Jump to content

2011.02.16 Barcelona H


Mr Chapman

Recommended Posts

Magisk kamp rett og slett. Tårene trillet på slutten, en fantastisk følelse, selvom dette på ingen måte er over. (Skummelt det der.) I fjor hadde vi dårligere utgangspunkt - allikevel kunne vi ledet 2-0 etter 20 minutter hadde Diaby tatt riktig avgjørelse... Har vi marginene med oss er revansjen fra 17.mai 2006 komplett.

 

WE'RE BY FAR THE GREATEST TEAM - THE WORLD HAS EVER SEEN!!!

Slutt å jinx!!!!!!!! :blink:

Husker Abidal måtte steppe inn som midtstopper for Frankrike i EM 08(?). Han var en KATASTROFE og ble vel også utvist!

 

Abidal spilte midtstopper i kveld også forøvrig :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

ikke mye å utsette på laget denne kvelden. eboue er svak, song har en begredelig kamp, og clichy er ikke på linje på villas mål. ellers er det en svært god kamp av alle. sczcesny er en fantastisk keeper, og gjør sammen med wilshere og koscielny, en særdeles god kamp.

Link to comment
Share on other sites

ikke mye å utsette på laget denne kvelden. eboue er svak, song har en begredelig kamp, og clichy er ikke på linje på villas mål. ellers er det en svært god kamp av alle. sczcesny er en fantastisk keeper, og gjør sammen med wilshere og koscielny, en særdeles god kamp.

Synes Eboue var god. Song ble "kastrert" av det gule kortet han fikk etter 4 minutter.Ellers er jeg veldig enig

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 16 2011, 11:29 PM) 217482[/snapback]

Abidal spilte midtstopper i kveld også forøvrig ;)

Haha! Det er sånn jeg ikke legger merke til når Arsenal spiller kamp (streamet ITV)... Men jeg glemmer aldri Abidals opptreden i den kampen for Frankrike, var vel Gallas (i toppform) som var partneren hans da. Satser på en ny smell sammen med Millito eller hvem det måtte være på Camp Nou!

 

Også gledelig å se Piques blikk på drømmegutten hans, Cesc, etter en liten dytt i ryggen! FABREGAS IS A GOONER, face it! :D ;)

Link to comment
Share on other sites

ikke mye å utsette på laget denne kvelden. eboue er svak, song har en begredelig kamp, og clichy er ikke på linje på villas mål. ellers er det en svært god kamp av alle. sczcesny er en fantastisk keeper, og gjør sammen med wilshere og koscielny, en særdeles god kamp.

Eboue svak ??????? Har vi sett samme kamp? Jeg mener vår Ivorianske venn var meget bra idag. Hadde stort sett full kontroll bakover og aktiv fremover. En sterk kamp - da etter mitt syn.

Link to comment
Share on other sites

Enorm prestasjon. Som i fjor klarer ikke Barca å holde tempoet i mer enn korte perioder. Arsenal er bedre trent og løper dem i senk i andre omgang. Gleder meg til statsen over antall meter i dag. Tipper at Wilshere, Fab, Nasri og Clichy alle har godt over 13 km som er ekstremt.

Wilshere med krampe etter 80, klarer likevel å fortsette i 92 min. Clichy måtte også ned å tøye etter 90 min, det har jeg aldri sett før.

Vanvittig imponert av hele laget. Høyt tempo og flere som tok ekstremt ansvar. Vi ble til tider presset høyt og gjorde stygge feil, men troen på egne ferdigheter gjorde at spillerne fortsatte å prøve og til slutt fikk de betalt.

Ekstra kred til Wilshere, Clichy(ble han passert en mot en i dag? Og målet er ikke hans feil..), vP og Fab for aldri slutte å tro på egne ferdigheter. De ga oss en fantastisk kamp i dag og nå har vi troen på at vi kan klare alt

Link to comment
Share on other sites

Akk, for en kveld!!

Ingen hadde en dårlig dag på jobben idag, mener jeg. Noen feil ble selvfølgelig gjort, men med det presset fra et såpass lag som Barca, samt Arsenals guts ved å hele veien spille seg ut istedet for panikkløsninger, kan mann ikke forvente at alt går feilfritt.

 

Noen som fikk med seg hva Arshavin prøvde å formidle med t-skjorta han viste frem på 2-1 målet?

Link to comment
Share on other sites

Koscielny MoM, Wilshere ekstremt god. Sczcney gjør ingen feil og keeperne er hovedforskjellen på lagene idag, syns imotsetning til mange andre at Song var god, tør mye til tross for tidlig gult kort, godt han ble byttet ut før det ble til rødt dog. Eboue syns jeg var svak i første omgang selv om han tar seg opp i andre, han gjør mye feilvalg og jeg savnet Sagna, Fabregas er veldig av og på. RvP er nesten alltid av og på, men han får inn målene og gjør jobben sin hver gang! JD og Nasri kan også heve seg.

 

Ser at det ble en del kritikk her, men vanskelig for spillere å spille mot Barcelona og blir mer eksponert enn vanlig, alt i alt fornøyd med dagen og glad i guttene våre!

Link to comment
Share on other sites

ikke mye å utsette på laget denne kvelden. eboue er svak, song har en begredelig kamp, og clichy er ikke på linje på villas mål. ellers er det en svært god kamp av alle. sczcesny er en fantastisk keeper, og gjør sammen med wilshere og koscielny, en særdeles god kamp.

Det er midtforsvarets ansvar å sette linja bak sideback på den siden ballen er. Her feiler JD og Kosci, Clichy må stå sideveis for å kontrollere både ball og spiller utenfor seg. Feilen er å satse på offside, og der er Clichy uskyldig. De gjør det samme kort tid etter første målet og er nære med å bli straffet igjen. I andre omgang satser de på å følge løpene og vips så har de full kontroll.

Eboué har stort sett full kontroll og skjønner inne helt hva du har å utsette på ham.

Link to comment
Share on other sites

På en kveld som denne er utvilsomt en limerick på sin plass:

 

Med Kos i slaget og Wilshere på topp

Sa Barca-maskinen endelig stopp

Med lekent spill og smilet på lur

Fant vi endelig frem til vår seierskur

Det går bare en vei - og det er opp!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Ahh, fyfaen for en kveld! Angrer ikke et sekund på at jeg inviterte to Barca fans. Fantastisk gjennomført kamp av gutta. Må si at dette også var en meget bra kamp fra Wenger sin side. Banens beste blir for meg Koscielny, med Wilshere rett bak, Koscielny spiller en 10'er for meg idag, helt syk kamp! Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive, er fortsatt i gledesrus, kommer ikke til å sovne med det første hvertfall. Så fortsatt god kveld Gooners! Gleder meg stort til skole imorgen.

 

Fucking PROUD to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...