Jump to content

Alex Oxlade-Chamberlain


Kris-A

Recommended Posts

Så hva foreslår du da, la være og signere Chamberlain bare fordi vi ikke har signert en midtstopper? Det finnes mennesker som kan tygge tyggis og gå samtidig, og forhåpentlig vis er Wenger en av dem.

 

Foreslår at vi nettopp gjør begge deler (signerer begge). Det jeg mener, hvis du hadde forstått meg korrekt, er å være redd for å ende opp med et Arsenal som ikke reparerer det som må fikses for at vi skal forbedre oss, eller ikke bli svekket. Min kritikk går ikke på kjøpet av Chamberlaine, men av den siste tiden under Wenger, som dere vet har gjort mange fans utrolig frustrerte. Vi skulle ha kjøpt en stopper for lenge siden. Kjøpet kan selvsagt være bra det, ikke noe å si på det. Men jeg snakker om årets sesong, en 17-åring med lite erfaring vil ikke være en hovedfaktor til vår suksess. En klassestopper derimot vil fikse langt fler problemer. Og Wenger er kjent for å ikke signere alt for mange spillere og fokusere på offensive spillere(og taktikk), og med under en uke til seriestart er skeptisismen berettiget!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Szczesny, Jenkinson, Gibbs, Frimpong, Wilshere, Ramsey, Lansbury, Walcott, Vela, Miyaichi og nå Oxlade-Chamberlain..

 

Det skal hvert fall ikke være noen tvil om at vi har mange av fremtidens spillere i troppen

Link to comment
Share on other sites

Szczesny, Jenkinson, Gibbs, Frimpong, Wilshere, Ramsey, Lansbury, Walcott, Vela, Miyaichi og nå Oxlade-Chamberlain..

 

Det skal hvert fall ikke være noen tvil om at vi har mange av fremtidens spillere i troppen

 

Bartley, Miquel, Afobe, Aneke ^_^

Szczesny

 

Jenkinson - Bartley - Miquel - Gibbs

 

Frimpong

 

Ramsey - Wilshere

 

Walcott - Vela - Miyaichi

 

Fortsatt på benken: Lansbury, Oxlade-Chamberlain, Afobe, Aneke :P

Link to comment
Share on other sites

Szczesny, Jenkinson, Gibbs, Frimpong, Wilshere, Ramsey, Lansbury, Walcott, Vela, Miyaichi og nå Oxlade-Chamberlain..

 

Det skal hvert fall ikke være noen tvil om at vi har mange av fremtidens spillere i troppen

Ja da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at neste trofèløse 5-årsplan skal iverksettes :)

Link to comment
Share on other sites

Bartley, Miquel, Afobe, Aneke ^_^

Szczesny

 

Jenkinson - Bartley - Miquel - Gibbs

 

Frimpong

 

Ramsey - Wilshere

 

Walcott - Vela - Miyaichi

 

Fortsatt på benken: Lansbury, Oxlade-Chamberlain, Afobe, Aneke :P

Og når det skal sies så er vel ikke Djourou, Koscielny, Vermaelen, Cesc, Nasri, Diaby, Song og Gervinho noen pensjonister de heller ;)

Link to comment
Share on other sites

Rolig nå folkens, kjøpet av Chamberlain har null og nix å gjøre med om det kommer en stopper eller ikke.. Hvis Wenger har tenk å hente en stopper så gjør han det uavhengi om AOC er kommet eller ikke.. Eneste dette tyder på er at vi har penger!

 

Chamberlain er et større talent enn både Bale og Walcott var, og kommer til å bli en sinnsyk god fotballspiller! Be happy

 

Stopper og venstreback next

Kjøpet indikerer for fremtiden. Det er viktig at vi er med der.

Så får vi se hva vi får til i kommende sesong.

Vil tro at vi er sterke nok til å vinne noe. Trolig forsterker vi ytterligere.

