Jump to content

Yann M'Vila


cinsalabim

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Som jeg sa i den andre tråden, la dette være sant! Vær så snill, Wenger. For en signering dette ville vært. En ung, lovende og allerede "proven" midtbanespiller med plenty av erfaring fra en av Europas toppligaer.

 

Slutten for Song, forresten?

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa i den andre tråden, la dette være sant! Vær så snill, Wenger. For en signering dette ville vært. En ung, lovende og allerede "proven" midtbanespiller med plenty av erfaring fra en av Europas toppligaer.

 

Slutten for Song, forresten?

 

Slutten for Song? Det håper jeg ikke. Tenk deg de 2 ved siden av hverandre sentralt. Arteta er jo ingen unggutt lenger!

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke å være kroken på døra. Med Yann inn gir det oss uendelige muligheter på midtbanen. Song trenger ikke å spille 50 kamper i sesongen, og de to kan også spille sammen. Song er jo en vims til tider, og jeg har lenge følt at han ikke passer sin rolle som anker. Han har tatt masse ansvar offensivt denne sesongen, og all ære til han for det. Men han er primært anker, og må forholde seg til det. Når han fosse opp så kan han ikke loffe hjemover. Synes også han svikter litt i posisjoneringen hans. Yann er perfekt i denne rollen, da han også er en svært god pasningspiller. Jeg så debuten hans for Frankrike, og han briljerte som Makelele på sitt beste. Da får Song litt friere tøyler i Arteta sin rolle.

 

Stemmer dette, så er jeg sikker på at det blir en gedigen suksess. Samtidig blir det veldig banebrytende for framtida til Arsenal. Han vil nok koste minst £17 mill pund. Her snakker vi overgangsrekord. Wenger handler inn to etablerte verdensstjerner i et og samme overgangsvindu. Og kanskje får vi mer?

 

Sczcezny

Sagna-Mertesacker-Koscielny-Santos

M'Vila-Song

Walcott-Wilshere-Podolski

van Persie

Link to comment
Share on other sites

Det vil være banebrytende, og han vil uten tvil passe godt inn. Men hittil så har jeg sett mer håndfaste kilder om at Van Persie er klar for City, enn at M'Vila er klar for Arsenal. Savner kilder, før hypen om Wengers to storkjøp kjøres for langt. Er redd for at dette er en klassisk silly-season sak...

'

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen link Cinsalabim? Håper det er tilfelle, med en M'vila inn vil vi kunne hvile Arteta/Song i langt større grad og få mer kraft på midtbanen, trenger muligens også enda en offensiv signering selv om vi får inn M'vila dog.. Om vi skal gå for seriegull trenger vi M'vila, en offensiv, kreativ spiller og en ung spiller som kan fylle inn på begge backene i tilfelle skader.

Link to comment
Share on other sites

You Are My Arsenal@YouAreMyArsenal

I'm getting word from some reliable sources that #Arsenal could announce their next transfer deal soon after WBA

 

You Are My Arsenal@YouAreMyArsenal

When I say the announcement will happen shortly after WBA I don't mean exactly after the game. It may take a few days time.

 

Er enn så lenge bare twitter-rykter, men jeg kan nesten garantere at det vil florere av disse ryktene i pressen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle denne fyren plutselig få info om at Arsenal skal kjøpe Yann M'Vila? Virker jo også som han er basert i USA og ikke i UK. Var også flere kilder på twitter som virket seriøse og troverdige som blant annet mente at Götze, Mata og Hazard var klare for oss på et tidspunkt.

 

Tar dette med en ekstremt stor klype med salt.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle denne fyren plutselig få info om at Arsenal skal kjøpe Yann M'Vila? Virker jo også som han er basert i USA og ikke i UK. Var også flere kilder på twitter som virket seriøse og troverdige som blant annet mente at Götze, Mata og Hazard var klare for oss på et tidspunkt.

 

Tar dette med en ekstremt stor klype med salt.

 

Mener å huske at du selv har benyttet deg av Twitterkilder ved flere anledninger Stefan B, så hvorfor er det problematisk at man henviser til et rykte på Twitter nå?

