Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Er det adjø med denne spilleren? Koser seg fortsatt på benken som han gjorde for oss. Bolton hadde vært et bedre lag for han!

 

Som sagt så er Roy Hodgson den verste manageren de kunne ansatt mtp. utviklingen til Vela. Når Di Matteo var der så hadde nok WBA vært et temmelig godt valg, men i utgangspunktet håpet jeg at han gikk til Bolton fremfor alle andre klubber.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Håper han får starte kampene fra nå av, han viser jo at han er god for laget og kan score. Scoret idag på overtid og reddet WBA, det bør belønnes med kamper ! Han hadde jo også et godt skudd, men Hennessey reddet meget godt.

 

Fortsettr han sånn, så er det mulig for at han blir ganske stor, men vil han steppe inn for en annen spiller i vår stall om han returnerer?

Link to comment
Share on other sites

Veldig usansynnelig om han spiller mange kamper i Arsenal neste sesongen. Da må han gjøre noe ekstra ordinært i WBA.

Veldig spesielt å bare fastslå det nå. Wilshere gjorde ikke noe ekstraordinært i Bolton, men han utviklet seg som fotballspiller og se hvor langt han er kommet nå. Hvis Vela får regelmessig med spilletid i West Brom, kan det gjøre han til en god spiller som endelig blir klar for Premier League. For alt vi vet kan Wenger planlegge å selge Arshavin i sommer og bruke Vela som erstatter.

 

Personlig syns jeg Vela ofte har vist positive takter når sjansene har bydd seg for han, men dessverre står mexicaneren uten en relativt lang periode med kamper uten skadeavbrudd eller noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Veldig spesielt å bare fastslå det nå. Wilshere gjorde ikke noe ekstraordinært i Bolton, men han utviklet seg som fotballspiller og se hvor langt han er kommet nå. Hvis Vela får regelmessig med spilletid i West Brom, kan det gjøre han til en god spiller som endelig blir klar for Premier League. For alt vi vet kan Wenger planlegge å selge Arshavin i sommer og bruke Vela som erstatter.

 

Personlig syns jeg Vela ofte har vist positive takter når sjansene har bydd seg for han, men dessverre står mexicaneren uten en relativt lang periode med kamper uten skadeavbrudd eller noe annet.

Nei, Wilshere hadde Ramsey og Diaby som konkurrenter. Begge to var skadet og det ga han større sjanser og mer spilletid for å vise seg frem. Han er/var også yngre enn Vela. Når Vela kommer tilbake skal han konkurrere med Nasri og Arshavin (og kanskje Hazard). Tror han havner i La Liga..

Link to comment
Share on other sites

Nei, Wilshere hadde Ramsey og Diaby som konkurrenter. Begge to var skadet og det ga han større sjanser og mer spilletid for å vise seg frem. Han er/var også yngre enn Vela. Når Vela kommer tilbake skal han konkurrere med Nasri og Arshavin (og kanskje Hazard). Tror han havner i La Liga..

Hæ? Nei, hva? Nei til at Vela kan bli en god spiller? Nei til at Vela kan være tiltenkt som Arshavins erstatter?

Link to comment
Share on other sites

Nei, Wilshere hadde Ramsey og Diaby som konkurrenter. Begge to var skadet og det ga han større sjanser og mer spilletid for å vise seg frem. Han er/var også yngre enn Vela. Når Vela kommer tilbake skal han konkurrere med Nasri og Arshavin (og kanskje Hazard). Tror han havner i La Liga..

"Og kanskje Hazard"? Ønsketenking eller noe jeg ikke har fått med meg?

Link to comment
Share on other sites

Nei, Wilshere hadde Ramsey og Diaby som konkurrenter. Begge to var skadet og det ga han større sjanser og mer spilletid for å vise seg frem. Han er/var også yngre enn Vela. Når Vela kommer tilbake skal han konkurrere med Nasri og Arshavin (og kanskje Hazard). Tror han havner i La Liga..

