Jump to content

Yann M'Vila


cinsalabim

Recommended Posts

M'Vila har vell bedre defensive kvaliteter enn Song, men vi mister jo ekstremt mye om Song drar, kanskje det ikke vil merkes for mye om Cazorla kommer inn. Nå om dagen føler jeg meg komfortabel nok til å si 'Wenger knows'.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Kanskje han er i London får å se OL?

 

Midt i preseason? Å nei du..

 

Men, en spiller som M'Vila hadde vært knall å ha i troppen. En ordentlig holdende spiller som kan holde igjen i kamper hvor laget vårt blir strekt. Akkurat der kommer som regel Arteta og Song til kort. M'Vila er en ordentlig smart defensiv spiller. Litt som Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

Sammenlikningen med Gilberto er fin, alt for mange som tror denne spilleren er et rent anker..

 

Veldig god pasningsspiller kan man trygt si. Samtidig veldig komfortabel med ballen i beina (mister sjeldent ballen for å si det sånn!), men langpasningene hans minner med om Xabi Alonso vil jeg si. Det eneste med M'Vila er at han som oftest ikke scorer noe særlig med mål eller har noe særlig med målgivende, men hvis han gjør jobben sin til punkt og prikke så trenger vi ikke nødvendigvis å slippe inn 49+ mål i ligaen i løpet av en sesong. Samt at det vil frigi andre litt mer offensive spillere som Arteta/Cazorla o.l.

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke akkurat Metro pålitelige.., men det er nok noe interesse der fra lillebror ja (artig at de er interessert i spillere som helst er linket til oss). En stor forbedring ovenfor Parker hvertfall når man ser på DM plassen.

Link to comment
Share on other sites

Kan vanskelig se for meg at Spurs skal hente M'Vila. Greit nok at han er bedre enn alternativene dem har, men nå har de jo både Parker og Sandro, og Sandro har potensialet til å bli et skikkelig beist på midtbanen. En overgang som involverer en så god spiller som M'Vila ville ha ødelagt Sandros utvikling imo.

Link to comment
Share on other sites

Kan vanskelig se for meg at Spurs skal hente M'Vila. Greit nok at han er bedre enn alternativene dem har, men nå har de jo både Parker og Sandro, og Sandro har potensialet til å bli et skikkelig beist på midtbanen. En overgang som involverer en så god spiller som M'Vila ville ha ødelagt Sandros utvikling imo.

 

Nå er Sandro mer enn bare et "rent" anker. Så om de mister Modric og bytter ut Parker med M'Vila og satser på Sandro sammen med M'Vila så kan det bli en temmelig slagkraftig midtbane..

Link to comment
Share on other sites

Jamie Dalton retweeta akkurat dette:

Stade Rennais ★ RM@ROUGEmemoire

De sources a priori proches d'Arsenal, le SRFC et les Gunners sont d'accord sur le transfert de M'Vila. Reste au joueur à se positionner...

og dette (oversettelse): Stade Rennais ★ RM@ROUGEmemoire

@MuzzammilMymini agreement between Arsenal and Rennes for M'Vila who has to decide for his future. Not my source, english tweet man one's.

Link to comment
Share on other sites

Rennes sier de har fått et bud fra en engelsk klub, men sier ikke hvilken.

 

http://www.goal.com/...al-target-mvila

 

Jeg tror ikke det er oss, men regner med de vil forsøke sitt beste å skape en budkrig nå.

 

Ryktes det er tottene....de prøver jo bare å by på spillere vi har i sikte. Både M'Vila og Niang dit.

Blir særdeles overrasket hvis begge havner der når de har mulighet til å gå til bedre klubber.

Samtidig tviler jeg på Wenger har lagt inn bud på M'Vila ennå.

Link to comment
Share on other sites

Om M'vila og Niang går dit mister jeg troen på M'vila og Niang. Tottenham har dessuten Coulibaly så de trenger forsåvidt ikke Niang i tillegg, merkelig tankegang. Ingen av de vil få stort med spilletid og om de skal konkurrere vil nok ikke begge slå gjennom siden de spiller med en spiss.

Synes dog Tottenham godt kan få de, de har en av PLs beste midtbaner fra før, men kun Defoe oppe i angrep som har rutine og er kjent for å spille mål. Om Villas-Boas ikke tar sikte på å spille 4-6-0, noe som er dømt til å feile i PL(Hos alle om de ikke har teknikken til Barca eller Spania). Om de får inn Niang, M'Vila, Verthongen og Sigurdsson på en sommer har de gjort en meget god sommer, men de har også mistet kapteinen(King), toppscoreren(Adebayor) og manageren som tok de fra et nedrykkslag til et topp 4-lag, alt i alt hadde det vært en god sommer for ethvert lag for M'Vila og Verthongen er kvalitetsspillere, men M'Vila er ikke spillertypen Spurs trenger, de har alt Parker. Verthongen derimot er midt i blinken for yidsa.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forestille meg at Adebayor vil ende opp noe annet sted enn Spurs til slutt. Det er ingen andre som vil ha han, så jeg tipper de får en bra avtale med City som vil kvitte seg med han en gang for alle. Han er en strålende spiller, men han kommer med så mye bagasje at de fleste styrer unna. Det er galskap å signere han på permanent basis, er det en ting han har bevist etter han kom til england er det at han er en pest og en plage som slår seg vrang og lager kvalme etter kort tid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at en spiller som M'Villa er det vi nå trenger for å ha en mer eller mindre komplett stall.

 

M'Villa er en spiller med mye hype. Om han er så god som mange vil ha det til så hadde han vært en klar forsterkning og hvis Song drar så er en slik spiller en nødvendighet. Men siden vi allerede har brukt ca £40M i sommer så tror jeg ikke det er rom for de ca £15-20M som kreves M'Villa for hvis ikke Song og/eller RVP går og vi får friske penger å bruke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forestille meg at Adebayor vil ende opp noe annet sted enn Spurs til slutt. Det er ingen andre som vil ha han, så jeg tipper de får en bra avtale med City som vil kvitte seg med han en gang for alle. Han er en strålende spiller, men han kommer med så mye bagasje at de fleste styrer unna. Det er galskap å signere han på permanent basis, er det en ting han har bevist etter han kom til england er det at han er en pest og en plage som slår seg vrang og lager kvalme etter kort tid.

Kan bære laget sitt eller destruere det, han burde kanskje dratt til Asia eller noe slikt der det skal være mer "show"

Link to comment
Share on other sites

Vi skal vel ikke rope for høyt om nesten-signeringer. Vi stiller vel et sterkt lag i den divisjonen :)

 

Hysj hysj.. nå snakker vi om Tottene her! :P

 

*kremt* Ronaldo, Ibrahimovic, Alonso, Mata, Yaya Toure, Ronaldinho, Cech, Pato, Hart, *kremt* jøss.. så tørr jeg ble i halsen da plutselig..

Link to comment
Share on other sites

 

Hysj hysj.. nå snakker vi om Tottene her! :P

 

*kremt* Ronaldo, Ibrahimovic, Alonso, Mata, Yaya Toure, Ronaldinho, Cech, Pato, Hart, *kremt* jøss.. så tørr jeg ble i halsen da plutselig..

Trekk i fra Pato og Hart så har vi prøvd oss på alle de spillerne vi og. Riktignok på andre stadier i karrieren, men dog.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...