Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Hyggelig, hyggelig, hyggelig. Manure følger etter Chelski og Pool + poengtap for tottene. Selv om vi ikke er helt fornøyd med våre egne spillemessig så er resultatene (for våre rivaler) denne helgen bortimot perfekte. Det eneste skåret i gleden er Manchester Sheiks som fremdeles ikke har poengtap, men som alle vet så får også den klubbene en nedtur etterhvert.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Sjeik city prøver jo kjøpe seg til nok en tittel ved å øse ut svimlende 1.3 milliarder på to spillere. Med otamendi og delph har de svidd av nærmere 2 milliarder. Så mye var FFP verdt, bare tull.

 

Må smake ræva og holde på slikt.

Link to comment
Share on other sites

Sjeik city prøver jo kjøpe seg til nok en tittel ved å øse ut svimlende 1.3 milliarder på to spillere. Med otamendi og delph har de svidd av nærmere 2 milliarder. Så mye var FFP verdt, bare tull.

 

Må smake ræva og holde på slikt.

I dag skrev også de Bruyne under for sjeikene (antatt pris £ 58 mill)

 

FFP kom aldri lenger enn til "test-stadiet" ............. dessverre!

Link to comment
Share on other sites

Ta en titt på trynet til LvG i linken under. Han er imponerende sur!

 

http://m.101greatgoals.com/blog/manchester-united-boss-louis-van-gaal-leaves-swansea-with-cartoon-angry-face/

 

Mastercard kan lage en "priceless" reklame av det ansiktet der. Ser også at han ikke er fornøyd med klubbens aktivitet i overgangsvinduet. Mon tro hvilken spiss de kaster penger etter ila de neste 24 timene.

Link to comment
Share on other sites

 

Mastercard kan lage en "priceless" reklame av det ansiktet der. Ser også at han ikke er fornøyd med klubbens aktivitet i overgangsvinduet. Mon tro hvilken spiss de kaster penger etter ila de neste 24 timene.

LvG har vel kjøpt spillere for £230 mill. Jeg så førsteomgangen mot Swansea og det var begredelig.

 

Men, det skal sies at de har to glitrende keepere i De Gea og Valdez ?

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke noe enklere å være oss når de vet at Manchester lagene kaster penger ut av vinduet som fulle sjømenn. Hvorfor bruker ikke de røde bare Fellaini på topp? Det så først farlig ut når han kom innpå.

City kjøper dyrt, men godt. Sterling presterer godt og han kan så absolutt vise segå være verdt penga.

 

Det United driver er helt uforståelig for meg.

Link to comment
Share on other sites

Sterling er aldri verdt 600mill, og De bruyne er heller ikke verdt 760mill. Så enkelt er det. For en av de summene får man 2-3 Sanchez'er. (iallefall gjorde man det).

Samtidig er det som du sier uforstålig enkelte av kjøpene (dyre sådan) til United. Ryktene deres er ennå værre, snakk om 500mill for ett talent og 1.5 milliarder for en Bale. FM begynner å bli realistisk.

Link to comment
Share on other sites

Om de betaler over 1 milliard for han så værsegod. En eller annen gang må UEFA stoppe dette tullet som skjer med overganger. Fotball er ikke rettferdig lenger, det handler p.d.d. kun om de som har mest penger. I teorien kan en sjeik kjøpe opp feks West Ham imorgen, og innen 2-3 år gjøre de til en av verdens beste klubber. Det handler kun om hvor mye penger han vil offre.

Link to comment
Share on other sites

Om de betaler over 1 milliard for han så værsegod. En eller annen gang må UEFA stoppe dette tullet som skjer med overganger. Fotball er ikke rettferdig lenger, det handler p.d.d. kun om de som har mest penger. I teorien kan en sjeik kjøpe opp feks West Ham imorgen, og innen 2-3 år gjøre de til en av verdens beste klubber. Det handler kun om hvor mye penger han vil offre.

Jeg kunne ikke vært mer enig. PL vinnes av laget som kjøper mest og best. FFP ble forkastet før det fikk fotfeste nok til å fungere. Trist men sant.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

City kjøper dyrt, men godt. Sterling presterer godt og han kan så absolutt vise segå være verdt penga.

 

Det United driver er helt uforståelig for meg.

Prata men en United-mann på jobben idag, og det er uforståelig også for han!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg registrerer at spilleren som av alle eksperter (og også av mange av OSS andre) utnevnte som selve symbolet på pengesløsing, Anthony Martial (Man U), nå har laget tre mål på de to ligakampene han har spilt etter overgangen. Fremdeles pengesløsing? Tja mulig det, men han har så langt vært med å føre United opp mot toppen av PL.

