Jump to content

2011.02.16 Barcelona H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply
Om Pique er suspendert og puyol skadd, hvem spiller da med Abidal i midten i return?

 

Milito.

 

Men Puyol er vel ikke langtidsskadd? Han blir vel klar til returmøtet?

 

Uansett hadde visst Milito enn fryktelig dårlig dag på jobben mot Sporting Gijon. Kan garantere at Milito-Abidal ikke er i nærheten av Puyol-Pique.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er vel ikke den eneste som kommer til å slite med å sove i kveld ?

 

Jeg kjenner adrenalinet som fortsatt pumper i kroppen og sitter og bælmer dyr vin i håp om at tilstrekkelig rus skal gjøre det mulig å sove etterpå, noe jeg sannsynligvis ikke får uansett! Gratulerer alle goonere, dette var stort!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper det er slutt på pratet om at Wenger er svak taktisk nå, jeg håper inderlig det er slutt på det, jeg håper også det er slutt på pratet om at vi ikke vinner storkamper, det blir bare dumt.

Så sinnsykt PROUD TO BE A GOONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper det blir slutt på at du skal dra det fram hver gang vi vinner

Link to comment
Share on other sites

Hvor skal man starte? Dette var rett og slett helt utrolig!

 

Barcelona er rett og slett i vandt til å ligge under. De trodde de hadde kampen i sin hule hånd når de ledet, men den gang ei. At Arsenal har 3.90 i odds gjør seieren bare enda deiligere! Var på Emirates og så kampen i fjor. Da var stemningen helt magisk etter målet til Theo. Men i dag, MAKAN! Aldri har jeg sett vårt kjære hjem eksplodere så inn i de grader..

Link to comment
Share on other sites

Håper det blir slutt på at du skal dra det fram hver gang vi vinner

 

 

Da tror jeg du håper på noe som ikke er oppnålig. Skulle nesten tro det var andre enn Wenger som styrte skuta, neste er vel at folk skal be han om unnskyldning også snart. Kreve en unnskyldning er på sin plass nå!

Link to comment
Share on other sites

Ja hvorfor ikke sparke ens egne på en gledens dag

 

 

Føler du deg sparket???

Merkelig, du burde være glad og lykkelig i stedet :blink:

 

Da tror jeg du håper på noe som ikke er oppnålig. Skulle nesten tro det var andre enn Wenger som styrte skuta, neste er vel at folk skal be han om unnskyldning også snart. Kreve en unnskyldning er på sin plass nå!

 

 

He he, det er nok ikke oppnåelig nei, da måtte man jo vist storhet :lol:

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk kamp av Arsenal. Rett og slett herlig!

 

Syntes samtlige spillere i dag hadde en god dag på jobben og særlig i andreomgangen. Vi hadde kanskje ikke like mye ballbesittelse som Barcelona og slo heller ikke like mange pasninger, men når vi får ballen vet vi som regel hva vi vil gjøre med den. Jeg foretrekker Arsenal sin spillestil over Barcelona's 2-3 meters pasninger any day!

 

Et par spillere som skiller seg ut i dag er for meg Wojciech Szczesny, Laurent Koscielny og til slutt Jack Wilshere. Szczesny gjør sin debut i Champion's League mot selveste Barcelona og er helt fenomenal! Sikkerheten selv og forhåpentligvis vår førsteskanse i mange mange herrens år fremover. Koscielny spilte for 2 sesonger siden i den franske andredivisjonen og fremstår for tida som en midtstopper i verdensklasse. Hatten av for Laurent.

 

Sist, men ikke minst. Jack Wilshere. Har rett og slett ikke ord for hvor god han er om dagen. Han har såvidt fylt 19 år, men i dag spilte han skjorta av seg mot trolig verdens beste lag. Denne gutten er allerede stor og han kommer bare til å bli bedre.

 

Happy day! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den der ser vel bare litt pervers og kinky ut, se ut som noe som burde bli lagt ut på youpo.. :huh:

 

Men hadde noe av samme følelse som verdens beste keeper da :blink:

Hehe, fantastiske scener av Szczesny på 2-1-målet! :lol:

 

Vi trenger flere slike typer i klubben.

 

Syns Koscielny fortjener mye kudos etter kveldens kamp. Fenomenal andreomgang fra franskmannen.

Link to comment
Share on other sites

Drømmen lever. I kveld så verden universets to beste offensive lag. Det er slike kvelder fotball blir kunst. Herregud jeg er glad at jeg ble gooner i 1969! :blink: :lol: :huh:

 

En fantastisk kamp av Arsenal. Vi ER bedre i år. Vi ER modnere i år! Vi ER et fantastisk lag på kvelder som dette. Og ikke minst; Wenger ER et geni! :D :P :P

 

Men of the match: Szczesny, Koscielny eller Wilshere. Pick your own choice. Og i tillegg, nå begynner vi å se hva Arshavin står for. Så utrolig fortjent!! ;) ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe, fantastiske scener av Szczesny på 2-1-målet! :blink:

 

Vi trenger flere slike typer i klubben.

 

Syns Koscielny fortjener mye kudos etter kveldens kamp. Fenomenal andreomgang fra franskmannen.

Kos var fantastisk. Forsvaret var dyktig på å presse Barca spillerne feilvendt ut på sidene. Det var en glipp når Villa scoret. Bortsett fra det var vi gode bakover mod verdens beste lag

Link to comment
Share on other sites

Magisk kamp rett og slett. Tårene trillet på slutten, en fantastisk følelse, selvom dette på ingen måte er over. (Skummelt det der.) I fjor hadde vi dårligere utgangspunkt - allikevel kunne vi ledet 2-0 etter 20 minutter hadde Diaby tatt riktig avgjørelse... Har vi marginene med oss er revansjen fra 17.mai 2006 komplett.

 

WE'RE BY FAR THE GREATEST TEAM - THE WORLD HAS EVER SEEN!!!

 

Og da fikk dere bekreftelsen også!

Slutt å jinx!!!!!!!! :blink:

 

Om Pique er suspendert og puyol skadd, hvem spiller da med Abidal i midten i return?

Husker Abidal måtte steppe inn som midtstopper for Frankrike i EM 08(?). Han var en KATASTROFE og ble vel også utvist!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...