Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ryktes forøvrig at drittlaget her har kommet til enighet med Sporting om overgangssum for William Carvalho. En ufattelig stiv pris dog (tett opp mot £40m), men hvis han holder det nivået han har holdt for landslaget det siste året samt i ligaen så har de nok uansett gjort et kanonkjøp. Har nevnt han på ønsketråden en gang eller to den siste tiden (da særlig etter jeg så han i kampen mot Kamerun) blant annet så får håpe dette ikke stemmer, men med den prislappen så sier det seg selv at vi ikke er med i racet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Anti-fotball funker visst!

 

 

Merkelig at Bayern blir kritisert av så mange, når manu forsvarer seg med 9-10 spillere...

 

 

 

Ikke rart at så mange ser ned på engelsk fotball. Samme når chelsea vant i 2012.

 

 

Ser at det er noen arsenal supporteren i ( diskusjon.no foruemet) som håper at manu skal gå videre >_<. Du kan vel ikke kalle deg en arsenal supporter da?

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

Mye ulogisk som sies. Liverpool fansen mener de er verdens beste lag nå, siden de slår United 0-3 borte og bayern klarer bare 1-1.

Mån tro om de husker at de er slått av oss 2 av 3 ganger iår. Logikk sliter mange supportere med, uansett lag. Og nei, man ønsker absolutt ikke United eller Chelsea videre i denne turneringen.

Link to comment
Share on other sites

Fotball er ikke ren matematikk. Noen lag og spillestiler matcher man dårligere og bedre enn andre. Bayern har hatt trøbbel på hjemmebane mot engelske lag siden finaletapet mot Chelski. For øvrig er jeg jo egentlig enig. Jeg foretrekker den lynhurtige overgangsfotballen som Dortmund viste frem i går, fremfor dette.

 

Uansett deilig å få ut United!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det første gang Everton slår United når Moyes står på sidelinja på Goodison Park?

 

BE

 

Ganske sikker på det ja. Fantastisk prestasjon rett og slett.

 

Hver gang jeg ser ManU spille så skjønner jeg faen ikke hvordan vi klarte å tape mot de på OT og spille uavgjort hjemme. Ufattelig dårlig prestasjon av oss..

Link to comment
Share on other sites

Dette er tragiske nyheter :( Jeg hadde håpet han skulle få kjøpe vilt med spillere i sommer, gjøre det like elendig til høsten for å få sparken da. Deretter mot svina få inn en ny manager som skulle kvitte seg med floppene til Moyes og foreta mange nye panikkjøp.

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

Ganske sikker på det ja. Fantastisk prestasjon rett og slett.

 

Hver gang jeg ser ManU spille så skjønner jeg faen ikke hvordan vi klarte å tape mot de på OT og spille uavgjort hjemme. Ufattelig dårlig prestasjon av oss..

Ganske utrolig ja. Et poeng mot årets utgave av Man U sier en hel del.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...