Jump to content

Yann M'Vila


cinsalabim

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Wenger er ute og avkrefter dette ryktet, like greit syns nå jeg.

 

http://www.thisislon...er-7734166.html

 

Dette tolker ikke jeg som avkreftelse på at det kan skje i løpet av sommeren ihvertfall.

 

"It is not true," the Gunners boss said. "There is not any interest at the moment. (Nei, jeg vil ikke tro at de tenker på det akkurat nå, rett før siste kamp, men når sesongen er slutt)

"We have not been in touch with anybody, we have not made any offer to anybody and we are nowhere near to buying anybody at the moment. (Arsenal sier jo aldri at de er i forhandlinger med en spiller, det er jo alltid slik at det ikke noen som helst interesse inntil navnet står på kontrakten....)

Link to comment
Share on other sites

http://www.givemefoo...-at-mvila-price

"The Gunners are being priced out of any potential deal for M'Vila, and have no intention of meeting Rennes' demands of £17 million."

 

Høres fryktelig kjent ut...Alt over £10-15 mill. er FRYKTELIG dyrt for Arsenal... <_<

Selg unna gjengen som hever høy lønn og ikke har prestert over lang tid (Almunia, Djourou, Squallaci, Chamahk, Arshavin osv..) og vips så har man finansiert et sånt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

http://www.givemefoo...-at-mvila-price

"The Gunners are being priced out of any potential deal for M'Vila, and have no intention of meeting Rennes' demands of £17 million."

 

Høres fryktelig kjent ut...Alt over £10-15 mill. er FRYKTELIG dyrt for Arsenal... <_<

Selg unna gjengen som hever høy lønn og ikke har prestert over lang tid (Almunia, Djourou, Squallaci, Chamahk, Arshavin osv..) og vips så har man finansiert et sånt kjøp.

Tviler på at blekkpatronene på faksmaskinen vår tømmes av budene på disse spillerne...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: Verdens mest gjerrige klubb når det kommer til å betale for spillere som er verdt det.

Arsenal: Verdens mest generøse klubb når det gjelder å pøse penger på spillere som knapt nok kan kalles middelmådigheter.

Link to comment
Share on other sites

Alt dette høres positivt ut mtp. M'Vila (selv om jeg ikke liker delen om Song)

 

ArsenalXI

Updated info on M'Vila deal, if he does join Arsenal this is probable deal- 4 year contract, £60k/week, £16.2m fee and add on fees of £3.2m.

 

ArsenalXI

Understand the M'Vila hold up to be due to increased interest from both Man clubs & uncertainty over Songs future due to high wage demands.

 

Frimponged

Yann M'Vila might reveal his future club tomorrow. He'll speak to the media tomorrow about his future. Exciting. #afc

 

Men, dette er ikke like positivt..

 

mattspiro

Spoke to Yann M'Vila today. He was surprised to hear he's become a hot topic in England. Will say more about his future tomorrow afternoon

 

Vet ikke akkurat hva jeg skal tro på. :P

Link to comment
Share on other sites

Alt dette høres positivt ut mtp. M'Vila (selv om jeg ikke liker delen om Song)

 

ArsenalXI

Updated info on M'Vila deal, if he does join Arsenal this is probable deal- 4 year contract, £60k/week, £16.2m fee and add on fees of £3.2m.

 

ArsenalXI

Understand the M'Vila hold up to be due to increased interest from both Man clubs & uncertainty over Songs future due to high wage demands.

 

Frimponged

Yann M'Vila might reveal his future club tomorrow. He'll speak to the media tomorrow about his future. Exciting. #afc

 

Men, dette er ikke like positivt..

 

ma

Spoke to Yann M'Vila today. He was surprised to hear he's become a hot topic in England. Will say more about his future tomorrow afternoon

 

Vet ikke akkurat hva jeg skal tro på. :P

Jeg fatter ikke at du ikke blir gal (tar forbehold om at du er i vater) av alle disse twitterkommentarene. Selv blir jeg stresset kun av å lese de kommentarene du videreformidler her :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke at du ikke blir gal (tar forbehold om at du er i vater) av alle disse twitterkommentarene. Selv blir jeg stresset kun av å lese de kommentarene du videreformidler her :P

 

You can't cure crazy. :P

Link to comment
Share on other sites

Trodde denne avtalen var død og begravet........eller???

