Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Spurs in the Premier League: Best goal difference (+27)

Fewest conceded (20)

Fewest defeats (3)

 

Må si jeg ikke liker dette. Særlig mtp. at de har den yngste stallen i Premier League også. Redd for at Pochettino kan gjøre de veldig gode hvis han blir sittende noen år.

Link to comment
Share on other sites

Om jeg ikke husker feil tok Spurs i underkant av 1p i snitt pr påfølgende kamp etter EL i foregående sesong. Bare å håpe fiorentina gir dem skikkelig motstand, men at de akkurat karrer seg videre. Det er jo også godt mulig ettersom de har imponert så langt i Serie A.?

Link to comment
Share on other sites

Blasfemi!!

---

 

he he, men likevel, vi må leve i litt mer spenning enn hva godt er frem mot sesongslutt nå. Det kan vi ikke løpe fra. Bare tanken på at spurs kan vinne ligaen er rett og slett helseskadelig... har fulgt engelsk fotball i over 45 år, men en slik situasjon ha vi aldri vært i nærheten av å være i. Pochettino er utvilsomt en sjeldent god manager, han har jo klart det nesten umulige...

Link to comment
Share on other sites

Don't worry. Det finnes et ord for dette. Ordet er spursy!

 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Spursy&defid=7752569

Hvis jeg tar definisjonen av ordet bokstavelig så er det en viss annen klubb det kan passe på. Jeg skal selvsagt ikke nevne navn på den klubben av frykt for hvilken vrede gudene ville la meg få smake.

Link to comment
Share on other sites

Totten*am rauk i dag mot Palace. Eg kikka litt innom kampen og må innrømme eg fann meg sjølv i eit dilemma. Tap eller uavgjort? Uavgjort hadde betydd omkamp og ein ekstra kamp for deira del og på same tid som vi møter dei 5. mars. No har dei kun fokus på ligaen og eventuell Europacup.

Eg må innrømme at eg hadde eit lite håp på utlikning mot slutten, men samtidig var det noko instinktivt i meg som bare baud meg i mot med den slags tanke, ja i det heile tatt å leike med tanken!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...