Link to comment
Share on other sites

 

Mener å huske at du selv har benyttet deg av Twitterkilder ved flere anledninger Stefan B, så hvorfor er det problematisk at man henviser til et rykte på Twitter nå?

 

Hvor sier jeg det er problematisk? Sier at jeg ikke klarer å se hvorfor denne personen skulle sitte på denne informasjonen eller ikke og at jeg tar det med en ekstremt stor klype med salt. Eller har jeg ikke lov til dette kanskje? Virker heller som om det er du som har et problematisk forhold her.

 

@cinsalabim

 

Selvfølgelig! :P er nok en interesse fra Arsenal ja. Det er helt klart, men jeg tror at M'Vila som Götze og Hazard blir for dyr og dermed er utenfor Arsenal's rekkevidde. Vi ender nok heller opp med en billigere signering..

Link to comment
Share on other sites

Ser poenget ditt. Denne amerikaneren presiserer at det ikke er han som har fått informasjonen, men @AlexFortyNine. Tydeligvis en skribent eller lignende for han. Denne Alex virker å være engelskmann. Helt enig at det hadde vært veldig spesielt om han skulle få denne informasjonen alene.

 

Her har dere en link med litt mer info: http://youaremyarsenal.com/blog/general/2012/arsenal-got-their-yann/

"A source close to.." er selvsagt ikke noe bankers.

Link to comment
Share on other sites

Hvor sier jeg det er problematisk? Sier at jeg ikke klarer å se hvorfor denne personen skulle sitte på denne informasjonen eller ikke og at jeg tar det med en ekstremt stor klype med salt. Eller har jeg ikke lov til dette kanskje? Virker heller som om det er du som har et problematisk forhold her.

 

Formulerte meg kanskje litt feil her. Det jeg mente var at jeg ikke helt skjønner hvorfor det skal være noe mindre sannsynlig at denne personen (@youaremyarsenal) har sikre kilder fremfor Twitterkilder som du selv har henvist til i forbindelse med rykter tidligere

Link to comment
Share on other sites

 

Formulerte meg kanskje litt feil her. Det jeg mente var at jeg ikke helt skjønner hvorfor det skal være noe mindre sannsynlig at denne personen (@youaremyarsenal) har sikre kilder fremfor Twitterkilder som du selv har henvist til i forbindelse med rykter tidligere

 

Vanligvis så linker jeg fra personer som har en direkte kontakt til klubben eller som tidligere har vært ute med troverdig informasjon. YouAreMyArsenal har jeg aldri hørt om og det har heller ingen av de kjente gjengangerene på twitter som også er veldig skeptiske og undrer det samme som meg.

 

Og det er også ikke uten grunn til at jeg poster nettopp ikke så mange twitter rykter lenger? Er som regel 98% oppgulp.

Link to comment
Share on other sites

Kildekritikk er på sin plass, men er et rykte og hører hjemme her og vi har blitt koblet til spilleren lenge og er greit med en egen tråd. Trådstarter har også gjort en flott jobb og lagt ved nøkkelinfo om spilleren. Thumbs up!

Link to comment
Share on other sites

Kildekritikk er på sin plass, men er et rykte og hører hjemme her og vi har blitt koblet til spilleren lenge og er greit med en egen tråd. Trådstarter har også gjort en flott jobb og lagt ved nøkkelinfo om spilleren. Thumbs up!

 

Hvis dette ikke kom frem tidligere så er det en god jobb ja. Alltid stas når folk lager nye tråder og legger litt jobb i det! :)

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis dette ikke kom frem tidligere så er det en god jobb ja. Alltid stas når folk lager nye tråder og legger litt jobb i det!