 

Men det store tankekorset, for meg, er at Wenger tydeligvis mente at det ikke var noen spisser (tilgjengelige) som kunne styrke vårt angrep!!! Neida, jeg mener ikke at Arsenal skulle kjøpe Martial, men var der virkelig ikke andre enn Benzema som var gode nok til å styrke vårt angrep?

Link to comment
Share on other sites

Hadde mr. Wenger valgt å hente mr. Martial i til dømes juni framfor, som LvG gjorde, deadline day ville han nok ha blitt betydeleg billigare er min ville påstand. Mr. Merson meinte jo at dersom mr. Martial verkeleg var så god at han ville rett inn og ta nivået i PL ville mr. Wenger henta han for lengst. Han som gravde fram franske talent som mr. Anelka, sir Henry, mr. Vieira osv. Har Luis van Gaal tuktet mr. Wenger i sin eigen bakgård? Er dette det fyste teiknet på at mr. Wenger faktisk byrjar å miste grepet litt...?

Edited by Ulfagrafr
Link to comment
Share on other sites

La gutten få 10 kamper iallefall. Så ser vi om han er jevnlig på resultattavla etterpå. Starten hans er ikke annet enn imponerende selv om ett par av målene er av den heldige sorten. Om han fortsetter slik er Wenger ikke bare slått i egen bakgård, han er rett og slett knust.

Link to comment
Share on other sites

Hadde mr. Wenger valgt å hente mr. Martial i til dømes juni framfor, som LvG gjorde, deadline day ville han nok ha blitt betydeleg billigare er min ville påstand. Mr. Merson meinte jo at dersom mr. Martial verkeleg var så god at han ville rett inn og ta nivået i PL ville mr. Wenger henta han for lengst. Han som gravde fram franske talent som mr. Anelka, sir Henry, mr. Vieira osv. Har Luis van Gaal tuktet mr. Wenger i sin eigen bakgård? Er dette det fyste teiknet på at mr. Wenger faktisk byrjar å miste grepet litt...?

Om et manglende kjøp av denne aktuelle spilleren skulle være et tegn på at Wenger begynner å miste grepet tviler jeg på. MEN hvis så er tilfelle så er det ikke det første tegnet på at AW ikke har det grepet han en gang hadde.

 

Det er nok flere som vi være særdeles uenig med meg, men med den kritikken jeg tross alt har kommet med over flere sesonger så kommer det vel ikke som en overraskelse når jeg påstår at det er lenge siden Wenger sluttet å være den Wenger han engang var. Fra mitt ståpunkt så har han allerede mistet både ett og to grep både når det gjelder spillerkjøp, taktikk og i rollen som en lagleder.

Link to comment
Share on other sites

Hadde mr. Wenger valgt å hente mr. Martial i til dømes juni framfor, som LvG gjorde, deadline day ville han nok ha blitt betydeleg billigare er min ville påstand. Mr. Merson meinte jo at dersom mr. Martial verkeleg var så god at han ville rett inn og ta nivået i PL ville mr. Wenger henta han for lengst. Han som gravde fram franske talent som mr. Anelka, sir Henry, mr. Vieira osv. Har Luis van Gaal tuktet mr. Wenger i sin eigen bakgård? Er dette det fyste teiknet på at mr. Wenger faktisk byrjar å miste grepet litt...?

Martial kosta €5.000.000 allerede som 17-åring og selv om han ville vært billigere i juni så ville han fortsatt kostet MYE. Han har riktignok hatt fin avslutningsteknikk og er god inne i boksen, samtidig som han er rask og ganske sterk, men synes han har bidratt lite i oppspillsfasen for United og ser på det som mer sannsynlig at han blir en ny Chicarito enn en ny Henry.

 

Er mange som har vært veldig gode i PL som ungdommer og ikke har utviklet seg så veldig også. Rask og på rett sted til rett tid med finfin avslutningsteknikk, men ingen garanti for at han blir noen verdensklassespiller. Bojan hadde mange av de samme kvalitetene når han var enda yngre :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hehe, litt av en kamp idag. Det var to lag som knapt ville forsvare seg. De rommene som kom begge veier var nesten latterlige. United kunne vunnet med flere mål, og samme med newcastle. Minnet meg litt om hvordan de høvlet over oss etter å ha ligget under med 4 midtveis i 2 omg der... Vanvittig trykk.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...