Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

Vi kan vinne mot hvem som helst på en god dag og vi er i stand til å tape for hvem som helst , borte som hjemme. Tror vi skal  være forsiktige med å ta lett på kampene. I går skulle Olympiakos  gruses. Vel , Arsenal kan rote det til på alle mulige måter.

Link to comment
Share on other sites

I en artikkel i "the Mirror" som omhandler Emilie Smith Rowe så nevner han at hans foretrukne rolle er sentralt som en nr 10, men han sier også “I’m happy to play anywhere, you know? I'm an Arsenal fan. I'll play wherever I'm needed and it's good to be versatile." 

Noe flere kan ta lærdom fra, istedet for å sutre når de ikke får spille i sin foretrukne rolle. 

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-smith-rowe-mikel-arteta-23763996

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Polljen said:

I en artikkel i "the Mirror" som omhandler Emilie Smith Rowe så nevner han at hans foretrukne rolle er sentralt som en nr 10, men han sier også “I’m happy to play anywhere, you know? I'm an Arsenal fan. I'll play wherever I'm needed and it's good to be versatile." 

Noe flere kan ta lærdom fra, istedet for å sutre når de ikke får spille i sin foretrukne rolle. 

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-smith-rowe-mikel-arteta-23763996

Det er merkelig hvordan fans reagerer på slike utsagn. Når AMN sa det samme, var det enkelte fans som ikke trodde på han. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Verminator5 said:

Det er merkelig hvordan fans reagerer på slike utsagn. Når AMN sa det samme, var det enkelte fans som ikke trodde på han. 

Ikke vet jeg hvilke "fans" du sikter til i din kommentar siden ingen nevnes hverken i artikkelen eller i mitt innlegg. Hvis det var en kommentar siden jeg dro frem ESR konkret her så har jeg ingen problemer med det selv om min kommentar var mer generell enn rettet mot konkrete spillere. 

Det er godt mulig AMN har kommet med liknende kommentarer tidligere og jeg mistror ikke at han mente det da han sa det. 

😁😁😁

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg flyttet lenge før denne episoden. Det er godt å få bekreftelse på at man har tatt smarte valg her i livet :) 

Menneskeheten er en stor skuffelse. Under rettsaken mot Laila Anita Bertheussen så tenkte jeg at ingen kan være noe i nærheten av hennes dumhet. Dama påstod at hun pleide å stå naken ute på nettene, om vinteren, for å røyke kjøtt. Men, noen er nesten like fjerne, dessverre. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ben Elfen said:

Martinez har Hart en meget god sesong i Villa, men måtte såklart drite seg ut akkurat i dag

Tottenham er fortsatt med i kampen CL-plass. Denne sesongen har fortsatt potensial til å bli historisk jævlig 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Jeg savner fortsatt Martinez. Måtte Leno få meg til å glemme han. 

Leno har lenge fått meg til å glemme ham, men de siste to kampene har han fått meg til å mimre og tenke litt på Martinez igjen

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Tapapa said:

Menneskeheten er en stor skuffelse. Under rettsaken mot Laila Anita Bertheussen så tenkte jeg at ingen kan være noe i nærheten av hennes dumhet. Dama påstod at hun pleide å stå naken ute på nettene, om vinteren, for å røyke kjøtt. Men, noen er nesten like fjerne, dessverre. 

Jeg kjenner Spydeberginger som er langt verre en Bertheussen.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Gunners68 said:

Det tynnes ut i rekkene av gamle tippekamp helter. Bare siste uken er to av de gått bort - Peter Lorimer og Frank Worthington. Er vel ikke alle her på forumet som har noe forhold til fotball på tiden da disse spilte 🙂 

Joda, husker dem godt 🧓

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Gunners77 said:

EMS skadet?

EMS???

------------

 

Saka skulle spille U21 for England, men ble holdt tilbake av Arsenal p.g.a. "hamstring"-problemer han pådro seg i kampen mot Tottenham. Saka har bedrevet individuell trening, men har ikke trent sammen med det øvrige laget. Det er vel en stor sannsynlighet at Saka ikke spiller mot Pool på lørdag.

ESR (Emile Smith Rowe) startet to av de tre kampene England U-21 spilte i denne internasjonale perioden, men startet ikke den tredje kampen p.g.a. problemer med hoften. Jeg antar at dette er det samme problemet som har ført til at ESR har måttet stå over enkelte av kampene for Arsenal de siste månedene, hvis det stemmer så kan men vel si at han ikke ble skadet i denne "landslagspausen" men derimot fremdeles har kjenning med gamle problemer. Jeg antar at Smith Rowe ikke er med i troppen mot Pool på lørdag.

Uten om det så er det ingen rapporter om skader på andre spillere som har deltatt internasjonalt i denne "pausen".

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...