Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Jeg tviler på at Vela er interessert i et utlån. En spiller i hans alder vil til en klubb han kan spille fast på over tid. Hvis han tar et utlån så er det nok for å overbevise med håp om et mulig salg til sommeren. Og vi vet at flere spanske klubber ligger langflate etter hans underskrift.

 

Det jeg synes er flaut er den skryten han har høstet fra Wenger og de andre i klubben - men han blir ikke brukt før Rosicky, Nasri, Fabregas, Arshavin, Van Persie og Walcott alle er ute med skade. Tilogmed da blir vel JET valgt forran. Så det er noe som ikke stemmer... Kanskje Nordtveit så dette skje med Vela og ville ikke ta sjansen selv?

 

Det fungerte jo perfekt å sende Wilshere på lån til Bolton, så hvorfor skulle det ikke fungere med Vela?

Jeg tror Vela har potensialet til å bli en god spiller, men da må han være villig til å legge ned mye arbeid i et eventuelt låneopphold i Bolton for å komme opp på det fysiske nivået han må være på for å få spille førstelagsfotball for Arsenal. Han har de tekniske forutsetningene og er en fantastisk avslutter, men det mangler som sagt litt på det fysiske.

Jeg synes han bør sendes på lån til Bolton eller en annen god, engelsk klubb, og hvis han ikke kommer tilbake som en "mann" så har han iallfall fått vist seg fram mer på et internasjonalt nivå og vi får solgt ham for en høyere sum.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Jeg er ganske sikker på at Vela starter i morgen. Wenger kommer vel til å gi han et par ord om at det er i morgen han virkelig må bevise at han er brukbar. Jeg håper han følger samme fotspor som Wilshere og utvikler seg ved et lånsopphold i en PL-klubb.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 24 2011, 11:38 PM) 215191[/snapback]

http://www.talksport.co.uk/sports-news/foo...valencia-switch

 

Håper da ikke det stemmer. Hvorfor sende han til Valencia hvis han sliter med fysikken i PL? Vet heller ikke hvor mye spilletid han vil få i Valencia kontra en middelhavsfarer i PL.

 

Tror ikke dette er veldig sansynelig, Wenger har vell sagt at Vela skal ut til en Engelsk klubb hvis han blir lånt ut. Eneste positive med et utlån til Los Che ville vært at jeg allerede ser hver kamp, men vil selvfølgelig at Vela skal til en Premier League klubb der han spiller kamp inn og kamp ut. Skal hvertfall være sikkert at jeg kommer til og se hver kamp uansett om det er Bolton eller Stoke!

Link to comment
Share on other sites

Som sagt tidligere i en annen tråd så irriterer det meg noe jævlig at Arsenal har brukt såpass lang tid på å tilrettelegge dette lånet til Vela. Bolton hadde visstnok allerede før overgangsvinduet åpnet forhørt seg om hva muligheten var for å få Vela på lån. Visstnok hadde de ikke hørt noe tilbake før rundt 20. januar.

 

Vela kunne vel fått seg et par kamper eller mer allerede hvis dette hadde gått igjennom med en gang. Istedet har han ikke verken særlig involvert med førstelaget, men han fikk endelig en kamp for reservelaget igjen på tirsdag.

 

Vela til Bolton ville vært det beste for Carlos sin utvikling nå. Kommer han tilbake med bare litt av den viljen Wilshere har vist så blir det veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt tidligere i en annen tråd så irriterer det meg noe jævlig at Arsenal har brukt såpass lang tid på å tilrettelegge dette lånet til Vela. Bolton hadde visstnok allerede før overgangsvinduet åpnet forhørt seg om hva muligheten var for å få Vela på lån. Visstnok hadde de ikke hørt noe tilbake før rundt 20. januar.

 

Kan det ikke tenkes at spilleren selv ville ha litt betenkelighetstid til å vurdere hva som er mest hensiktsmessig for han? Han hadde tydeligvis mange klubber å velge mellom.

 

Det er kanskje en liten forskjell på (edit: forsvaret, kan misforstås) militæret som bare beordrer og en fotballklubb..... :P

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 27 2011, 04:31 PM) 215488[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Som sagt tidligere i en annen tråd så irriterer det meg noe jævlig at Arsenal har brukt såpass lang tid på å tilrettelegge dette lånet til Vela. Bolton hadde visstnok allerede før overgangsvinduet åpnet forhørt seg om hva muligheten var for å få Vela på lån. Visstnok hadde de ikke hørt noe tilbake før rundt 20. januar.

Kan det ikke tenkes at spilleren selv ville ha litt betenkelighetstid til å vurdere hva som er mest hensiktsmessig for han? Han hadde tydeligvis mange klubber å velge mellom.

 

Det er kanskje en liten forskjell på forsvaret som bare beordrer og en fotballklubb..... :P

 

Sannsynligvis korrekt. Vela ville visstnok selv til Valencia mens det krevdes overtalelse fra sjefen for å dra nordover.

Link to comment
Share on other sites

Funka jo bra for Wilshere ifjor så hvorfor ikke. Han var jo ett stykke unna vår første 11`er så for å sitere FM, dette tror jeg er bra...Har alltid hatt stor tro på Vela, så håper virkelig vi får se en gutt med masse selvtillitt når han er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 28 2011, 04:40 PM) 215544[/snapback]

http://www.thegunninghawk.com/2011/01/28/n...romwich-albion/

 

Da blir det visstnok WBA for Vela. Er vel sammen med Blackpool og Bolton et av de bedre lagene han kunne gått på lån til spør du meg.

 

Enig. Synes WBA har spilt positiv fotball så langt. Får se om det samme gjelder når nedrykksspøkelset virkelig begynner å gjelde.

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 28 2011, 04:40 PM) 215544[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.thegunninghawk.com/2011/01/28/n...romwich-albion/

 

Da blir det visstnok WBA for Vela. Er vel sammen med Blackpool og Bolton et av de bedre lagene han kunne gått på lån til spør du meg.

Enig. Synes WBA har spilt positiv fotball så langt. Får se om det samme gjelder når nedrykksspøkelset virkelig begynner å gjelde.

 

Personlig håpa jeg på Blackpool. For en fantastisk manager og et fantastisk godt spillende fotball-lag. De går i angrep om de så leder 2-0 mot Man Utd. Og kun en elendig dommeravgjørelse hindrer dem i å da gå opp i 3-0. Men WBA er nok heller ikke dumt.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig bra at Vela får prøvd seg litt på andre arenaer. Wenger har ikke gitt han like mye tillit som jeg ville gjort, men Wenger knows! Og hvis Vela ikke snakker engelsk så er det jo over all hinsides fornuft. Fyren ankom London i 2008.

 

Har vi virkelig ikke skaffet han noen kurs?! ;)

Link to comment
Share on other sites

Som overnevnt, blir et lag mer å følge i Premier League de nærmeste ukene, håper han har suksess, men han virker i mine øyne for øyeblikket som en uambisiøs guttunge som ikke er smart nok til å klare å lære seg språket i klubben engang, håper jeg tar feil og at han blir like supergod som på FM og Fifa de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...