Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Alle sier han har feil mentalitet - og da lurer jeg på hva man baserer det på? Merkelig utsagn må jeg si

Historiene kom vel fra de som også påsto at han ikke snakket engelsk det da? Når han har gitt flere intervjuer på bedre engelsk enn mange andre utlendinger i PL.

 

+1

 

Var veldig mye usikkerhet rundt Vela til tider. Mange var komplett vrøvl og noen var det sikkert hold i. Problemet med Vela var veldig lite tillit og litt tullball som sikkert gjorde at Wenger ble litt lei. Som f.eks. mot Barcelona når han av en eller annen grunn ikke fant passet sitt..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Huff... forferdelig dårlig valg av Arsenal FC

Både og.. Det er veldig redelig ovenfor spilleren som føler at han ikke har tillitt og dermed ønsker seg vekk. Det er begrenset hvor lenge han kan finne seg i å være nesten god nok og dermed stadig gå på utlån for å holde formen ved like. Samtidig så er det synd at han aldri fikk vist potensialet sitt til fulle i klubben. Tror Wenger virkelig trodde på gutten.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Drittspiller. Fikk tonnevis med sjanser fra start til å vise seg frem på.

 

PS: Det var sarkasme.

 

Skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke ble gitt en skikkelig sjanse i laget, men det ville vel ikke ha nyttet uansett da han sa at han ikke var lykkelig den siste tiden i Arsenal uansett. Vi har jo en buyback klasul, men jeg klarer ikke akkurat å se for meg at Vela gidder å dra tilbake til Arsenal med det første. Tipper han ender opp i Atletico/Sevilla etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

13 mål og 11 assists på 30 ligakamper for Real Sociedad så langt. Har vært en meget sterk bidragsyter til at de nå ligger ann til å klare Champions League spill kommende sesong.

 

Han har forøvrig bedre statistikker enn samtlige Arsenal spillere denne sesongen. Cazorla og Walcott er rimelig nærme med henholdsvis 12 mål hver og 9 + 10 antall assists. Alltid sagt at han var en klassespiller. Herlig å se at han får vist seg frem. Bare synd det ikke ble i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Han er fire millioner pund unna om jeg ikke tar helt feil? Spørsmålet er evl om han noensinne vil tilbake til "kjedelige England".

 

Han uttalte at han ikke kunne tenke seg å spille for Arsenal/Wenger mer mener jeg å huske.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...