Jump to content

Yann M'Vila


cinsalabim

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Velger å quote meg selv fra tråden om "landslaget" her:

 

Jobben til U21 er å lage A-spillere, slik er det bare. Hadde U21 kunne velge fritt burde både Nordtveit, Berisha, Wulf-Eikrem, Henriksen og King vært med. Men, laget er likevel godt nok til å slå Frankrike, så det er bare å møte opp i Drammen.

Kan forresten nevne at Coquelin ikke er i troppen og M'vila fikk juling av Anders Konradsen og Marcus Pedersen i Frankrike. Bortsett fra noen gode skjulte pass gjennom ledd var han ikke noe bedre enn de andre på banen. Jeg tror Frankrike gruer seg stort til å møte Norge i morgen.

 

Konradsen herjet med M`Vila over to kamper i kvalik. Det så flere enn meg og nå har Rennes hentet ham inn som erstatter for sistnevnte. En fantastisk god spiller med en fysikk M`Vila ikke er i nærheten av. Jeg tror Rennes har gjort et meget godt kjøp til en ekstremt billig penge. Som manageren til Rennes sa i går: M`Vila har godt av å komme seg til Russland. Han må konsentrere seg om fotball og ikke alt mulig annet utenomsportslig.

Link to comment
Share on other sites

Konradsen er knallgod. Utrolig kjedelig at han forsvinner fra Godset, men sånn er det dessverre når økonomien er en prioritet og spilleren vil vekk. Fikk hvertfall se han live et par ganger før han stakk til Frankrike.

 

Blir artig å følge utviklingen hans i Frankrike hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Konradsen er knallgod. Utrolig kjedelig at han forsvinner fra Godset, men sånn er det dessverre når økonomien er en prioritet og spilleren vil vekk. Fikk hvertfall se han live et par ganger før han stakk til Frankrike.

 

Blir artig å følge utviklingen hans i Frankrike hvertfall.

Jeg mener det er utelukkende positivt at norske spillere forsvinner til utlandet, i hvert fall i den alderen... Selvfølgelig er det bittert for godset å miste en slik spiller, men Norge ligger rett og slett et godt stykke bak mange land når det kommer til å utvikle enkeltspillere, og derfor syns jeg det er moro at det blir sendt norske spillere til utlandet, der de ofte har større mulighet til å utvikle seg til å bli en stor ressurs for landslaget!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det er utelukkende positivt at norske spillere forsvinner til utlandet, i hvert fall i den alderen... Selvfølgelig er det bittert for godset å miste en slik spiller, men Norge ligger rett og slett et godt stykke bak mange land når det kommer til å utvikle enkeltspillere, og derfor syns jeg det er moro at det blir sendt norske spillere til utlandet, der de ofte har større mulighet til å utvikle seg til å bli en stor ressurs for landslaget!

 

Nå er vel Godset et sted som faktisk utvikler talenter under Ronny Deila, men for Konradsen sin del så er det nok det lureste å komme til en litt større liga hvor han kan fortsette utviklingen sin. Håper bare at Deila finner en brukbar erstatter ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Nå er vel Godset et sted som faktisk utvikler talenter under Ronny Deila, men for Konradsen sin del så er det nok det lureste å komme til en litt større liga hvor han kan fortsette utviklingen sin. Håper bare at Deila finner en brukbar erstatter ;)

Godset er absolutt i Norgestoppen når det kommer til å utvikle spillere, men jeg tror fortsatt at Konradsen personlig vil få mer av å dra til en bedre liga, som du selv sier... Og for min del kunne han godt blitt i Norge et år til, da FFK greide å rykke ned (igjen), og derfor ville ikke jeg personlig (som supporter) blitt utsatt for gode prestasjoner fra den karen... Men norske til utlandet støttes i hvert fall fra min side! Vi får ta diskusjonen i en annen tråd, sorry for off topic

Link to comment
Share on other sites

 

Godset er absolutt i Norgestoppen når det kommer til å utvikle spillere, men jeg tror fortsatt at Konradsen personlig vil få mer av å dra til en bedre liga, som du selv sier... Og for min del kunne han godt blitt i Norge et år til, da FFK greide å rykke ned (igjen), og derfor ville ikke jeg personlig (som supporter) blitt utsatt for gode prestasjoner fra den karen... Men norske til utlandet støttes i hvert fall fra min side! Vi får ta diskusjonen i en annen tråd, sorry for off topic

Du kunne jo kjørt til Sarpsborg og sett ham der da, LOL.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...