 

Vela kan spille på begge kantene og spiss. Kan vel også spille rollen som Cesc hadde mot Barcelona (nesten som en hengende spiss) og hvis Rosicky forsvinner i sommer som jeg håper han gjør så trenger vi en backup for både Walcott, Nasri og Arshavin. Hazard håper jeg kommer inn i sommer og han kan også spille på begge kantene samt Cesc-rollen, men med Vela og Hazard i laget så får vi langt bedre dekning på venstrekanten og høyrekanten. Samt at Arshavin kan spille i sin favorittposisjon når vi stiller med B-laget.

 

Det er forøvrig ingenting som tilsier at Vela ikke danker ut Walcott i løpet av neste sesong heller.

Link to comment
Share on other sites

http://www.wba.co.uk/page/News/0,,10366~2301014,00.html

 

Veldig gledelig å høre! Overraskende også, men dette er jo utvilsomt bra for Vela :) Jeg var sikker på at når Hodgson kom så kom han til og slutte å bruke Vela siden han er en fargerik spiller som jeg har en mistanke om at Hodgson hater :P

 

Uten tvil gode nyheter.

 

Likte spesielt at Hodgson forsøkte å hente han forrige sesong til Fulham - det sier faktisk at han liker Vela - og da er utgangspunktet bra!

Link to comment
Share on other sites

Huff, trodde Vela skulle begynne og starte kamper nå, men neida.. Benken igjen mot Stoke ikveld :)

 

Sånn er det når Hodgson er manager dessverre. Selv etter uttalelsene hans hadde jeg mine tvil om at Vela kom til å starte kamper for WBA.

Link to comment
Share on other sites

Aiai! Herlig Vela :) Du begynner og vise deg som den goalgettern du er! Nå må du faen meg bruke han fra start Hodgson..

 

EDIT: Kampen er snudd, og nok engang er det Vela som snur kampen for West Brom, bli ikke Vela å se i start 11'ern til neste kamp, så veit jeg ikke hva jeg skal tro. Vela hadde forøvrig en stor sjanse i siste sekund, men Begovic varter opp med en klasse redning.

Link to comment
Share on other sites

Vela hadde nå to meget gode sjanser til å score vinnermålet! Den ene sjansen jobbet han hardt og kom seg til en god sjanse, mens alene med Begovic så kom keeperen ut og gjorde en meget god redning! Dessverre ville det seg bare ikke etter godt keeperspill av Begovic.

 

Nå må Hodgson la Carlos starte!

Link to comment
Share on other sites

Overraskende at dette; "Vela bommet kjempesjanse på overtid", er overskriften til DB.no etter kampen?

 

VG med denne overskriften "Superinnbytter Vela holdt avslutningsshow". Nesten litt sjokkert der.

 

Selvfølgelig skal begge aviser nevne Carew i overskriftene også. DB = "Men sikret også poeng mot Carews Stoke." VG = "Stjal poeng mot Carew & co."

 

Begynner å bli temmelig lei av at det alltid skal vinkles mot disse jævla nordmennene uansett hvordan det ender.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med dagen Carlos! Synd du ikke fikk feiret dagen din med å ende som tomålsscorer etter kampen i går, men tenker du er fornøyd uansett :lol:

 

Vela har vært god for WBA, men jeg vurderer nesten om han skulle blitt hentet tilbake fra lån? Vi har akkurat nå svært få alternativer på kantene og så og si ingen variasjon på spissplass. Vela kan på samme måte som van Persie fungere som et bindeledd mellom midtbanen og samtidig er han en av få spillere vi har som virkelig kan true bakrommet. Dog mister vi van Persie sin hodestyrke, men det har vel ikke vært en av styrkene våre på lenge uansett? Barcelona fungerer med Pedro/Villa/Messi fordi disse spillerne er fantastiske i bevegelsene sine. Arshavin/Vela/Nasri er alle utrolig mobile og fungerer som playmakere og spisser.

 

Hadde hvertfall vært artig om Vela fikk sjansen sin. Er en spiller jeg alltid har hatt troen på og jeg er bombesikker på at han ville gjort en meget god jobb hvis han bare fikk lov til å få et par kamper for å finne føttene sine.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...