Så ingen ros tidligere, kreves ikke mye jobb for å lage en slik tråd, men jeg verdsetter virkelig når folk gjør det! Som sagt var det eneste som manglet kilden. Så får vi bare be til høyere makter om at det her måtte skje,

 

M'Vila-Song.. To defensive midtbanemenn med en grei kapasitet offensivt som begge er fransktalende høres kjent ut! Petit-Vieira var jo et meget bra par etter hva jeg har hørt, litt ung til å ha sett de spille sammen selv, bare sett enkeltkamper og compilations, men tror Yann og Billong kan gjøre noenlunde samme jobben

Link to comment
Share on other sites

M'VIla vil på ingen måte erstatte Song. Det håper jeg for all del ikke. Skrev noen ord om nødvendigheten for et nytt anker i Song-tråden. Slik vi spiller nå, med to backer + en midtstopper som spiller mer på motstanderens halvdel enn vår egen, så har vi behov for to dype midtbanespillere. Song og Arteta har mestret dette strålende, men det er også kun disse som mestrer dette i dagens stall. Song er like mye krise nå, som det Arteta ville ha vært om det var Song som var skadet.

 

Hopper i taket om det er sannhet i disse ryktene. Og YouAreMyArsenal er visstnok en kilde både Arseblog og Jamie Dalton anser som troverdig. YouAreMyArsenal setter jo tross alt sin bloggs fremtid på spill når han kommer med et slikt rykte. Bommer han på denne overgangen er det ingen Arsenalfans som vil lese bloggen hans med interesse i fremtiden. Treffer han vil han nok være oppe blant de mest populære.

Link to comment
Share on other sites

M'VIla vil på ingen måte erstatte Song. Det håper jeg for all del ikke. Skrev noen ord om nødvendigheten for et nytt anker i Song-tråden. Slik vi spiller nå, med to backer + en midtstopper som spiller mer på motstanderens halvdel enn vår egen, så har vi behov for to dype midtbanespillere. Song og Arteta har mestret dette strålende, men det er også kun disse som mestrer dette i dagens stall. Song er like mye krise nå, som det Arteta ville ha vært om det var Song som var skadet.

 

Hopper i taket om det er sannhet i disse ryktene. Og YouAreMyArsenal er visstnok en kilde både Arseblog og Jamie Dalton anser som troverdig. YouAreMyArsenal setter jo tross alt sin bloggs fremtid på spill når han kommer med et slikt rykte. Bommer han på denne overgangen er det ingen Arsenalfans som vil lese bloggen hans med interesse i fremtiden. Treffer han vil han nok være oppe blant de mest populære.

 

Så ikke at Jamie anså YouAreMyArsenal som troverdig? Har du noe link eller sitat av tweeten? :)

 

Ellers anser jeg også M'Vila som et kjøp av Arteta graden. En som kan spille med Song og ikke som erstatter. Håper og ber om at M'Vila kommer inn som Diaby erstatter. Har ikke den evnen til å gå forbi spillere såpass enkelt som det Diaby gjør, men i den rollen han trolig ville hatt i Arsenal så ville han passet inn ypperlig og langt bedre enn Diaby. For å ikke snakke om at han ville vært tilgjengelig mesteparten av tiden..

Link to comment
Share on other sites

 

Så ikke at Jamie anså YouAreMyArsenal som troverdig? Har du noe link eller sitat av tweeten? :)

 

Ellers anser jeg også M'Vila som et kjøp av Arteta graden. En som kan spille med Song og ikke som erstatter. Håper og ber om at M'Vila kommer inn som Diaby erstatter. Har ikke den evnen til å gå forbi spillere såpass enkelt som det Diaby gjør, men i den rollen han trolig ville hatt i Arsenal så ville han passet inn ypperlig og langt bedre enn Diaby. For å ikke snakke om at han ville vært tilgjengelig mesteparten av tiden..

 

Har ikke noe link som sier direkte at Jamie Dalton mener han er troverdig, men vet at Jamie Dalton fulgte YouAreMyArsenal på twitter selv før han la ut dette ryktet. Tror ikke Dalton ville ha fulgt en helt tilfeldig Arsenalblogger fra USA, om han ikke så på han som troverdig nok.

 

EDIT: Ser nå også at Jamie Dalton postet dette på twitter like etter ryktet kom: "@ArturJablonski @YouAreMyArsenal I can vouch personally for the genuineness of Michael." Michael skal visstnok være mannen bak YouAreMyArsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...