Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Midtjylland leier 2-1 over United. På ein normal dag ville det vert eit godt resultat, men no fryktar eg LvG får sparken i runda før vi møtar dei.

 

 

Drømmen hadde vært etter kampen mot oss, fordi vi KNUSER dem på Old Traffie.

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/football/news/15115/10172667/david-de-gea-adds-to-manchester-uniteds-lengthy-injury-list

 

Merkelig hvor mye fokus skadesituasjonen til United får sammenliknet med hva Arsenal får når vi befinner oss i tilsvarende situasjon.

 

Du sier noe. Liverpool har også være unormalt plaget av skader denne sesongen og plutselig skal det være årsaken til alt som feiler. Vi har det slik hvert år, men havner ikke midt på tabellen av den grunn...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hvis Arsenal sliter, så lurer jeg virkelig på hva Manu gjør. Jeg så deler av kampen i går og Manchester United var begredelige. De ledet, alt lå til rette for at de skulle gi seg selv en matchball mht CL, men de valgte å skyte seg selv i foten i stedet.

 

...og ingen kan beskylde dem for å ikke investere i stallen før sesongen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det største spørsmålet foran neste sesong for Moan Utd er vel om Moaninho kommer til å kjøre på som han har gjort i andre klubber, eller om han kommer til å endre fremgangsmåte og prøver å faktisk bygge opp et lag fra bunnen av. Gjør han det første tror jeg Moan Utd kommer til å kjempe helt i toppen de 2-3 neste sesongene for så å svinne bort litt igjen etterhvert. Prøver han å bygge opp fra bunnen tror jeg fort Moaninho kan bli en "ny Ferguson". På tross av til tider lite smarte uttalelser fra den karen der, så er han ikke dum. Han har massevis av erfaring med store egoer og jeg tror spillere generelt sett vil ha høy respekt for ham. van Gaal, på tross av all kritikken, har prøvd å bygge opp et nytt grunnlag i klubben med flere unge spillere på vei opp. Klarer Moaninho å utvikle disse, eller velger han å handle og dermed "ødelegge" de unges fremtid i klubben?

Link to comment
Share on other sites

ja, med Mourinho på plass fortsetter vel Arsenals dårlige tak på ManU? O_O :ph34r: :wacko:

 

for øvrig forteller vel denne ansettelsen alt om ManU og deres fans' integritet - de er villige til å selge sjela si for suksess. Alt våseprat om at ManU er en klubb som står for underholdning og offensiv fotball er bare en myte, det eneste som betyr noe for dem er å vinne. Det er greit nok, men da får de være såpass ærlige at de sier det. Og btw, jeg håper ALDRI jeg får se Mourinho som Arsenal-manager. Ikke fordi jeg ikke liker hans fotball-filosofi. Jeg og prioriterer å vinne fremfor spillestil. Gi meg gjerne en manager som evner å parkere bussen og skvise ut 1-0 seire selv på dårlige dager. Det er bedre enn aldri å klare å hente ut det beste i mannskapet sitt. Men jeg ønsker ikke en manager som ikke eier folkeskikk, og som oppfører seg som en barnslig drittunge.

Link to comment
Share on other sites

Men det er vel mest fordi han ikke er noen garantist for suksess lenger? Ikke pga etikk eller noen annen grunn.

Faktisk ikke....

 

Slik jeg har forstått det så liker de rett og slett ikke Mourinho (forsåvidt akkurat som mange av oss)

Men kanskje mest av alt så går det på det at de nok ønsket en "ManU-mann" i managerstolen (dvs Giggs).

De samme supporterne er heller ikke noen store fans av Woodwards rolle i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se hvordan Mourinho angriper dette overgangsvinduet, og hvordan unggutta som van Gaal ga tillit blir prioritert opp mot eventuelle nye forsterkninger. Første ryktet som kom var ganske naturlig at Mata ville bli fryst ut etter at Mourinho sendte han på dør i Chelsea. Et annet problem som har vært utsatt noen sesonger nå er om De Gea virkelig ønsker seg tilbake til La Liga eller ikke, og om Real Madrid legger penga på bordet som united krever.

 

For å ta troppen deres gradvis ut fra eget hode:

 

Keeper:

De Gea

 

Bak der har de Valdes som neppe blir værende og Romero.

 

Forsvar:

Jones (skadeplaget)

Rojo

Smalling

Blind

Darmian

Blackett

Shaw (form etter skaden?)

 

Midtbane:

Carrick (enn så lenge)

Herrera

Mata (fryses ut?)

Fellaini

Valencia

Young

Schneiderlin

Schweinsteiger (skadeplaget)

 

Angrep:

Rooney

Martial

Memphis

Rashford

Lingard

 

Nå vet jeg de har flere spillere enn bare disse, men det er hva jeg kommer på uten å lide meg inn på deres hjemmeside. Så er det store spørsmålet hvem Mourinho velger å satse på videre, og hvem som faktisk er materiale til å vinne ligaen som er United's målsetting. Angrepet deres er ikke så ille, med kanskje unntak av en oppgradering på aldrende Rooney. Problemet ligger i de to leddene bak der hvor bare Smalling, Shaw og Schneiderlin er spillere jeg ser for meg på et mesterlag. Resterende er enten aldrende, svært ustabile eller skadeplaget - mens Schweinsteiger har klart mesterstykket å falle inn under alle de tre kategoriene.

 

Når man da tenker på at Mourinho i Inter, Real Madrid og Chelsea hadde et atskillelig bedre utgangspunkt så må han jaggu jobbe for å bevise hvilken trener han ønsker å fremstå som. Ferguson fikk vanvittig mye ut av spillerne i sin siste sesong, og stallen har ikke blitt noe bedre siden da...

Link to comment
Share on other sites

Rooney blir bedre med en Mourinho.

Også tror jeg han vil med de x ant milliardene forvalte de til gangs bedre enn sine forgjengere. Han kommer til å bygge ett lag som vil være kompakt og særdeles organisert nok en gang. Han klør nok i fingra til å møte Wenger igjen også, resultatet blir nok som statistikken hans tilsier.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Møkka taper ett poeng hjemme mot Burnley. I tillegg så blir det portugisiske suretrynet sendt på tribunene etter første omgang og får kanskje ekstra straff siden han etter ryktene "bryter" reglene for en slik bortvisning ved å sende lapper (med direktiver?) til benken når han er bortvist fra benken.

Dette kommer i tillegg til at han for få dager siden ble "tiltalt" av FA over kommentarer han kom mot dommeren som ble valgt til å dømme dagens kamp.

 

Kan Mourinho bli nok en manager med kort regjeringstid på Old Trafford?

Link to comment
Share on other sites

Møkka taper ett poeng hjemme mot Burnley. I tillegg så blir det portugisiske suretrynet sendt på tribunene etter første omgang og får kanskje ekstra straff siden han etter ryktene "bryter" reglene for en slik bortvisning ved å sende lapper (med direktiver?) til benken når han er bortvist fra benken.

Dette kommer i tillegg til at han for få dager siden ble "tiltalt" av FA over kommentarer han kom mot dommeren som ble valgt til å dømme dagens kamp.

 

Kan Mourinho bli nok en manager med kort regjeringstid på Old Trafford?

 

De taper vel egentlig 2 poeng hjemme mot Burnley?:P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...