Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

9 minutes ago, Tapapa said:

For meg virket det som om det var Arteta som ville ha Willian. 

Som jeg har sagt tidligere, det kan godt være Arteta ønsket Willian, men det var absolutt ikke Arteta som valgte å gi ham en 3-årskontrakt...

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg liker det som foregår rundt Arsenal nå. Det tar tid å endre kulturen i en klubb. Arteta har gitt daukjøttet en siste sjanse. Tilogmed gitt Mustafi kapteinsbindet. Han har sett at det ikke fungerer. Så nå betaler klubben ut store summer for å kaste spillere på dør. Nå kan Arteta og Edu endre kulturen og få klubben i gang igjen. COYG

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Ben Elfen said:

Alle resultater går vår vei i dag. United, Villa, Everton, Chelsea og Leicester taper alle poeng i dag

Fantastisk runde så langt. Jeg ønsker at Tottenham og Liverpool deler poengene. Da begynner ting å se virkelig bra ut. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tapapa said:

Fantastisk runde så langt. Jeg ønsker at Tottenham og Liverpool deler poengene. Da begynner ting å se virkelig bra ut. 

 

19 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg håper Liverpool vinner 10-0

Jeg vet at det er en selvmotsigelse, men jeg er egentlig enig med begge to.

 

Link to comment
Share on other sites

On 1/27/2021 at 11:11 PM, Ben Elfen said:

Alle resultater går vår vei i dag. United, Villa, Everton, Chelsea og Leicester taper alle poeng i dag

Dagens resultat gikk også vår vei. 
jeg har tidligere her på forumet tipper at vi er forbi Tottenham innen runde 25 og på CL plass innen runde 32. Vi er helt i rute til det

Link to comment
Share on other sites

Sikkert mulig å innta en CL plass , men det krever at vi vinner mange kamper fremover. Sist runde gikk vår vei ved at mange klubber foran avga poeng. Klubber foran vil sikkert fortsette å avgi poeng , men det  krever at vi vinner våre kamper. Vi tåler ikke en ny nedtur som i høst hvor vi tapte 4 - 5 hjemme kamper på rad. 

Vi er i medvind  og håper at vi for en gangs skyld kan gå inn i en periode hvor vi slipper skader på flere nøkkelspillere. Det er tydelig at spillerne spiller for manageren . Det er konkurranse om plassene. Det er mange sunne tegn for tiden i Arsenal. Ikke minst at de har fått fart på opprydningen i stallen.

United med Solskjær i spissen har ikke fått noen optimal inngang mot kampen i morgen etter blemmen mot Sheffield. Det blir støy av sånt i England . Media henger på skuldrene til alle og enhver  som ikke gjør jobben sin. Tror absolutt at vi har stor sjanse for 3 poeng i morgen. Kan Sheffield slå United så kan definitivt vi gjøre det.

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Sikkert mulig å innta en CL plass , men det krever at vi vinner mange kamper fremover. Sist runde gikk vår vei ved at mange klubber foran avga poeng. Klubber foran vil sikkert fortsette å avgi poeng , men det  krever at vi vinner våre kamper. Vi tåler ikke en ny nedtur som i høst hvor vi tapte 4 - 5 hjemme kamper på rad. 

Vi er i medvind  og håper at vi for en gangs skyld kan gå inn i en periode hvor vi slipper skader på flere nøkkelspillere. Det er tydelig at spillerne spiller for manageren . Det er konkurranse om plassene. Det er mange sunne tegn for tiden i Arsenal. Ikke minst at de har fått fart på opprydningen i stallen.

United med Solskjær i spissen har ikke fått noen optimal inngang mot kampen i morgen etter blemmen mot Sheffield. Det blir støy av sånt i England . Media henger på skuldrene til alle og enhver  som ikke gjør jobben sin. Tror absolutt at vi har stor sjanse for 3 poeng i morgen. Kan Sheffield slå United så kan definitivt vi gjøre det.

Vi er soleklart med i kampen om topp-fire. Jeg regner dessverre med at vi kommer til å gå på en god del poengtap i tiden som kommer, men det viktig er å slå raskt tilbake når vi møter motgang. I år kan virkelig alle slå alle, så jeg forventer at våre konkurrenter også kommer til å gå på poengtap med ujevne mellomrom.

Sagt med andre ord, jeg tror ikke vi er ute av en topp-fire kamp, selv om vi skulle tape for Manchester United. Når det er sagt, så har jeg et veldig godt håp om at vi skal slå dem og slå dem grundig til lørdagen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Nelson er snart klar for utlån sammen med Main.Niles. Mustafi jobbes det på spreng for å bli kvitt. Willock blir nok pga manglende dekning på off.midtbane. Viktigste er nok å bli kvitt Mustafi :)

Enig i det siste og skjønner godt at Nelson eventuelt lånes ut. AMN er grei å ha i stallen da... 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Stefanb said:

Håper Nelson får et bra utlån. Nelson har slitt litt med skader på kjedelige tidspunkt, men uansett en tragedie av Arteta at han har prioritert Willian over han.

