Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Sist jeg sjekket var gutten ganske god i Fifa og for et par versjoner siden var han den med høyest potensiale på spillet (Samme med FM), men fra spøk til alvor; gutten kommer aldri til å spille for oss igjen, om det var holdninger, laber innsats på trening eller hva det var som holdt han igjen vet vi ikke, men vi får håpe vi får en god pris og sell on clauses..

Link to comment
Share on other sites

Sist jeg sjekket var gutten ganske god i Fifa og for et par versjoner siden var han den med høyest potensiale på spillet (Samme med FM), men fra spøk til alvor; gutten kommer aldri til å spille for oss igjen, om det var holdninger, laber innsats på trening eller hva det var som holdt han igjen vet vi ikke, men vi får håpe vi får en god pris og sell on clauses..

 

Jeg skrev i og ikke på. Hoho :D

 

Men, ja det er bare spøk alt sammen her. Vela forsvinner nok dessverre og det syntes jeg er ufattelig kjedelig. Håper bare vi får solgt han for mest mulig og legger inn en sell-on klausul som gjør at vi får mye for han hvis han fortsetter utviklingen sin de neste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Luca Toni var god i tre sesonger, Di Natale er god, men ingen Messi ;)

 

Avskriver forøvrig ikke gutten om det virker slik, forteller kun om oppfatningen min av hvor stort fotballtalent han var på den tiden. Skrev vel senest på forrige side at jeg håper vi får gode sell on clauses på Vela for jeg tror gutten kan bli stor i La Liga.

Link to comment
Share on other sites

Luca Toni var god i tre sesonger, Di Natale er god, men ingen Messi ;)

 

Avskriver forøvrig ikke gutten om det virker slik, forteller kun om oppfatningen min av hvor stort fotballtalent han var på den tiden. Skrev vel senest på forrige side at jeg håper vi får gode sell on clauses på Vela for jeg tror gutten kan bli stor i La Liga.

 

Messi er god, men ingen Di Natale tror jeg vi sier. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aldri sagt han er ræva, gjør det meget bra for et dårlig lag i Primera Division, har kun stilt spørsmål ved at dere mener han er så sinnsykt god, men at managere som Hodgson og Wenger ikke brukte han, noe må ha vært galt med holdningen hans eller innsatsen hans på trening for i kamper har han gjort det ok, tror også at hoppet i antall mål etter jul kan ha kommet etter Arsenal har signalisert at vi ikke trenger han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...