Jump to content

Yann M'Vila


cinsalabim

Recommended Posts

http://www.dailystar.co.uk/football/view/257181/Yann-I-m-the-man-for-Mr-Wenger/?

 

Hvis uttalelsene til M'Vila fra denne artikkelen stemmer, er det lov å øyne et håp om at han faktisk kan ende opp i Arsenal i løpet av sommerens overgangsvindu. Men det viktigste spørsmålet gjenstår. Klarer Arsenal å bli enig med Rennes om overgangssum?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Dårlige nyheter fra den normalt sett troverdige Matt Spiro:

 

Matt Spiro@mattspiro

Have heard from two seperate, reliable sources that Wenger has ended interest in Yann M'Vila due to players behaviour in last few months

 

Yann M'Vila er forresten en av spillerne (sammen med Samir Nasri og Jeremy Menez) som risikerer utestengelse fra landslaget etter alt oppstyret under EM, i tillegg til dette har han vel også vært igjennom en voldssak på hjemmefronten i løpet av våren også.

Link to comment
Share on other sites

Dårlige nyheter fra den normalt sett troverdige Matt Spiro:

 

Yann M'Vila er forresten en av spillerne (sammen med Samir Nasri og Jeremy Menez) som risikerer utestengelse fra landslaget etter alt oppstyret under EM, i tillegg til dette har han vel også vært igjennom en voldssak på hjemmefronten i løpet av våren også.

 

hvis dette stemmer har han ingenting i Arsenal å gjøre. det siste vi trenger er nok en bråkmaker ala Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Dårlige nyheter fra den normalt sett troverdige Matt Spiro:

 

 

 

Yann M'Vila er forresten en av spillerne (sammen med Samir Nasri og Jeremy Menez) som risikerer utestengelse fra landslaget etter alt oppstyret under EM, i tillegg til dette har han vel også vært igjennom en voldssak på hjemmefronten i løpet av våren også.

 

Jeg sier ja takk til temperement. Vi trenger det. Detaljer om hva som har skjedd under EM har jeg ikke fått med meg, men jeg har ikke hørt at Yann var noe verre enn andre før nå. Disse 3 nevnes men ikke Ben Arfa? Den voldssaken ble henlagt. Mener jeg leste at den fornærmede var kjæresten til søsteren hans ellernoe slikt, så jeg ville ikke lagt noe stor vekt på det.

 

Mange av de beste spillerne har temperement. van Persie har temperement. Zidane er også et eksempel. Mener at noen spillere med temperement er godt for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier ja takk til temperement. Vi trenger det. (..) Mange av de beste spillerne har temperement. van Persie har temperement. Zidane er også et eksempel. Mener at noen spillere med temperement er godt for klubben.

 

jo, for all del. Men det spørs hvordan de tar ut sitt temperament. De må kunne styre dette, og ta det ut på en konstruktiv måte på banen, ikke ved å oppføre seg som drittsekker eller drittunger utenfor banen. Hvis M'Vila er en temperamentsfull spiller på banen som vet å oppføre seg utenfor banen er han hjertelig velkommen, men enhver spiller som sammenliknes med Nasri er jeg skeptisk til, uansett talent... ;)

Link to comment
Share on other sites

Syntes virkelig ikke at M'Vila har oppført seg så ille. Wilshere og Bendtner er ikke akkurat noen engler de heller og kvalitetene til M'Vila er åpenbare.. er dette grunnen til at Wenger trekker seg ut blir jeg umåtelig skuffet.

Link to comment
Share on other sites

 

jo, for all del. Men det spørs hvordan de tar ut sitt temperament. De må kunne styre dette, og ta det ut på en konstruktiv måte på banen, ikke ved å oppføre seg som drittsekker eller drittunger utenfor banen. Hvis M'Vila er en temperamentsfull spiller på banen som vet å oppføre seg utenfor banen er han hjertelig velkommen, men enhver spiller som sammenliknes med Nasri er jeg skeptisk til, uansett talent... ;)

 

Ser poenget ditt, men ser ikke hvordan du kan sammenligne han med Nasri. Så ille har han ikke vært. Er ingen som fortjener å bli sammenlignet med han, faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg ville dele dette med dere:

 

David Wall ‏@1DavidWall

Yann M'Vila was at Arsenal's training ground yesterday, according to Canal + journalist @Vincent_Pochulu. Open to interpretation...

 

Ble postet på arsenal-mania.com/forum for noen få minutter siden.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg ville dele dette med dere:

 

David Wall ‏@1DavidWall

Yann M'Vila was at Arsenal's training ground yesterday, according to Canal + journalist @Vincent_Pochulu. Open to interpretation...

 

Ble postet på arsenal-mania.com/forum for noen få minutter siden.

 

Charlie liker garantert dette :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Ser poenget ditt, men ser ikke hvordan du kan sammenligne han med Nasri. Så ille har han ikke vært. Er ingen som fortjener å bli sammenlignet med han, faktisk.