 

http://www.footballf...mvila-plug.html

 

Er ikke akkurat mange troverdige kilder ute som man kan stole på, men for alt vi vet kan avtalen være klar allerede eller så er det ikke engang interesse fra Arsenal. Er temmelig vidt åpent..

 

Song ut vil være en katastrofe, men M'vila inn vil være fantastisk

 

Det vil være et skritt i riktig retning, men deretter to skritt tilbake med salg av en av våre beste spillere.

Link to comment
Share on other sites

Ja målet til Wenger må definitivt være å beholde de klassespillerne vi har i klubben. Song er en av dem, RvP en annen.

 

Men slik jeg ser det, skal de ikke beholdes for enhver pris. At Song begynner å kreve 130.000,- pund i lønn pr uke gjøre meg mektig irritert, og hvis han ikke er villig til å godta en lønn innenfor rimelighetens grenser, så kan han enkelt og greit pakke kofferten sin og pelle seg til helvette bort fra klubben i mitt hjerte. Pengegriske primadonnaer er ikke noe jeg ønsker i min klubb

Link to comment
Share on other sites

Hva er "rimelighetens grenser"? Hvis andre vil gi han en slik sum må vi enten matche det eller risikere å miste han, sånn er det bare. Nå vet jo vi selvfølgelig ingenting hvorvidt Song har kommet med et slikt krav eller ikke, annet enn de vanlige silly season-ryktene som surrer og går. Det vi vet helt sikkert er at han er i agentbyrået til Darren Dein, en mann som har spesialisert seg på å få spillere solgt ut fra Arsenal. Vi så det med spillere som bla. Henry, Fabregas og Clichy, vi ser det med Van Persie og vi kommer sikkert til å få se det med bla. Song også i fremtiden. Da koker det ned hele ned til om hvor ambiøse klubben vår skal være, for det er de ambiøse klubbene som bruker pengene som kreves for å holde seg i toppen, og det er den typen klubb våre beste spillere vil være i. Skal vi være ambisiøs eller skal vi si oss fornøyd med topp 4-trofeet hver sesong?

Link to comment
Share on other sites

I mine øyne er Song viktigere for laget enn Arteta og Van Persie og et salg av han vil være vanvittig stupid.

Song er en viktig spiller, ingen tvil om det. Men for meg så er intet spillersalg (uansett om de heter Song, vanPersie eller noe annet) "stupid" så lenge Arsenal skaffer en fullgod/bedre erstatter. Problemet de siste årene er at det har manglet på "fullgode" erstattere.

Link to comment
Share on other sites

Hva er "rimelighetens grenser"? Hvis andre vil gi han en slik sum må vi enten matche det eller risikere å miste han, sånn er det bare. Nå vet jo vi selvfølgelig ingenting hvorvidt Song har kommet med et slikt krav eller ikke, annet enn de vanlige silly season-ryktene som surrer og går. Det vi vet helt sikkert er at han er i agentbyrået til Darren Dein, en mann som har spesialisert seg på å få spillere solgt ut fra Arsenal. Vi så det med spillere som bla. Henry, Fabregas og Clichy, vi ser det med Van Persie og vi kommer sikkert til å få se det med bla. Song også i fremtiden. Da koker det ned hele ned til om hvor ambiøse klubben vår skal være, for det er de ambiøse klubbene som bruker pengene som kreves for å holde seg i toppen, og det er den typen klubb våre beste spillere vil være i. Skal vi være ambisiøs eller skal vi si oss fornøyd med topp 4-trofeet hver sesong?

 

Innenfor rimelighetens grenser er innenfor hva som er en fornuftig lønnspolitikk for Arsenal som klubb. Hvis pengene er viktigst, så er det bare å pakke kofferten sin, pelle seg ut av klubben og signere for en klubb som er villig til å betale fantasisummer i lønn. Arsenal som klubb har rett og slett ikke råd til å skulle gi mange spillere lønn i det lønnsjiktet, samtidig som de skal være i stand til å forsterke laget som spillerne også bruker som pressmiddel i forhandlinger.

