Jump to content

2011.02.16 Barcelona H


Mr Chapman

Recommended Posts

Utrolig stolt!!!! :blink:

 

Dagens spiller: Jack Willshere.

 

Dagens bytte: Andrey Arshavin.

 

Verdens beste keeper: Wojciech Szczesny.

 

I år har vi slått City borte. Vi har slått Chelsea hjemme, og nå Barcelona hjemme. Om vi vinner hele oppgjøret er vanskelig og si, men vi kan se oss stolt uansett hvordan det går i retur oppgjøret!

Godt å se at vi endelig har begynt å slå de store lagene!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Nå blir det lange dager å vente til bortekampen ... Jeg regner med at det er flere som har "trua" nå. Ikke minst var det fortjent. Det andre målet lyste det Arsenal av. Jeg synes jeg hører folk hjemme i stua rope "få dælja den ballen vekk'a" når Arsenal småspilte seg ut av forsvaret, men det endte altså noen få sekunder, men mange, mange pasninger senere med et heidundrende mål. Akkurat slik skal det gjøres!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk. Uansett hvordan det går i returmøtet er jeg stolt av hvordan gutta klarer å snu kampen mot selveste Barcelona i andre omgang. Vi er rett og slett bedre enn Barca i andre og fortjener det her. Så sinnsykt deilig å se Arshavin smelle den inn så sikkert som bare han kan. Jeg er stolt, og feirer med en (eller 10) pils.

Link to comment
Share on other sites

Vi er fult på høyde med Barcelona! Skaper sjanser. Song må ut, spørsmål om tid før han får rødt kort! en eller 2 mål i andre omgang så er vi er med igjenn før camp nou!

Fult på høyde? Vi er bedre enn Barca :blink:

 

Utrolig kveld, Koscielny pakket Messi i kofferten sin og sendte han til Barcelona =) MoM

Wilshere og Sczczesny er heeelt fantastiske, knuste Xavi i dag og han begynner å bli Arsenals viktigste spiller!!

Takk Wenger for noen herlige bytter og spillerne som aldri ga opp!

 

Btw, det var deilig å se Nasri parkere Alves og det er vel å merke at Pique mister neste kamp!!

Link to comment
Share on other sites

Guuuuuuuuuuuud for et deilig resultat, endelig roet meg ned og vil hylle Wenger for sine bytter! Andrei og Bendtner kommer inn og vi får umiddelbar effekt! V.Persie opprettholder sin ekstreme statistikk og vi har et bra utgangspunkt mot returkampen!

 

Jeg vil også hylle vår unge polakk der bak! Han var rett og slett tryggheten selv, mange gode inngripener og er ekstremt fort ute gang på gang og gjør det vanskelig for Messi & co.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stolt, og feirer med en (eller 10) pils.

 

Tror jeg går i kjølen og henter en jeg også. Jeg svetter så jævlig. :blink:

 

Forøvrig har vi klart oss såpass mot et fantastisk fotballag at vi fortjener å være en foran etter første kamp. