Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Vidic drar i det minste til en klubb utenfor England, og ikke til noen rival. Noen fotballspillere som "skjønner" det ihvertfall.

Helt klart. For en spiller som er fra England og vil ha noe nytt skjønner jeg at man velger å fortsette i England. Sol Campbell som vil spille på toppnivå i Arsenal fremfor nedre halvdel med Spurs var en kontroversiell overgang, men engelskmenn har ikke for vane å flytte til utlandet og å flytte til Arsenal som på den tiden hadde en fantastisk stall made a lot of sense.

 

Cashley-overgangen gjorde vel også det til en viss grad og er vel først og fremst fortsatt bittert pga selvbiografien hans.

 

Men når Nasri og Van Persie stikkker, vinner ligaen og det første som kommer ut av kjeften deres er at de er glade de dro fra oss kommer de aldri til å bli tilgitt fra min side. Fokuser på eget lag, ikke tidligere klubber og overganger. Penger tjener du nok av i Villa, Sunderland og Stoke, du trenger ikke dra til ett lag med mer penger dersom det ikke er et sportslig hopp opp.

 

Vidic har vært en av de aller beste stopperne som har spilt i PL og har også vært en god kaptein. Denne sesongen har vært dårlig og de to foregående var ødelagt av skader. Er nok et godt trekk av han å dra til Italia der han kan få en litt ny start med mer fokus på hans defensive spill.

Link to comment
Share on other sites

Kom over dette innlegget på united.no:

 

Fergusons ord om at Moyes må få tid kommer til å bli "the downfall" for Man Utd. Sjukehus at en fyr skal få ha så mye makt, Man Utd er ikke hans eiendom, det er en underholdningsfabrikk for folket. Dårlig med rekruttering av nye United fans theese days, om 10-15år er vi som LFC fansen idag.

Get the fuck out. Synd at vi møter tidenes mest ubrukelig lag i Fulham i dag, hadde håpet å ta sorgene nå mens vi ligger nede og heller tape til Moyes blir kasta ut. Dessverre så taper Fulham fortjent over 2 kamper + ekstraomganger mot League One lag så selv Moyes greier vel å stable sammen nok til å vinne 2-0 i dag.

Begynner å bli ganske ille når man håper at laget forsetter å prestere elendig og taper kamper frem til manageren får fyken. Har selv vært ganske så skeptisk til Wenger og er det fortsatt, men kommer aldri til å nå det stadiet hvor jeg håper vi taper kamper for å fremprovosere en avskjed.

Link to comment
Share on other sites

Kom over dette innlegget på united.no:

Begynner å bli ganske ille når man håper at laget forsetter å prestere elendig og taper kamper frem til manageren får fyken. Har selv vært ganske så skeptisk til Wenger og er det fortsatt, men kommer aldri til å nå det stadiet hvor jeg håper vi taper kamper for å fremprovosere en avskjed.

 

Slike uttalelser har jeg lest her inne og.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kan jo tenkes at Mourinho ikke hadde lyst på jobben?

 

Gikk jo rykter om at Mourinho visstnok var på gråten når han meldte sin interesse for jobben og han fikk avslag, men selvfølgelig så vil du aldri høre Mourinho fortelle det. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Gikk jo rykter om at Mourinho visstnok var på gråten når han meldte sin interesse for jobben og han fikk avslag, men selvfølgelig så vil du aldri høre Mourinho fortelle det. :P

 

Det visste jeg ikke. Tipper det var pengesekken på brua som var utslagsgivende for "the special one".

Link to comment
Share on other sites

 

Det visste jeg ikke. Tipper det var pengesekken på brua som var utslagsgivende for "the special one".

 

 

Det tror jeg ikke. Chelsea supporterne elsker Jose Mourinho. Han har nevnt flere ganger at han føler seg "hjemme". Men som nevnt, jeg tror heller at han ville foretrukket å gå til man u.

 

 

Valget sto vel mellom Jose Mourinho og David Moyes. For noen idioter. De fortjenter det.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som mangler nå er at United, etter å ha trynet i ligaen, på mirakuløst vis vinner CL samtidig som vi havner på fjerdeplass i PL :shy:

 

 

Havner vi på fjerdeplass? Sannsynligvis!

Kan Manure United vinne CL? Sannsynligvis ikke!
(med det hadde vært den ultimate nedturen for undertegnede i så fall)

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...