 

Nå skal det sies at det foreløbig bare er rykter i forhold til lønnskravene til Song og van Persie, men jeg må si at disse to spillerne er faktisk av de siste spillerne jeg hadde forventet denne oppførselen av

Link to comment
Share on other sites

Er jo derfor disse gutta har agenter som forteller dem hvor landet ligger lønnsmessig i Europa nå til dags.

Sånn vil det være fremover og jeg blir ikke overrasket om alle våre beste spillere krever såpass til summer i fremtiden også..selv om vi kanskje ikke liker det.

Jeg syns lønningene i dagens fotballverden er og har vært galskap lenge..punktum, men..skal man hevde seg helt i toppen og få de beste spillerne må det brytes noen barrieren i lønnsstrukturen hos Arsenal også.

Det må vi fordi den gode gamle lojaliteten hos mange spillerne er stort sett vasket bort. Trist, men sant.

 

Vi kan starte med å gjøres noe med lønningene til de som ikke fortjener det. Alle de spillerne som ikke presterer over lang tid, men likevel tjener £50-70.000 eller mer i uka. Er ikke rart vi har skyhøyt lønnsbudsjett da. Helt håpløst.

Bør heller bruke mer cash på våre beste spillere og de som faktisk fortjener det.

Nå forsvinner vel noen av dem og en del av de utlånte spillerne så det bør være rom for å bruke fortjenesten derfra på nye spillerlønninger og kontrakter.

 

Angående M'Vila så har vel han uttalt at fremtiden hans ikke avgjøres før etter EM. Da er det bare å vente noen uker til da akkurat som med RVP.

Virker som det er tendensen over hele Europa. Fleste spillerne er på ferie eller forbereder seg til EM fremfor å bytte klubb nå før mesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig lov å håpe, men ser på behovet for en offensiv midtbane og kantspiller som høyere enn et kjøp av M'Vila, men allikevel så trenger vi sterkt forsterkninger i denne posisjonen også.

 

Håper at M'Vila er det andre kjøpet i rekken av totalt 4-5 klassesigneringer denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig lov å håpe, men ser på behovet for en offensiv midtbane og kantspiller som høyere enn et kjøp av M'Vila, men allikevel så trenger vi sterkt forsterkninger i denne posisjonen også.

 

Håper at M'Vila er det andre kjøpet i rekken av totalt 4-5 klassesigneringer denne sesongen.

 

Er virkelig behovet for en offensiv spiller større enn et anker? Er av helt motsatte oppfatningen etter å ha sett på Songs utvikling. Han trenger en defensiv partner. Neste år er Wilshere tilbake, Ramsey har fått seg en (forhåpentligvis) skikkelig pre-season også har vi jo Rosicky. Hva har vi av skikkelige ankre? Ingen. Ikke rart vi sliter så enormt defensivt når vi ikke har balanse i midtbaneleddet.

Link to comment
Share on other sites

 

Er virkelig behovet for en offensiv spiller større enn et anker? Er av helt motsatte oppfatningen etter å ha sett på Songs utvikling. Han trenger en defensiv partner. Neste år er Wilshere tilbake, Ramsey har fått seg en (forhåpentligvis) skikkelig pre-season også har vi jo Rosicky. Hva har vi av skikkelige ankre? Ingen. Ikke rart vi sliter så enormt defensivt når vi ikke har balanse i midtbaneleddet.

 

Song's utvikling har jo vært pga. mangel av offensive spillere som kan bidra med målpoeng. Arteta har vist seg å være en god defensiv spiller (ikke i form av fysikk, men andre gode egenskaper som Carrick for United) og Wilshere er ikke dum han heller. Sistnevnte er også et stort stort spørsmålstegn etter et helt år borte fra fotballen. For å ikke snakke om alderen hans og hvor lite erfaring han egentlig er. Offensivt vil han trolig ikke være noen Messias på et par sesonger minst (hvis det engang). Ramsey er pdd. også et uskrevent blad og har litt for lite av den generelle kvaliteten som skal til. Det er et stort stort hull akkurat der og Rosicky er ei heller ikke løsningen på problemet.

 

Som sagt så tror jeg Coquelin kunne glatt gått inn i de fleste kamper og gjort det meget bra ved siden av enten Arteta/Wilshere og/eller Song, men det finnes pdd. ikke en eneste spiller som kan gjøre det samme offensivt bak van Persie. I så fall må det være van Persie selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...