Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

hvorfor sparket de Moyes? endelig en manager som sto i stil med klubben! ;) ..og hvorfor sparket de IKKE Sur Alex i sin tid? resultatene den gangen var vel til å begynne med omtrent de samme som de nå har vært under Moyes....

 

nå tror ikke jeg Moyes har det som egentlig skal til, men samtidig er det som Gary Neville sier nok et prov på hvor syk fotballen har blitt.

Link to comment
Share on other sites

Dårligere enn iår hadde neppe Moyes gjort det... Så pila kunne nok bare gått en vei. Fotballen er syk ja, det ble sagt utallige ganger at dette var ett langtidsprosjekt med Moyes. Nå er det bevist at det var sludder.

Synd han fyker for personlig tror jeg ikke han er god nok til å lede ett absolutt topplag, og United måtte gjerne forbli der nede i lang tid :D

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Tipper det blir van Gaal som tar over, nederlandsk media meldte dette for en til to uker siden at de visstnok skulle være interesserte i han. Samtidig melder nederlandsk presse at van Gaal er meget lysten på et eventyr i England. Van Gaal er ferdig som landslagstrener etter VM og det er dermed fritt frem for at han kan ta over United slik sett. Vi får se hva som skjer, men tror van Gaal vil være en meget god trener for United, så jeg håper at det ikke blir han som tar over! :P

Link to comment
Share on other sites

Klopp har utelukket at han skal til United visstnok så. Det samme gjelder forøvrig Guardiola!

 

Tenker meg de ender opp med van Gaal eller noe. Hadde dog vært helt latterlig awesome om de hentet inn Solskjær. :D

Link to comment
Share on other sites

Klopp har utelukket at han skal til United visstnok så. Det samme gjelder forøvrig Guardiola!

 

Tenker meg de ender opp med van Gaal eller noe. Hadde dog vært helt latterlig awesome om de hentet inn Solskjær. :D

 

SkySports meldte også Giggs som en kandidat. Det hadde frydet mitt unge hjerte :D

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg å se van Gaal her. Var mannen som stod bak ufattelig mye av "revolusjonen" i Bayern sammen med Jonkers (som vi hentet inn tidligere i år). Duoen van Gaal og Jonkers hentet blant annet inn Robben fra Real Madrid. Stod bak konverteringen fra kantspiller til sentral midtbane når det gjaldt Schweinsteiger. Så talentet til Badstuber, Kroos og Alaba. Hvorav to av de ble hentet opp til førstelaget og Kroos ble sendt på utlån til Leverkusen.

 

Van Gaal er en klassemanager. Dog er fyren rimelig sær, men tror han kunne gjort det veldig bra som Arsenal manager. Håper virkelig at United ikke henter inn han.

 

Edit: Håper heller ikke Tottenham får ham heller.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

For meg er Klopp den ultimate manageren etter Wenger. Hadde gitt han mange år på å skape laget sitt. Desverre virker det som han ikke er flyttbar for tiden, håper det bare er spill for galleriet og at han bare ikke vil til United.

Link to comment
Share on other sites

Klopp er for meg den ultimate Wenger erstatteren på lang sikt også, men tror at van Gaal (eller en annen gammel ringrev i verdenklasse) i 2-4 år i forkant av Klopp ville vært det optimale for laget og klubben.

Link to comment
Share on other sites

ManU får bare sette i gang med å overbetale spillere ut av en annen verden får å få gode spillere til å signere for dem.

 

 

United set to beat Chelsea in £30m deal for Luke Shaw

 

The £100,000 a-week, five-year contract, on offer to Shaw is far greater than Chelsea are willing to pay and they have decided to pull out.

 

http://www.theguardian.com/football/2014/apr/23/manchester-united-beat-chelsea-luke-shaw-transfer-david-moyes

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan manu supporterne eller spillerne se opp til Giggs?

 

 

Faren er sjokkert over at sønnen nå er manager.

- Hvis du skal være manager, må spillerne stole på deg. Jeg kan ikke forstå at spillerne kan stole på Ryan etter det han gjorde med broren, sier Wilson til The Sun.

Han legger til:

- Han er en utro løgner og en juksemaker, hvordan skal du stole på ham?

 

 

 

 

http://www.dagbladet.no/2014/04/28/sport/fotball/premier_league/manchester_united/ryan_giggs/33020057/

 

 

Jack Wilshere fikk så mye tyn når han tok en sigg ( han er et forbilde for samtlige unge britiske spillere osv og blablabla), mens giggs sak er en "privat sak".

 

Det er heller ingenting som tilsier dersom man røyer en gang i uka, at det automavil tisk føre til dårlige prestasjoner. Mange hevder til og med at alkohol gir alvorlige konsekvenser enn røyk.

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

nå fikk vel Giggs mye tyn i media pga disse utroskapssakene. Ser ikke helt hvorfor det skulle være relevant nå, rent bortsett fra dersom noen av spillerne skulle ha hengt seg opp i dette. At Giggs var/er utro i kjærlighetslivet betyr jo ikke automatisk at han har liten troverdighet som manager. For alt vi vet fungerer han bra i denne rollen. I så fall ikke første gang noen uprøvde plutselig står frem når de først får sjansen. I dette yrket - som i de fleste andre - vet man ikke om man duger før man har prøvd. Og problemet i dagens fotball er mer at folk ikke får en reell sjanse til å vise om de duger...

 

At Wilshire fikk tyn pga røyking var kanskje en overdreven reaksjon? Jeg tror heller ikke den episoden vil forfølge ham videre, med mindre det gjentar seg. For øvrig gjelder det vel samme sak for røyk og alkohol, en sigar i ny og ne, eller et glass vin til maten, vil neppe svekke prestasjonene. Å bruke slike rusgifter ofte derimot, og i sær dagen før kamp, det vil kunne ha svært negative konsekvenser.

 

og generelt er jeg egentlig lite interessert i hva spillerne gjør privat, enten det er røyk eller utroskap. Det som betyr noe er hva de leverer på banen. Privatlivet deres bør de ha mest mulig i fred. Og å drive moralisering er en risikosport. Da er det fort gjort å møte seg sjøl i døra...

Link to comment
Share on other sites

Fint bilde, Safe Hands!

 

Nesten litt komisk hvor mye Giggs ble hauset opp etter forrige kamp mot Norwich. En uke senere så er alt nesten snudd på hodet.

Faktum er vel at utgangspunktet ikke er all verden når det kommer til spillermaterialet. Kommende manager har en formidabel jobb i vente.

Edited by Charlie George
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hater denne drittklubben. De generer for store inntekter. En ti-tolv år utenfor CL vil nok stoppe pengekrana!

 

http://m.hegnar.no/hegnar/article/320/okonomi/artikkel510602/0/0

Sånn. Fantastisk avtale for United, men de binder seg da for TI år, sponsorene vi fikk får Emirates var jo meget gode på den tiden, men helt crap ifht dagens marked.(Men mulig bindingstiden er en fordel for dem også siden bobla etterhvert må sprekke..)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...