Ingen kan si noe på at de ikke har gjort nok for å få fart på Willian. Du verden så mange kamper han har fått på å vise hva han kan. Han er ikke i nærheten av hva han var i Chelsea. Katastrofe for klubben at de har gitt ham en 3 års kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sas2002 said:

Nelson er snart klar for utlån sammen med Main.Niles. Mustafi jobbes det på spreng for å bli kvitt. Willock blir nok pga manglende dekning på off.midtbane. Viktigste er nok å bli kvitt Mustafi :)

Det minst viktige er å bli kvitt Mustafi. Langt viktigere å finne fornuftige klubber til Nelson om AMN slik at de får spilletid og selvtillit. Om Mustafi «råtner» 6 måneder til er ingen krise

Link to comment
Share on other sites

Blir litt lei av å lese alle de negative kommentarene på kamptråden. Arteta out, dritt ditt og dritt datt, møkk ditt og møkk datt. Begynner å minne om kommentarene på Facebook.  Vi er inne i fotballens tyngste periode noensinne, uten tilskuere og lagene begynner å få dårlig økonomi. Lag i Frankrike, Spania og Italia holder på å konkurs. Vi har fått inn en manager som har gjort mer på ett år enn Wenger og Emery gjorde på 10-15 år. Arteta har ryddet opp og fått ut mesteparten av daukjøttet. Vi har fått orden på forsvaret som vi som supportere har mast om i evigheter. Arteta har fått inn en koloss på mb i Partey som vi ikke har hatt siden Vieira. Vi har mange unggutter på vei opp som Saka, Smith Rowe og Martinelli. Vi klapper ikke sammen lenger når vi havner under i kamp. Alt dette i en ekstremt vanskelig tid. Desverre har Auba en dupp i formen for første gang i karrieren. 

Jeg har tro på prosjekt Arteta. Når han får et overgangsvinduet til i sommer er jeg sikker på at de siste bitene vil falle på plass og vi kan begynne å kjempe om topp 4 plass igjen. Og om et par år kanskje slåss om å vinne PL.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Blir litt lei av å lese alle de negative kommentarene på kamptråden. Arteta out, dritt ditt og dritt datt, møkk ditt og møkk datt. Begynner å minne om kommentarene på Facebook.  Vi er inne i fotballens tyngste periode noensinne, uten tilskuere og lagene begynner å få dårlig økonomi. Lag i Frankrike, Spania og Italia holder på å konkurs. Vi har fått inn en manager som har gjort mer på ett år enn Wenger og Emery gjorde på 10-15 år. Arteta har ryddet opp og fått ut mesteparten av daukjøttet. Vi har fått orden på forsvaret som vi som supportere har mast om i evigheter. Arteta har fått inn en koloss på mb i Partey som vi ikke har hatt siden Vieira. Vi har mange unggutter på vei opp som Saka, Smith Rowe og Martinelli. Vi klapper ikke sammen lenger når vi havner under i kamp. Alt dette i en ekstremt vanskelig tid. Desverre har Auba en dupp i formen for første gang i karrieren. 

Jeg har tro på prosjekt Arteta. Når han får et overgangsvinduet til i sommer er jeg sikker på at de siste bitene vil falle på plass og vi kan begynne å kjempe om topp 4 plass igjen. Og om et par år kanskje slåss om å vinne PL.

Jeg er helt enig og synes det er utmattende å lese negative kommentarer hele tiden. Tar til tider fighten, men ikke alltid jeg gidder. Det hjelper ikke likevel. 
 

wilshere har scora for Bournemouth i dag. Det er jo litt gøy da

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Blir litt lei av å lese alle de negative kommentarene på kamptråden. Arteta out, dritt ditt og dritt datt, møkk ditt og møkk datt. Begynner å minne om kommentarene på Facebook.  Vi er inne i fotballens tyngste periode noensinne, uten tilskuere og lagene begynner å få dårlig økonomi. Lag i Frankrike, Spania og Italia holder på å konkurs. Vi har fått inn en manager som har gjort mer på ett år enn Wenger og Emery gjorde på 10-15 år. Arteta har ryddet opp og fått ut mesteparten av daukjøttet. Vi har fått orden på forsvaret som vi som supportere har mast om i evigheter. Arteta har fått inn en koloss på mb i Partey som vi ikke har hatt siden Vieira. Vi har mange unggutter på vei opp som Saka, Smith Rowe og Martinelli. Vi klapper ikke sammen lenger når vi havner under i kamp. Alt dette i en ekstremt vanskelig tid. Desverre har Auba en dupp i formen for første gang i karrieren. 

Jeg har tro på prosjekt Arteta. Når han får et overgangsvinduet til i sommer er jeg sikker på at de siste bitene vil falle på plass og vi kan begynne å kjempe om topp 4 plass igjen. Og om et par år kanskje slåss om å vinne PL.

Jeg er helt enig med deg, selv om det rablet for meg etter Wolves-kampen. Prosjektet går riktig vei, og Arteta er rett mann for jobben. Selv om det går rett vei, betyr det ikke at veien er fri for smerte. Det må være lov å ytre frustrasjon, sinne og misnøye. Det er også lov å ta feil, ref. de som ønsker Arteta ut av klubben 😊

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...