilte et par kamper i hans fravær og faktisk hadde målpoeng og mange gode involveringer i løpet av de få kampene han spilte. Dessverre så mistet han automatisk plassen med en gang Arshavin kom tilbake.

 

Carlos Vela er en spiller jeg føler aldri har hatt Wengers tillit i motsetning til f.eks. Denilson som uansett hva som skjedde skulle spille. Litt av det samme var med Walcott også i perioder når han var yngre og ofte underprestere noe voldsomt, men allikevel nærmest alltid var involvert mens Vela ikke engang satt på benken.

Link to comment
Share on other sites

Jeg og Ben elfen var over på kampen i helga, og vi diskuterte nettopp dette. Vi (herunder ben elfen...) kom frem til at det må være en eller annen form for utenomsportslig grunn til at Vela ikke får sjansen på lik linje med andre spillere.

 

Det jeg ikke forstår er at vi har ikke hørt noe om det? The Sun pleier å få opp slikt fjas (om det så er oppdiktet..) uten større problemer. Det er jo den famøse turen med det mexikanske landslaget... Men tilstanden i Arsenal har vært slik lenge før det.

 

Nei jeg lurer virkelig på hva som er problemet.. personlig synes jeg at han har prestert bra i de utlånene han har hatt og han har fått spille - utlånet til Roberto Di Matteo's WBA var jo kjempebra frem til de fikk ny manager og han ikke fikk spille spesielt mye lenger under Hodson. Når han derimot fikk spsille så produserte han meget bra på venstre vingen til WBA.

 

Jeg undrer jeg undrer...

Link to comment
Share on other sites

Vi må vell dessverre innse at Vela aldri kommer til å få sjansen i Arsenal. Jeg kommer til å være skuffet over det i lang tid, for den karen her har potensiale til å spille for oss! Syns det er dårlig av Wenger og aldri gi han sjansen..

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med deg, Stian.

 

Jeg har en følelse av, og en sterk tro om at Vela ikke er noe dårligere enn Hernandez er - så lenge han får spille over tid, og i den posisjonen han høreer hjemme. Dvs venstre ving eller spiss.

 

Han har både evnen til å dra seg forbi en eller flere motstandere, i tillegg til at han har en flott innleggsfot.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...