Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Hvilket lag kan vi stille mot de lørdag tro? Synd det er tott, ellers hadde jeg ikke fortvilt så fælt over evt exit i denne cup'en. PL for alle penga iår!

 

Uansett skal våre fæle naboer gruses hjemme!

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Ble ikke Adebayor båret av banen mot United? Det viser seg at hans alvorlige skade var en krampe i leggen!

 

Adebayor, 29, suffered cramp midway through the second half but he should be available to continue his upsurge in form, having been forced to train with Spurs’ youth team earlier this season following a row with Villas-Boas.

 

http://www.standard.co.uk/sport/football/danny-rose-roberto-soldado-no-longer-frustrated-now-emmanuel-adebayor-is-sharing-tottenham-goal-burden-9034494.html

Link to comment
Share on other sites

hahahahah

 

- Vi beklager at Tottenham–Crystal Palace dermed ikke vises direkte som opprinnelig oppsatt, men ber om forståelse for at Ole Gunnar Solskjærs PL-debut som manager er av stor interesse for det norske folk.

Link to comment
Share on other sites

hahahahah

 

- Vi beklager at Tottenham–Crystal Palace dermed ikke vises direkte som opprinnelig oppsatt, men ber om forståelse for at Ole Gunnar Solskjærs PL-debut som manager er av stor interesse for det norske folk.

------------------

 

hyggelig at de ikke vil vise spurs, men argumentet eksisterer bare i hodet på redaksjonen i TV2. Nei, vi er ikke spesielt interssert i Solskjærs manager-debut, vi som følger engelsk fotball er interessert i å se favorittlaget vårt. Og det er vi som har betalt PL-lisensen. Når skal norske medier begynne å forstå hva som er motivasjonen til fotballfans?

Link to comment
Share on other sites

------------------

 

hyggelig at de ikke vil vise spurs, men argumentet eksisterer bare i hodet på redaksjonen i TV2. Nei, vi er ikke spesielt interssert i Solskjærs manager-debut, vi som følger engelsk fotball er interessert i å se favorittlaget vårt. Og det er vi som har betalt PL-lisensen. Når skal norske medier begynne å forstå hva som er motivasjonen til fotballfans?

 

Spot on. Innertier. Amen og alt det der.

 

Kunne personlig ikke gitt mer blanke faen i om Solskjær trente et lag i England, Ukrania, Danmark eller Norge. Greit nok at jeg unner han suksess, men å droppe et av topplagene i ligaen for å vise et møkkalag som Cardiff mot et annet møkkalag fordi Solskjær debuterer som trener er så høl i huet at jeg sliter med å finne ord for det.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal vi ikke glemme at Tottenham er en liten klubb, og jeg tror helt ærlig mange flere vil se Solskjær sin debut enn Tottene! Det hadde vært noe annet hadde det vært United og Liverpool, og muligens oss...

Link to comment
Share on other sites

selv om spurs er en liten klubb, forstår jeg spurs-fansen hvis de blir irritert over dette. Hadde det vært en Arsenal-kamp, hadde den også måttet vike. Det bør vi tenke litt på.

 

Husker jo vi ble droppet for Fulham en gang for 2-4 år tilbake fordi Fulham hadde så mange norske spillere og den "generelle interessen" var så høy for de nøytrale seerene fordi det var nordmenn med. Norske Arsenal supportere var i harnisk da gitt og det ikke uten grunn.

Link to comment
Share on other sites

 

Husker jo vi ble droppet for Fulham en gang for 2-4 år tilbake fordi Fulham hadde så mange norske spillere og den "generelle interessen" var så høy for de nøytrale seerene fordi det var nordmenn med. Norske Arsenal supportere var i harnisk da gitt og det ikke uten grunn.

-----------------

Nettopp. Og argumentasjonen er altså at TV2 TROR at dette har så stor interesse blant nordmenn flest at det er et rimelig valg. OK, det kan godt hende at det er slik. Men som sagt, de som har betalt for PL-pakka på TV2 er på ingen måte representative for den norske befolkningen. Vi er en høyst selektert gruppe, som ikke har noen nasjonalistiske preferanser what so ever. Vi er ensporet opptatt av vårt eget lag. Derfor er det meningsløst å bruke nasjonalisme-argumentet her. Det vitner om at TV2-redaksjonen ikke i det hele tatt forstår hva dette dreier seg om.

Link to comment
Share on other sites

Piscator:

Vi er nok ikke en "selektert gruppe", men vi er en gruppe som har valgt å kjøpe PL-pakken fra TV2 :-)

 

Når det er sagt så er det antageligvis basert på tall TV2 har hentet inn mer enn bare en magefølelse. De lever av reklame og seere, så skifter de så er det fordi de har belegg for at de vil få høyere seertall.

Alle TV2 sendinger blir overvåket. I kjernesendetid så skal de ha 20% av seerne eller mer. Hvis ikke blir programmet flyttet til mindre verdifull sendetid (reklameverdi).

 

At Spursfansen blir spart for ydmykelsen ved å se eget lag tape to helger på rad bør man se på som en forebyggende helsetjeneste. TV2 tar sitt publikums helse på alvor og ønsker å unngå langvarige depresjoner og sykmeldinger. Som doktor så støtter jeg dette fullt ut.

Link to comment
Share on other sites

RP7 skrev: "At Spursfansen blir spart for ydmykelsen ved å se eget lag tape to helger på rad bør man se på som en forebyggende helsetjeneste. TV2 tar sitt publikums helse på alvor og ønsker å unngå langvarige depresjoner og sykmeldinger. Som doktor så støtter jeg dette fullt ut."

 

:lol: he he, endelig et GODT argument for å vise Solskjærs lag i stedet for spurs!

 

for øvrig står jeg fast ved at vi som velger å kjøpe PL-pakka er en SVÆRT selektert gruppe, som Castor også er inne på. Mulig at potensielle reklame-penger har noe å si, men er det så mange flere som kjøper denne pakka BARE for å få med seg Solskjærs manager-debut i PL? Nei, at de gjør dette er jeg rimelig sikker på at primært skyldes at de primært tenker nasjonalsjåvinisme og journalistikk. Men vi som har kjøpt dette produktet gir jo blanke f*** i hva slags pass manager og spillere har, bare laget vårt vinner. TV2 begår her derfor en av de største dødssyndene noen som skal selge et produkt kan begå; de ser overhodet ikke ut til å kjenne sin målgruppe. Vi burde jo arrangere masse-boikott av denne kampen, slik at TV2 fikk rekord-lave seertall her, bare for å vise hvor på jordet de er... så kan de sitte der med skjegget i postkassa

 

Kan forresten ikke skjønne at reklame har så mye å si her. Sett i gjennomsnitt per kamp betaler jeg vel nesten full billettpris for å se Arsenal på TV...? ;) ...for å sette det LITT på spissen. (TV2 har jo forresten heller ikke SÅ mye reklame i disse sendingene, og det skal de jo ha litt cred for)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...