Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

8 minutes ago, Gunners68 said:

Godt nytt år gooners 🙂 Så vidt jeg har registret så langt så ser det vel ut som om kampene i kveld går som planlagt. Men, det kan vel bli avlysninger på kort varsel. 

Ser sånn ut. Heia West Ham og Villa. 
godt nytt år

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett 1. omgang av Hertha - Schalke må det være plass til Guendouzi i Arsenal. Etter å sett han i en omgang er det ikke tvil at han er mange ganger bedre enn Xhaka og Elneny. Dominerer midtbanen og har scoret et fantastisk mål. Må være den perfekte partneren til Partey. Arsenal må finne en løsning for å få han tilbake. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Tony said:

Etter å ha sett 1. omgang av Hertha - Schalke må det være plass til Guendouzi i Arsenal. Etter å sett han i en omgang er det ikke tvil at han er mange ganger bedre enn Xhaka og Elneny. Dominerer midtbanen og har scoret et fantastisk mål. Må være den perfekte partneren til Partey. Arsenal må finne en løsning for å få han tilbake. 

Hvis han oppfører seg som en idiot, er det ikke plass til han i laget. Utvilsomt en svært talentfull spiller. Han skal følge samme regler som alle andre.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Verminator5 said:

Hvis han oppfører seg som en idiot, er det ikke plass til han i laget. Utvilsomt en svært talentfull spiller. Han skal følge samme regler som alle andre.

Tror han kommer til å lære mye i Tyskland. Av det æ har sett av han i denne kampen virker han mer voksen og ydmyk. Jobber knallhart. Virker som han er veldig populær blant medspillerne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stor tro på Guendouzis fotballtalent. Er kun hodet hans som kan ødelegge karrieren hans. Håper han blir litt mer voksen etter dette utlånet og skjønner at så lenge Arteta er sjefen, så må han lytte til ham. Krysser fingrene for at han kommer tilbake mer ydmyk, bøyer hodet og jobber knallhardt for å bli Parteys partner på midtbanen vår. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Tror han kommer til å lære mye i Tyskland. Av det æ har sett av han i denne kampen virker han mer voksen og ydmyk. Jobber knallhart. Virker som han er veldig populær blant medspillerne.

Jeg håper du har rett. Jeg har virkelig sansen for gutten. Matteo har sin Arsenal-skjebne i egne hender, mistenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg hørte Boris på BBC tidligere i kveld meddele at England igjen går inn i enn kraftig nedstenging av samfunnet, antok jeg at det ville tvinge bl.a. PL til å ta en pause. Men nei, siden toppfotballen sammen med enkelte andre lagidretter opererer i egne "bobler" så vil kampene bli spilt som tidligere oppsatt (i alle fall foreløpig). 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Ben Elfen said:

Ser ikke kampen men han fikk gult kort allerede etter 12 minutter i følge vglive 🙂

 

Så han var litt rusten til å begynne med. Spilte seg opp. Var ikke involvert i målene mot. stygge feil fra medspillere som førte til mål. Virker trygg med ballen. Leser spillet bra synes jeg. Kan ikke skjønne at han ikke har fått sjansen av det æ har sett i første omgang. Spiller i midten i en 3er.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Så han var litt rusten til å begynne med. Spilte seg opp. Var ikke involvert i målene mot. stygge feil fra medspillere som førte til mål. Virker trygg med ballen. Leser spillet bra synes jeg. Kan ikke skjønne at han ikke har fått sjansen av det æ har sett i første omgang. Spiller i midten i en 3er.

Takk for rapport

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ben Elfen said:

Takk for rapport

Enig der, hverken baklengs en eller to er noe Saliba kan gjøre noe med. Sånn jevnt over ser jeg et enormt talent, med en fysikk som er ekstrem til å være 19. Han er også veldig glad i å spille litt mer risikable pasninger framover, og selv om ikke alle treffer, synes jeg han gjør det bedre enn jeg trodde. Kanskje litt nonchalant innimellom, blant annet et idiotisk gult kort mens han førte ballen for lenge, men det kan like gjerne ha en sammenheng med lite kamptrening på dette nivået. Umulig å basere det på en kamp, men jeg synes han så helt brukbar ut, men potensialet er det virkelig ingen tvil om. At han ville vært bedre enn Mustafi, tviler jeg heller ikke på - men, det Saliba viste i dag er ikke bedre enn det Holding, Mari og Gabriel har vist, ei heller i nærheten av bra nok for det han viste for Saint Etienne i fjor. Potensialet er der, men han må bare få det ut.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, sas2002 said:

Potensialet er der, men han må bare få det ut.

Hvor mange Arsenal-spillere har vi brukt akkurat det utrykket om de siste årene. 

Potensialet er der, men.............  😝...... Det må vel ha vert en del av de antar jeg. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Polljen said:

Hvor mange Arsenal-spillere har vi brukt akkurat det utrykket om de siste årene. 

Potensialet er der, men.............  😝...... Det må vel ha vert en del av de antar jeg. 

Ja enormt mange. Sykt mange såkalt talentfulle de siste 20 åra. Inamoto var knallbutikk men null talent😀 nå har vi for første gang på mange herrens år ungutter med talent som viser litt stabililitet. 

Link to comment
Share on other sites

Følgende sitat er hentet fra Saliba sin pressekonferanse da han ble presentert som Nice-spiller:

"My first six months were difficult, because I was coming from six months where I wasn’t able to train because I was at home (pandemic), and couldn’t train outside, couldn’t play. I arrived there as they were finishing the league season, so I was training alone. As soon as they came back from holidays, we quickly had the first friendly matches where I lacked rhythm and was a bit insufficient physically. The coach immediately told me that I was not ready. I would have at least liked to have a chance to rediscover my rhythm. But this is football, it’s like that."

 

Den forteller oss kanskje litt om hvorfor vi ikke så han i A-lagstroppen utover høsten. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, piscator said:

Noen som har hørt noe nytt om Martinelli? Står ikke noe på Arsenal.com annet enn at de skulle skanne ankelen i går. Var det "bare" et kraftig overtråkk, eller brøt han av noe i ankelen? 

Gabriel Martinelli 

*Further Detail

Jan 09: "He's getting a scan this morning. But yesterday he tested a little bit better. So let's hope that it's not serious and we can have him back soon. "*

 

Ikke sett noe mer enn dette selv. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...