Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon has questioned Manchester United's decision to let Paul Pogba leave in 2012.

The Italian legend praised the 20 year-old French midfielder, who left Old Trafford after struggling to seal a first team place in Sir Alex Ferguson's team, and has since gone on to establish himself as one of Europe's top midfielders.

Buffon told TV show Tiki Taka: "Pogba is one of those players who leaves you speechless.

"When he came we didn't know him but after only three or four training sessions we were impressed by his enormous qualities.

"My team-mates and me looked at each other as to say 'Are they blind in Manchester?' (to let him go away)."

 

Det er vanskelig å være uenig med Buffon der. Jeg ser lite på fotball annet enn når Arsenal spiller, men jeg husker jeg så Pogba litt for Juventus kort tid etter at han heldigvis forlot Manchester United. Jeg satt igjen med en wow følelse. Fy fan for en spiller.

 

I United var han hvis jeg ikke husker feil rangert etter Anderson, NotsoCleverly, Powell og Morrison, i tillegg til de gamle traverne de normalt bruker. Det forstår jeg nada av!

Link to comment
Share on other sites

Ett uavgjort resultat hadde smakt.

 

Hodet sier vel egentlig at United bør vinne, fordi de er ingen konkurrent om serietittelen i år. Uavgjort er et godt resultat fordi vår rival Chelsea taper to poeng og vi slipper å se United vinne. Hjertet deriomot roper høyt og klart at Chelsea ikke bare bør vinne, men de bør utklasse de røde jævlene, slik at klubben sparker manager, hastekjøper spillere alt for dyrt osv.

Link to comment
Share on other sites

 

I United var han hvis jeg ikke husker feil rangert etter Anderson, NotsoCleverly, Powell og Morrison, i tillegg til de gamle traverne de normalt bruker. Det forstår jeg nada av!

 

Når man henter inn Scholes fra pensjonisttilværelsen for å skyve han enda lengre bak i rekken... det forstår jeg nada av!

Link to comment
Share on other sites

Håper på Chelsea. Hadde ikke overlevd våren hvis en United-seier hadde blitt starten på "Den store snuoperasjonen". Er så deilig å beskue United-fansen som, helt uvant, famler etter resultater å briske seg med.

 

Den fanbasen der har så mange medgangssupportere at facebook-veggen min ikke er til å kjenne igjen i sin fraværenhet av United-slogans og Glory Glory, som preget veggen inntil i fjor. Nå er det deilig stille. Tydelig at lidenskapen ikke stikker så dypt hos så mange.

Link to comment
Share on other sites

Vinn/vinn resultatet for oss er selvsagt uavgjort. Det er alltid hyggelig med Unitedtap, men ser en tabellmessig på det med Arsenaløyne så er det viktig med poengtap for Chelsea. To poeng tapt for begge lag er vinn/vinn for oss.

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig, så har Moyes hatt maks uflaks. Deres beste spiller har vært skadet i lengre tid, og også Ronney har mistet flere kamper.

 

 

Hadde Manu vunnet ligagullet ifjort uten van persie? neppe.

 

Jeg anser det heller som flaks av Van Persie holdt ut så lenge som han gjorde. ;)

Link to comment
Share on other sites

Alle vet at de må kjøpe, så det blir nok dyrt og dårlig :)

 

Enten dårlige kjøp. Eller så kan Moyes gjøre som han gjorde i sommer og prøve seg på spillere som Fabregas og Thiago ørten ganger og ende opp med null. Hadde ikke vært dumt det heller akkurat. :proud:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke det røde kortet er så veldig strengt. For det første hopper han inn i taklingen med begge bena over bakken, og når man ser reprisen, ser man at han fullfører taklingen med høyre fot vel vitende om at han er alt for sent inne og ikke har en sjanse i havet på å treffe ball.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...