Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Syntes Lamela var meget god for Roma i fjor og jeg vet ikke hva du mener med "preasjonsnivå", men jeg regner med du mener å si at han var på høyde med Bale? Ganske sikker på at jeg påpekte at han statistikkmessig var nærme Bale forrige sesong og at han trolig kunne gjøre det samme i en Tottenham drakt målpoengmessig mtp. at han er 4 år yngre enn Bale.

Vi får se neste sesong hvordan han gjør det. Husker jo hvordan folk lo av hvor ræva Bale var når han var 18-19 år fordi han ikke fikk ting helt til å stemme.

"Sies at Erik Lamela er ledig på markedet nå og at Tottenham har byttet fra Willian til han istedet. Det er ille nok om de ender opp med Willian, men ender de opp med Lamela så har de en spiller som i mine øyne ikke står tilbake fra Bale allerede nå. 3 år yngre, 15 mål + 5 målgivende fra en kantposisjon i Serie A.

 

I så fall MÅ vi være på hugget og gå for han. Ender Lamela opp i Tottenham uten konkurranse så sier det litt om hvor jævlig inkompetente folka som holder på i denne klubben her er."

 

Hentet fra sommerens overgangstråd - og "preasjonsnivå" skal selfølgelig være prestasjonsnivå.

Link to comment
Share on other sites

Jaggu. Vel bøyer meg i nederlag og sier jeg tok helt feil så langt. Lamela har ikke nådd Bale opp til ankelene engang. Men, jeg står for at han er en meget god spiller som bare ikke funnet seg tilrette verken i England eller Tottenham så langt, men jeg tror han blir en suksess enten i Tottenham ellere videre i karrieren.

De har jo klart å få Soldado til å slutte å score mål også. Sier litt om Tottenham så langt..

Link to comment
Share on other sites

Det som er så fantastisk med Tottenham er at de spiller på en usannsynlig ineffektiv og lite kreativ måte, de skaper mindre sjanser til spissene deres når de spiller en "bra" kamp enn hva vi gjør hvis vi spiller en særdeles bedriten kamp, noe som er helt ufattelig artig.

Jeg har desverre i mangel på bedre ting å gjøre sett ett par av kampene deres i år, og det er noe av det kjedeligste og minst kreative jeg har vært borti, jeg ler litt når jeg ser det.

 

Mange sier at vi til tider aldri har en Plan B (iallefall i tidligere sesonger, noe som forsåvidt stemte i en del kamper), men vår lillebror i nord har faen ikke en plan A engang, og det er fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om tapet resulterer i at styret ber AVB om ta sin hat og gå..

Personlig mener jeg de burde gi han litt mer tid. Poengmessig er ikke spurs så langt unna 4 plassen. Prestasjonsmessig, vel hva forventer når man henter 9-10 ( uansett mange) spillere? Slå ut i full blomst? Særlig når man henter spillere fra utlandet...Selv de beste, trenger minst en halv sesong, før man ser hva som bor i dem. Utfordringer med så store utskiftninger, er jo nettopp at det vil ta tid. Kanskje det var en tabbe? Hvis man tenker kortsiktig, ja mulighens..

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

110 mill pund.. Fantastisk hvor lite man kan få for så mye penger. Kun Idar Vollevik som konkurrere med noe slikt.. Nei, forresten; King Kenny gjorde vel omtrent det samme i `pool for noen år tilbake...

Helt ufattelig at styrene i disse klubbene ikke klarer å gjøre bedre valg når de har så mange år bak seg i PL. Jeg blir helt matt..

 

Personlig så har jeg aldri sett storheten til AVB og syns han har sluppet alt for lett unna etter fadesen i Chelsea. At Spurs klarte å ansette ham etter hva han gjorde der var uforståelig. At de sparker ham 4 mnd ut i denne sesongen er akkurat like uforståelig.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham sitt største problem har vært at det har kommet mye endringer over tid. Så hva gjør de? Jo de gjør enda en endring og sparker manageren sin.

 

Villas-Boas er den Tottenham manageren med høyeste vinnprosenten i klubbens historie og på tross av noen elendige resultater (hvor de har hatt 3 av sine førstevalg og et par backups i den bakre femmeren sin skadet) så ligger de fortsatt 2 poeng foran United.

 

Attpåtil er Tottenham en klubb med adskillig mindre press og forventninger enn det United er, men allikevel så sitter Moyes på tronen sin i United og vil trolig bli sittende i minst halvannet år til vil jeg påstå.

 

Må si at jeg må le litt av ambisjonene til Tottenham og Levy slik sett. De har tydeligvis større krav enn de regjerende ligamesterene. :P

Link to comment
Share on other sites

Safe Hands: feilen med denne flotte plakaten er headingen "unexpected sacking". INGEN manageroppsigelse i Tottenham er uventet...! ;)

 

seier eller tap ser ut til å være irrelevant. Det kan virke som om Tottenham-ledelsen har en slags random-generator som de kjører; skal vi sparke manageren i dag? Kan på mange måter sammenliknes med russisk rulett...

Edited by piscator
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...