Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jeg syns det er litt gøy at flere her på forumet i årevis har antydet at Tottenyham er i ferd med å forbigå oss. Når jeg ser Tottenham spille så ser jeg et middelmådig lag, som i tillegg er ganske så kjedelig å se på. Vi har holdt oss foran dem hvert eneste år til tross for at vi har bygget en ny stadion. I den tiden har Tottenham fått til NADA.

 

Toget er for alvor i ferd med å kjøre fra Tottene. De kommer til å bruke store summer på å bygge ny stadion og jeg klarer heldigvis ikke å se at de skal få delfinansiert sin nye stadion ved hjelp av store inntekter fra CL. Jeg tror nok Tottene bare skal stålsette seg for en liten evighet i ingenmannsland, til CL kommer de neppe i laaang tid (og, jeg begynner å føle meg trygg på at vi slipper Manchester Untied i CL neste år også, men de er nok tilbake igjen om et år eller to).

 

Tottene bør finne seg en ny "hatklubb", en som er mer nede på deres nivå, slik som Hull Tigers/City. De norske Tottefansen har nok insett det allerede. De har en tråd som heter "Hater Arsenal" og det har gått over en måned siden noen skrev der.

Link to comment
Share on other sites

Tottene bør finne seg en ny "hatklubb", en som er mer nede på deres nivå, slik som Hull Tigers/City. De norske Tottefansen har nok insett det allerede. De har en tråd som heter "Hater Arsenal" og det har gått over en måned siden noen skrev der.

 

Hehe, vi burde vel bare droppe å skrive her selv. Det er jo ikke noe særlig å frykte fra den kanten ser det ut til.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen klagde på vårt forsvarsspill igår, så lurer jeg på hva man sier om tottene idag? Der snakker vi ikke små hull, men svære låvedører i forsvaret. Utrolig naivt spill når de vet hvem som står på motsatt banehalvdel. Slaktet på hjemmebane av Liverpool. Må være hardt å være tott suporter nå ja :)

Link to comment
Share on other sites

PS: Gerrard sa akkurat at Suarez var verdens beste spiller og at han "IKKE var partisk bare fordi Suarez var lagkameraten hans". "OK" Gerrard. "OK".

 

Om man tenker ut fra de 11 kampene han har spilt denne sesongen, så er ikke Gerrard så langt fra sannheten. Messi har vært skadet, og Suarez leverer godt på høyde med Ronaldo og Ribery.

 

Forøvrig litt morsomt at Lamela, som du så på som en kanonsignering på samme preasjonsnivå som Bale i sommer, ikke en gang klarer å spille seg inn på dette høyst middelmådige laget som blir ydmyket på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Om man tenker ut fra de 11 kampene han har spilt denne sesongen, så er ikke Gerrard så langt fra sannheten. Messi har vært skadet, og Suarez leverer godt på høyde med Ronaldo og Ribery.

 

Forøvrig litt morsomt at Lamela, som du så på som en kanonsignering på samme preasjonsnivå som Bale i sommer, ikke en gang klarer å spille seg inn på dette høyst middelmådige laget som blir ydmyket på hjemmebane.

 

Og hadde tanta mi hatt pikk så ville hun vært onkelen min.

 

11 kamper er ikke akkurat nok for å være på nivå med Ronaldo og Messi som har gjort sesonger som dette de siste 5-6 sesongene. Suarez har gjort det i 11 kamper. Messi og Ronaldo har gjort det i 200 eller mer.

 

Når det gjelder Lamela så har jeg utifra hva AVB og Tottenham supporterene sier fått med meg at han ikke spiller fordi han fortsatt sliter med å tilpasse seg England og at Villas-Boas ikke ville "rushe han".

 

Syntes Lamela var meget god for Roma i fjor og jeg vet ikke hva du mener med "preasjonsnivå", men jeg regner med du mener å si at han var på høyde med Bale? Ganske sikker på at jeg påpekte at han statistikkmessig var nærme Bale forrige sesong og at han trolig kunne gjøre det samme i en Tottenham drakt målpoengmessig mtp. at han er 4 år yngre enn Bale.

Vi får se neste sesong hvordan han gjør det. Husker jo hvordan folk lo av hvor ræva Bale var når han var 18-19 år fordi han ikke fikk ting helt til å stemme.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...