Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tottenhams nye bane ser imponerende ut, dessverre. Det blir spennende å se hvordan de roter til dette også.

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11728286/Eight-reasons-Tottenhams-new-stadium-will-make-them-bigger-and-better-than-Arsenal.html

 

Her er det skrevet en liten respons til den mildt sagt latterlige artikkelen du la ved:

 

http://shewore.com/2015/07/10/spurs-set-to-become-bigger-and-better-than-arsenal-the-truth/?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bale putta nettopp for Real Madrid............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. mot Scum! :D

Link to comment
Share on other sites

Så ikke hele kampen, men det var latterlig dødt det jeg så! Så dette var ikke veldig skremmende.

Det er dog første kamp, og mange lag tar det rimelig tålig! Vi får nå se.

Link to comment
Share on other sites

"Ekspertene" har vel påpekt at de har styrket rett når de styrket forsvaret, men hver gang jeg ser på Tottenham så ser det ut som om de har et utrolig planløst spill. Ingen offensivt plan og spillere som bare viser frem hvor gode de er i glimt (Chadli & Lamela f.eks)

Link to comment
Share on other sites

De er ikke bedre derfor ser det patetisk ut. Har store tvil om at Kane er så god som de skal ha det til. Han hadde en over Max sesong ifjor og kommer neppe til å oppleve samme igjen. Det er min mening.

 

 

99% enig. One-hit wonder!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

- Reservert post -

 

HAHAHA, de taper 2 poeng mot Stoke... Kaster bort 2 poeng rett og slett, og en 2 måls ledelse.. Latterlig pisselag:p

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...