Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Eriksen, Verthongen, Lloris og Lamela er vell alle spillere som bør være i Champions League, og som neppe vil bli værende i Tottenham når de ikke når målet. At Sherwood ikke bruker Eriksen og Lamela som er de kreative spillerne de faktisk trenger er bare fantastisk. Verthongen kunne også vært et alternativ for Wenger hvis Vermaelen forlater oss til sommeren - interessen var jo der før han gikk til spurvene.

Link to comment
Share on other sites

Noen som såg tottene mot Dnipro i kveld?

Jeg hadde kampen på i bakgrunnen helt til en ved navn verthongen ble "skallet" ned av en Dnipro spiller, men reprisen viser tydeligt at han overdriver/filmer, Dnipro spilleren fikk rødt kort og da skudde eg av kampen!

Link to comment
Share on other sites

Verthongen med et latterlig teatralsk fall som dommeren kjøper og ødelegger kampen for Dnipro: https://vine.co/v/MKJMTUlMiHI

 

Slik jeg ser det så går Verthongen rett på spilleren som står stille og gjør en liten bevegelse med hodet, men på langt nær noen springskalle som får en kar på 85 kg med muskler til å falle som en potetsekk.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noe bedre enn Vermaelen og dekker enda mer enn landsmannen over sine svake defensive sider ved hyppige offensive bidrag som skaper ubalanse i egen forsvarsrekke. Kommer dog neppe til å bli værende så veldig lenge i Tottenham siden de ikke vil spille Champions League i uendelig fremtid.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, tap for dem. Rødt og skader. Styrker vår sjanse til Top4.

Riktig evaluert. Arsenal tar ikke igjen Chelsea uansett. Og det er har ingenting å si om man blir nummer 2,3 eller 4, i forhold til det å bli nummer 5. Med Tottenhamseier i går og neste helg, hadde de vært likt med Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker at de har viktig Europaligakamp både torsdagen før - og torsdagen etter NLD. Sherwood ser ut til å ha mistet troen på topp-4 plassering i PL, og EL blir på en måte den viktigste turneringen for Tottene i sesongavslutningen.

Link to comment
Share on other sites

Finnes det eksempler på at noen noensinne har fått mindre igjen for en milliard, enn det Tott fikk ut av denne sommerhandlingen sin? Lamela? Soldado? Eriksen? Chadli? Alle disse som Wenger var en "gjøk" for ikke å kjempe om... "The Beatles", ble de presentert som.. Og så ansetter de Tim Sherwood som dirigent! O_O

 

Nå snakker de om en stor sommerrengjøring. Atter(!) en gang!

Link to comment
Share on other sites

Finnes det eksempler på at noen noensinne har fått mindre igjen for en milliard, enn det Tott fikk ut av denne sommerhandlingen sin? Lamela? Soldado? Eriksen? Chadli? Alle disse som Wenger var en "gjøk" for ikke å kjempe om... "The Beatles", ble de presentert som.. Og så ansetter de Tim Sherwood som dirigent! O_O

 

Nå snakker de om en stor sommerrengjøring. Atter(!) en gang!

Eneste som klarer å få mindre ut av en milliard er Idar Vollvik.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ja, da blir det vel ny DVD, da?! "The perfect loss"?

 

Tim Sherwood: "We outplayed Arsenal"

http://www1.skysports.com/watch/video/9217904/we-outplayed-arsenal

La gjøkene leve i troa. Tre tap mot storebror og null mål. Ekstra kjipt for supergjøken Adabayor

 

Kjenner jeg de rett, så er vel en ny manager på vei inn portene. Samtidig som jævla mange spillere skal ut og inn.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...