Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hadde trodd at Paulinho kom til å slå til, han, Lamela og Eriksen er spillere jeg tror vil bli gode PL-spillere på sikt(Eriksen må nesten slå til, han er eneste kreative spilleren i laget deres)

Alt i alt kan man si de har sløst bort en milliard pdd. ja.(+ Tenk på alle de økte lønnsutgiftene og sign-on-bonusene! Utgjør sikkert 1.25 mrd totalt!

 

Bale og Vertonghen reddet nesten laget i fjor, men Vertonghen har vist sine svakheter i år og jeg mener de gjorde rett i å velge pengene..

Føler på spillerne når jeg ser kamper også at de er veldig usikre og det kommer nok av Tim Sherwood sin usikre managerposisjon(Som det er han som har gått ut i media med, gang på gang..)

Kaboul får Gallas til å fremstå som en intelligent kar, Dawson ser ut som en Mertesacker uten noen spilleforståelse, Vertonghen ser ut som Vermaelen på sitt verste og Walker er en dårligere versjon av Clichy.

 

Tror Spurs kommer til å bli gode igjen, men tror ikke de er med å kjemper om noe neste sesong heller.

 

(Til tross for at Levy faktisk er flink nok til å selge til at han sikkert kan flippe milliarden de brukte i sommer til 1.1 mrd..)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel med tottenham som det er med mange lag: når midtbanen ikke får satt første presset men bare blir spillt igjennom ser Forsvaret plutselig helt elendig ut. Er vel mange meritterte og gode forsvarere som har nevnt dette tidligere, at det er mye lettere å fremstå gode og solide med en midtbane som jobber på lag.

Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysports.com/football/news/11675/9244826/premier-league-chairman-daniel-levy-says-tottenham-squad-will-not-be-overhauled

 

Det ser ut som om pengepungen mangler en milliard i år. Tottenham planlegger å åpne en ny storstue, sommeren 2017. Jeg er meget spent på om de klarer de samme mesterstykke som vårt styre og Wenger har klart. Jeg tviler :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www1.skysports.com/football/news/11675/9244826/premier-league-chairman-daniel-levy-says-tottenham-squad-will-not-be-overhauled

 

Det ser ut som om pengepungen mangler en milliard i år. Tottenham planlegger å åpne en ny storstue, sommeren 2017. Jeg er meget spent på om de klarer de samme mesterstykke som vårt styre og Wenger har klart. Jeg tviler :)

Du har gode grunner til å tvile :)

 

 

http://m.bbc.com/news/uk-england-london-27040976

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

må være slitsomt å bygge opp forventninger hvert år ved ansettelse av en ny trener for deretter gradvis å bli revet ned utover som sesongen går. Det dummeste Tottene gjorde var å sparke AVB, han var på god vei til å få litt kontinuitet inn i det laget. Gjøker!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg er vel i feil tråd, men jeg fant ikke en bedre ;D

 

Jeg har i hovedsak slått av lyden når "ekspertene" i studio, det være seg TV 2 eller viasat, kommenterer kampene i pausen eller etter kamp,

Men i dag tenkte jeg at jeg skulle se hva de mente om straffesituasjonen og utvisningen i kampen mellom West Ham og Tottenham, og hva annen kan jeg si enn at jeg forstår hvorfor jeg normalt sett slår av lyden.

 

"Supereksperten" Lundekvam stiller seg totalt uforstående til at en forsvarer som går i "forsvar" med hendene høyt over hodet kan bli straffet når ballen blir stoppet/deflektert av de nevnte hender. Den totalt nøytrale "Tottenhamsupporteren" Thorstvedt nøyer seg med å si at ca 90% av slike situasjoner innen straffefeltet ikke burde være dømt.

 

Jeg skal gi de medhold i at det ikke er så lett å flytte hendene bort fra ballens bane når skuddet kommer fra så kort distanse, men det må da virkelig være en forskjell på en arm som er en anelse ute av normal vinkel til armer som står rett til værs.

 

Dommerens avgjørelse ved å gi Hammers straffe og ved å sende Tottenhamspilleren av banen er korrekt, ut fra slik jeg tolker dagens regler, den mer prinsippielle debatten er en annen sak der jeg mener terskelen for å få rødt kort ved hands innenfor sekstenmeteren er for lav.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Etter å ha fått meg en god latter over både Pool og United så er lattermusklene i ferd med å bli slitte, så jeg ler like godt men i stillhet over tottenes tap mot West Brom.

 

Med tre poeng til "oss selv" og tre tapte for både pool, united og tottene samt garanterte poengtap for Chelsea og/eller City, så må vel helgen sies å være ganske perfekt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...