 

jeg skrev HVIS, jeg har ikke konkludert vedrørende M'Vila. Og det er ikke jeg som har sammenliknet ham med nasri, det ble gjort i den tidligere linken. Og jeg er enig med deg at noen neppe fortjener å bli sammenliknet med nasri. Mulig det bare er medie-oppspinn at M'Vila har vært involvert i bråk. På den annen side er det sjelden det er røk uten ild... men jeg er kanskje villig til å gi ham en sjanse...!? ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke bli for skinnhellige her, vi snakker tross alt ikke om Joey Barton. Jeg er for enhver spiller som med øyeblikkelig virkning er bedre enn de vi har i enhver posisjon i troppen (1-25). Podolski er kanskje bedre enn Arshavin, Giroud er sansynligvis bedre enn Park/Chamakh og M'Vila er garantert bedre enn Frimpong/Coquelin. Kjør på.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke bli for skinnhellige her, vi snakker tross alt ikke om Joey Barton. Jeg er for enhver spiller som med øyeblikkelig virkning er bedre enn de vi har i enhver posisjon i troppen (1-25). Podolski er kanskje bedre enn Arshavin, Giroud er sansynligvis bedre enn Park/Chamakh og M'Vila er garantert bedre enn Frimpong/Coquelin. Kjør på.

 

for all del. Arsenal skriker etter spillere med vinnerinstinkt. Da kan vi gjerne tåle at de lager LITT støy. Men jeg vil ikke ha noen ny Nasri, egosentriske primadonnaer uten respekt for klubben, som egentlig bare er lykkejegere.

 

btw, apropos Coquelin/Frimpong, så tror jeg Coquelin kan ha en stor fremtid, men han er uferdig. Frimpong har mye vilje og et stort hjerte for klubben, men etter det jeg har sett til nå har han dessverre ikke det som skal til på dette nivået. Uansett blir det helt feil å satse ensidig på disse. Enn så lenge står de et stykke bak i køen. Og med usikkerhet rundt Songs fremtid i klubben og Diabys skadehelvete, er klubben nødt til å skaffe et etablert midtbaneanker. Så løp og kjøp Wenger! :)

Link to comment
Share on other sites

 

jeg skrev HVIS, jeg har ikke konkludert vedrørende M'Vila. Og det er ikke jeg som har sammenliknet ham med nasri, det ble gjort i den tidligere linken. Og jeg er enig med deg at noen neppe fortjener å bli sammenliknet med nasri. Mulig det bare er medie-oppspinn at M'Vila har vært involvert i bråk. På den annen side er det sjelden det er røk uten ild... men jeg er kanskje villig til å gi ham en sjanse...!? ;)

Skal sies at jeg er ganske stor M'Vila-fan, så jeg kommer helt sikkert til å forsvare han i fremtiden også. Spesielt om han blir Arsenals eiendom. Han er blitt beskyldt for dårlig oppførsel i kampen mot Spania. Dette er nok helt sikkert ikke et St.Hans-bål, men heller et par fyrstikker som lager denne røyken :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

...noe som selvfølgelig viste seg å være oppspinn.

 

Dagens rykter sier følgende:

 

#M’Vila update in France Foot: Rennes rejected €18m #AFC bid last year, wanted €25m, would now take €15m. Interest has cooled.

 

https://twitter.com/benlyt

 

15 millioner euro er ikke noe å tenke på en gang for en spiller som M'Vila. Her er det bare å slå til og håpe ingen andre storklubber er interesserte.

Link to comment
Share on other sites

Spørs om en rebell som m'vila er noe å samle på...

 

Han er ikke så ille. Litt idiot er han utenfor banen, men er meget profesjonell på banen. Dog tror jeg interessen har kjølnet grunnet litt mindre penger (da vi ikke har blitt kvitt Arshavin, Bendtner, Squillaci osv. ennå) pluss at vi har Coquelin som Wenger trolig vil gi en sjanse.

 

Dog har vi fortsatt ikke en eneste ren DM i klubben som holder nivået. Coquelin fungerer best i boks-til-boks rollen. Song trives best når han har noen som kan dekke for han mens han drar seg fremover i banen. Diaby er mer offensiv enn alle de andre nevnte her og Arteta er egentlig en offensiv midtbanespiller han også. Dog har han gjort en god jobb på det defensive på tross av dette. Ramsey er fortsatt midt i mellom. Ikke god nok offensivt og ikke god nok defensivt ennå.

 

Edit:

 

Og selvfølgelig Wilshere. Usikker på hvor han er best, men offensiv midtbane/playmaker er nok der han vil være best om et par år (hvis han noen gang blir skadefri that is..) selv om han også er veldig god litt dypere.

Link to comment
Share on other sites

Kan hende det var Bendtner, Denilson, Chamakh og Squillacci som var den pakka til 28 millioner euro, i såfall føler de seg nok ganske bra om det :P

Uansett, spilleren har dreti seg ut, men ila en sesong er dette glemt så gjelder for han å prestere på enda høyere nivå enn før-.

Link to comment
Share on other sites

Tar det med knusende ro. Med tanke på hvor mye snakk det er om Sahin for tiden kan jeg umulig tenke meg at begge er aktuelle - det blir isåfall en av de. Jeg hadde ikke blitt overrasket om alle Sahin-ryktene er en smokescreen mens det egentlig jobbes med M'Vila.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...