Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Vela har vel aldri blitt brukt kampen etter en landslagspause? Wenger pleier å gi han litt hvile på grunn av den lange reisetiden og tidsforskjellene. Men snart må han da få litt mer sjanser på førstelaget? Vela imponerer meg stadig i ligacupen og fra høydepunkter fra landslagskamper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Er det noen som vet noe som helst om Vela? I dag er han ikke i troppen en gang, og både Senderos og

Silvestre er på benken. Han må jo være skadet?

 

Syns det er så rart at Wenger ikke har sagt noenting om han på de siste intervjuer og pressekonferanser i så fall..

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet noe som helst om Vela? I dag er han ikke i troppen en gang, og både Senderos og

Silvestre er på benken. Han må jo være skadet?

 

Syns det er så rart at Wenger ikke har sagt noenting om han på de siste intervjuer og pressekonferanser i så fall..

 

Vela ble da meldt skadet sist uke før Liverpool-kampen. Han er vel fortsatt på skadelista.

Link to comment
Share on other sites

Det er det vi v et om skaden til Vela

November 5

Carlos Vela missed the Carling Cup clash with Liverpool due to a knee injury and did not feature in the North London derby either. According to Arsène Wenger the striker will also miss the Wolves game. "It seems a bit short for Carlos Vela," he told Arsenal TV Online.

 

Jeg håper han kommer til å spille mange kamper iår. Han er nå 20 år gammel, det betyr at enten blir satsa hos Arsenal eller ikke. Jeg personlig mener selv at har et større talent en Bendter, selv de e to ulike spillere. Vi vet hva Vela står for, men nå må Wenger gi han flere sjanser, ellers kan det hende at mener at han ikke blir satset.

Link to comment
Share on other sites

Det er det vi v et om skaden til Wenger :

November 5

Carlos Vela missed the Carling Cup clash with Liverpool due to a knee injury and did not feature in the North London derby either. According to Arsène Wenger the striker will also miss the Wolves game. "It seems a bit short for Carlos Vela," he told Arsenal TV Online.

 

 

ER mega synd at Wenger er skadet :wub:

Link to comment
Share on other sites

 

Litt "egoistisk" sett er det det :) Det er utvilsomt gode nyheter at han er villig til å fortsette til tross for marginalt med spilletid!

 

... For Vela sin egen del er det ikke umulig han hadde hatt bedre utbytte av å være i en klubb han fikk spille hver uke for. Men da er han tydeligvis fornøyd likevel, og da er jo alt fint da!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wenger om Chamakh:

 

"At the moment I am inclined to say no [about going back for him] because I feel we have enough quality,” said the Frenchman before the weekend. “Also I want to give a chance to Carlos Vela who comes back from injury and has great performances in training."

 

Wenger virker helt overbevist! Blir meget spennende å følge Vela fremover.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vela har ikke vist noe som helst utenom det vanlige. Tvertimot har han vært rimelig under pari de få gangene han har prøvd seg. Han er liten av vekst og virker litt puslete. Han mister ballen lett, og når han kommer nær motstanderens mål virker det ikke som han har bestemt seg for hva han skal gjøre. Riktignok er dette en kollektiv greie som vårt kjære lag driver med for tiden (spille seg elegant fram til motstanderens 16 meter, for bare å miste ballen der etter klabb og babb).

 

Slik jeg ser det, er både Eduardo, Walcott og Vela nokså like. Og alle skal brukes som midtspiss. Og med tanke på at van Persie fortsatt er bare 26, og vi har i tillegg en viss Niklas som Wenger har utrolig stor tro på, kan man bare gå ut fra at den 4-4-1-1 (eller hva det er vi har for tiden med 1 på topp) ikke blir en varig formasjon.

 

Kort sagt; jeg skjønner ikke hvorfor den gutten har fått en 6-årskontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Han har ikke vært i slag i det siste, men jeg mener bestemt at han er et av de største talentene i Premier League. Vent og se, den gutten har et enormt potensiale, og jeg er sikker på at han blir en absolutt toppspiller. Om det skjer i Arsenal er jeg litt mer i tvil om, for jeg tror en liga som Primera passer han bedre.

 

Tiden vil vise, men jeg mener det er alt for tidlig å avskrive Vela enda.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...s-sprint-record

 

"Certainly Theo could have been a 100 metre runner. But Carlos Vela is very fast as well and Armand Traore is not far behind him."

 

Er virkelig Vela så rask? Fra hva jeg har sett av han på banen virker han ikke så utrolig rask, hadde hvertfall ikke trodd han var raskere enn Traoré!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Vela med uflaks.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2877166.ece

 

Vela skulle ha vært med i troppen til Barcelonakampen, men mistet passet.

 

- Carlos fant ikke passet. Han gjorde det ikke for å villede klubben, han visste rett og slett ikke hvor dokumentene var, sier agenten hans Eduardo Hernandez til The Mirror.

 

Den unnskyldninga tar jeg med en klype salt. Wenger annonserte troppen uten Vela og med Merida grytidlig mandag morgen, i god tid før avreise til Spania. Tror nok de reiseklare spillerne hadde fått beskjed om å pakke kofferten senest kvelden i forveien. Veldig rart dersom man ikke hadde klart å skaffe et nødpass på den tiden de hadde tilgjengelig.

 

Kombinasjonen SørAmerikansk agent - Daily Mirror - Nettavisen borger ikke akkurat for høy sannhetsgehalt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...