Da er vi fullt med, men kanskje ikke i pessimismens høyborg.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpet indikerer for fremtiden. Det er viktig at vi er med der.

Så får vi se hva vi får til i kommende sesong.

Vil tro at vi er sterke nok til å vinne noe. Trolig forsterker vi ytterligere.

Da er vi fullt med, men kanskje ikke i pessimismens høyborg.

Pessimismens høyborg har fått et digert påbygg i år:

 

Carling Cup N Birmingham City 1 2

The FA Cup H Leyton Orient 5 0

Barclays Premier League H Sunderland 0 0

UEFA Champions League A FC Barcelona 1 3

The FA Cup A Manchester United 0 2

Barclays Premier League A W.B.A. 2 2

Barclays Premier League H Blackburn Rovers 0 0

Barclays Premier League A Blackpool 3 1

Barclays Premier League H Liverpool 1 1

Barclays Premier League A Tottenham Hotspur 3 3

Barclays Premier League A Bolton Wanderers 1 2

Barclays Premier League H Manchester United 1 0

Barclays Premier League A Stoke City 1 3

Barclays Premier League H Aston Villa 1 2

Barclays Premier League A Fulham 2 2

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

AOC med 3 assists for det engelske U21 laget i dag. Attpåtil skaffet han også straffe.

 

Skal forøvrig nevnes at England lå under 1-0 frem til Lansbury og AOC ble introdusert og stortalentet vårt snudde virkelig kampen for England.

Link to comment
Share on other sites

Han har hvertfall teknikken, farten og fysikken til å lykkes allerede nå. Og i motsetning til Walcott så er han faktisk en temmelig naturlig kantspiller og er milevis foran Walcott når han var 18 år gammel.

 

Skulle gjerne sett AOC på høyre og Walcott på topp en eller annen gang i løpet av sesongen.. kanskje vi får det i Carling Cupen med Miyaichi på venstre? :P

Link to comment
Share on other sites

Han har hvertfall teknikken, farten og fysikken til å lykkes allerede nå. Og i motsetning til Walcott så er han faktisk en temmelig naturlig kantspiller og er milevis foran Walcott når han var 18 år gammel.

 

Skulle gjerne sett AOC på høyre og Walcott på topp en eller annen gang i løpet av sesongen.. kanskje vi får det i Carling Cupen med Miyaichi på venstre? :P

 

Mener også det er på tide at Walcott blir brukt der han hører hjemme, men da i en 4-4-2.

Han er i mine øyne definitivt ikke en som kan bekle midtspissrollen i dagens system. Til det er han altfor dårlig feilvendt, og ikke god nok hva gjelder nærteknikk, småspill og decisionmaking.

 

Håper på et formasjonsskifte nå som grunnstenen i det "nye" systemet er borte !

Link to comment
Share on other sites

Mener også det er på tide at Walcott blir brukt der han hører hjemme, men da i en 4-4-2.

Han er i mine øyne definitivt ikke en som kan bekle midtspissrollen i dagens system. Til det er han altfor dårlig feilvendt, og ikke god nok hva gjelder nærteknikk, småspill og decisionmaking.

 

Håper på et formasjonsskifte nå som grunnstenen i det "nye" systemet er borte !

 

Song - Arteta

 

Oxlade-Chamberlain - v. Persie - Gervinho

 

Walcott

 

 

Dog klarer jeg ikke å se at Wenger tør å prøve seg frem med det laget her. Walcott og van Persie på sine naturlige posisjoner blir nok for mye for han :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Piers Morgen hadde en ganske dekkende beskrivelse av Chambo i går "The Ox looking great - Theo with brains"

Slettet Piers på Twitter i går, orka ikke whininga hans mer, virkelig en av supporterne jeg er mer flau over at klubben min har.

Syns at det bør være mulig å sammenlikne Chamberlain og Henry, det jeg satt å tenkte på i går i alle fall. Overrasket meg defensivt dog, få mangler allerede.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...