Jump to content

Alex Oxlade-Chamberlain


Kris-A

Recommended Posts

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Med unntak av et par glimt var Ox helt ordinær vurdert som en offensiv spiller, men han hadde en perifer rolle i et defensivt organisert lag så forutsetningene for å være spesielt sentral var heller ikke tilstede. Greit, hverken mer eller mindre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ser at han har trekt seg fra landslagets kamp denne uka pga ankelskade... (Arsenal.con)

 

Altså. Vet at Arsenal.com er litt sleipe innimellom.. men ville ikke gått så langt å kalle de det.. :P

 

Er visstnok bare en "minor" injury. Samme greiene med Koscielny visstnok.. bare leggen der istedet. Forhåpentligvis så er de begge spilleklare mot Sunderland.

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis. Hvor håpløst er det ikke å ha landslagsrunde nå i dagene rundt sesongstart i hele europa? Det er den mest poengløse runden i hele året.

Enn så lenge det sitter forbund som tjener store penger på klubbenes bekostning så kommer det sikkert bare til å bli verre.

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis. Hvor håpløst er det ikke å ha landslagsrunde nå i dagene rundt sesongstart i hele europa? Det er den mest poengløse runden i hele året.

 

Er helt idiotisk. Samme er når de har landslagskamper midt i et fullpakket kampprogram fremfor å heller vente til det er en rolig periode, men neida. De skal alltid ha de på verst mulig tidspunkt..

 

For min del kan de gjerne avskaffe all internasjonal landslagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

Ble bestemt tidligere i år at den internasjonale datoen i august bortfaller. Nå blir det bare dobbeltdatoer for landslag fremover bortsett fra datoen i februar.

Problemet til UEFA og FIFA er at noen har vintersesong og noen har sommersesong. Vil derfor aldri passe for alle.

Landslag betyr forbausende mye for spillerne. Spesielt de som sliter litt i sine klubber har veldig utbytte av å endre miljø og fokus en periode. For noen er det også en vei ut fra en vanskelig posisjon i en klubb da internasjonale kamper er den viktigste arenaen for å vise seg frem.

Link to comment
Share on other sites

Bundesliga, La Liga og Premier League har da så vidt jeg er bekjent noegenlunde like sesonger. Skulle derfor ikke være noe problem å tilpasse seg disse ligaene slik at vi slipper disse kampene midt i et tett kampprogram. Eneste forskjellen er vel at Bundesliga og La Liga har en pause rundt juletider, hvor PL da har det tetteste kampprogrammet i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Bundesliga, La Liga og Premier League har da så vidt jeg er bekjent noegenlunde like sesonger. Skulle derfor ikke være noe problem å tilpasse seg disse ligaene slik at vi slipper disse kampene midt i et tett kampprogram. Eneste forskjellen er vel at Bundesliga og La Liga har en pause rundt juletider, hvor PL da har det tetteste kampprogrammet i sesongen.

Det er internasjonale datoer som gjelder for hele verden. De kan ikke tilpasses eller flyttes på grunnet noen få ligaer

Link to comment
Share on other sites

Skandale at han var vurdert til 3 i skill moves, like mange som Sagna om jeg ikke tar feil.

 

Diaby har 2 i skill moves. Det er temmelig latterlig.. en annen ting var at Walcott hadde 4 i skill moves. Han har nå blitt degradert til 3 mens Chamberlain nå har fått 4 hvis jeg husker riktig.

Link to comment
Share on other sites

 

Diaby har 2 i skill moves. Det er temmelig latterlig.. en annen ting var at Walcott hadde 4 i skill moves. Han har nå blitt degradert til 3 mens Chamberlain nå har fått 4 hvis jeg husker riktig.

Hvor får du dette fra? Merkelig at han har blitt nedjustert for virker som om han nå faktisk har begynt å bruke noen triks, som 3 stjerners gidder jeg ikke ha Theo selv om han er 99 i akselerasjon og hurtighet.. Men dette burde vel strengt tatt være i FIFA-tråden :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor får du dette fra? Merkelig at han har blitt nedjustert for virker som om han nå faktisk har begynt å bruke noen triks, som 3 stjerners gidder jeg ikke ha Theo selv om han er 99 i akselerasjon og hurtighet.. Men dette burde vel strengt tatt være i FIFA-tråden :)

 

Så det på en youtube video med en som gikk over Arsenal ratings på demoen. Er også enig med Walcott, men han kan fungere greit som bakromsspiss. Timing og flittig bruk av L2 og overstegsfinter er ikke dumt det. ;)

 

Burde ta det i FIFA-tråden ja :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bare jeg som føler denne gutten lever veldig på hypen etter å ha imponert veldig i starten av sin Arsenal karriere? Tviler ikke på at han kommer til å bli en veldig god spiller etterhvert, men til og med som innbytter så syntes jeg han for det meste er svak. Bidrar med så og si ingenting og utviklingen hans virker å ha stagnert en god del..

Link to comment
Share on other sites

Får samme forventingspress som Walcott. Blir interessant å se om han vil takle det bedre og utvikle seg eller rett og slett følge i Theos fotspor.

Skulle akkurat til å nevne Walcott, ja. Ox har vel knapt en håndfull gode kamper for oss. Latterlig hvis han får en ny, forbedret kontrakt nå, syns jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...