Jump to content

Alex Oxlade-Chamberlain


Kris-A

Recommended Posts

Fint med enda et nytt talent, for all del. Men satse på fremtiden når Wenger har vist klare tegn til at han ikke skal satse på nåtiden? På tide at han får opp øynene og kjøper forsvarsspillere. Det er tross alt under en uke til seriestart, og halve laget er skadet.

 

Kall meg gjerne kritisk og negativ, men det er ikke uten grunn!

 

Og tross alt dette leder vi tabellen! Happy days! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Chamberlain la ut en link om at han har signert for klubben på twitter. Nederst på siden står det at han går rett inn i førstelaget, er dette et tegn på at vi allerede denne sesong får se han spille litt?

Link to comment
Share on other sites

Chamberlain la ut en link om at han har signert for klubben på twitter. Nederst på siden står det at han går rett inn i førstelaget, er dette et tegn på at vi allerede denne sesong får se han spille litt?

 

Den profilen er visstnok falsk. Han skrev visst mens han var på medisinsk test, og agenten hans avkreftet at Chamberlain har twitter.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig kjøp. Vi har nok av talenter, denne 17-åringen er altfor dyr og jeg skjønner ikke hva som feiler Wenger.

Kjøp en klassestopper, VB og en spiss for hel*****.

 

Eller skal vi si "neste år"?

Latterlig? Det GÅR an å tenke både notid og framtid.. "Denne 17-åringen" er eit av dei største talenta på ball-øya..

Link to comment
Share on other sites

Latterlig kjøp. Vi har nok av talenter, denne 17-åringen er altfor dyr og jeg skjønner ikke hva som feiler Wenger.

Kjøp en klassestopper, VB og en spiss for hel*****.

 

Eller skal vi si "neste år"?

Latterlig? Det GÅR an å tenke både notid og framtid.. "Denne 17-åringen" er eit av dei største talenta på ball-øya..

Link to comment
Share on other sites

+ Talentfull

+ Engelsk

 

- Uerfaren

 

- Aldri vært testet på det høyeste nivået

- Forholdsvis stiv pris (men, kan skjønne det med Shitty, Liverpool og Manure som interesserte parter)

 

 

Forøvrig blir det vel bare å flytte denne tråden over til Arsenal seksjonen? :P

Link to comment
Share on other sites

Overgangen i seg selv er finfin, og det er bra at vi signerer unge, britiske stortalenter. Problemet er at vi gjerne skulle hatt et par andre FØR vi signerte han. Nå trenger vi faktisk en ny stopper mer enn noen gang. Men for all del, velkommen til klubben! Håper du gjør det strålende de neste 15 årene i Arsenal og gir oss masse sølvtøy!

Link to comment
Share on other sites

Dette er en god overgang men den kunne vel ikke times dårligere enn akkurat nå! Lure på hvilke signaler Wenger sender til fansen med denne..

 

Hvilke uheldige signaler sender Wenger med dette om jeg tørr å spørre? Hva mener du man skulle gjort, holdt gutten skjult til vi eventuelt har fått signert noen eldre spillere?

Link to comment
Share on other sites

Da er dette den første av flere signeringer denne uka. Det er tydelig at pengebingen er stappfull når man kan bruke det Saints kaller et club record fee på å hente noen som ikke har spillt på høyere nivå en League 1

Link to comment
Share on other sites

Virker som folk glemmer at vi primært har problemer i forsvaret, og med Vermaelens skade er Chamberlain ikke det vi trenger nå. Wenger har vært ute med lovnader og selv sagt at vi har vært for dårlige i forsvar! Han bruker penger ja, men hva hjelper det når vi ikke har det vi trenger først og fremst. Har folk glemt den feilslåtte femårsplanen? Wengers naivitet har fått begeret mitt til å renne over, særlig når han uttaler at vi er seriøse tittelutfordrere og har fanstaktiske muligheter til å vinne trofeer..Det er vi ikke i nærheten av med dagens lag (forsvar). Som andre har skrevet,han er 17 år og har kun erfaring fra ligue 1 (3 div). Hvis han ikke ordner en klassemidtstopper snarest, er det helt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Virker som folk glemmer at vi primært har problemer i forsvaret, og med Vermaelens skade er Chamberlain ikke det vi trenger nå. Wenger har vært ute med lovnader og selv sagt at vi har vært for dårlige i forsvar! Han bruker penger ja, men hva hjelper det når vi ikke har det vi trenger først og fremst. Har folk glemt den feilslåtte femårsplanen? Wengers naivitet har fått begeret mitt til å renne over, særlig når han uttaler at vi er seriøse tittelutfordrere..Det er vi ikke i nærheten av med dagens lag. Som andre har skrevet,han er 17 år og har kun erfaring fra ligue 1 (3 div). Hvis han ikke ordner en klassemidtstopper snarest, er det helt latterlig.

Så hva foreslår du da, la være og signere Chamberlain bare fordi vi ikke har signert en midtstopper? Det finnes mennesker som kan tygge tyggis og gå samtidig, og forhåpentlig vis er Wenger en av dem.

Link to comment
Share on other sites

Så hva foreslår du da, la være og signere Chamberlain bare fordi vi ikke har signert en midtstopper? Det finnes mennesker som kan tygge tyggis og gå samtidig, og forhåpentlig vis er Wenger en av dem.

Godt skrevet.

Det ville bekymret meg veldig om Chamberlain hadde gått til Manchester - ene eller andre der oppe.

Mer enn om vi iår ikke hadde signert en midtstopper i år. Da hadde fremtiden sett noe dystrere ut.

Men kommer nok en forsbarsspiller av type midt om et par dager.

Link to comment
Share on other sites

Når store engelske fotballtalenter bytter arbeidsgiver, blir de gjerne møtt med enorm entusiasme hos sine nye. Stakkars Alex derimot, blir møtt av en nærmest historisk muggen stemning.

 

Nei, folkens. La oss kose oss glugg i hjel over denne signeringen. Isolert sett kjempespennende! Og så lever vi i trua på at primærbehovene blir dekket i den aller nærmeste fremtid. Pengepungen er åpen!

Link to comment
Share on other sites

Det ville bekymret meg veldig om Chamberlain hadde gått til Manchester - ene eller andre der oppe.

Mer enn om vi iår ikke hadde signert en midtstopper i år. Da hadde fremtiden sett noe dystrere ut.

 

Du vil altså heller ha en 17 årig ving enn en bauta i forsvaret?

 

Spennende kjøp, morro med nok en brite. 93- modell som han er skal man ikke forvente altfor mye, men virker å ha ballast

og ferdigheter nok til å kunne bidra allerede denne sesongen.

 

Tror Tapapa har rett i at det blir en slags Walcott-avtale. 5 mill pund med en gang, og deretter 5-7 mil avhengig av kamper m.m.

 

Så spørs det hvor lenge det drøyer til neste signering da. Jeg har god tro på at det kommer inn en stopper. Det er kvaliteten jeg er MEGET usikker og spent på. Bare ikke velg å spill roulette siste dagen Wenger. Da blir jeg mildt sagt fortvilet

Link to comment
Share on other sites

Rolig nå folkens, kjøpet av Chamberlain har null og nix å gjøre med om det kommer en stopper eller ikke.. Hvis Wenger har tenk å hente en stopper så gjør han det uavhengi om AOC er kommet eller ikke.. Eneste dette tyder på er at vi har penger!

 

Chamberlain er et større talent enn både Bale og Walcott var, og kommer til å bli en sinnsyk god fotballspiller! Be happy

 

Stopper og venstreback next

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...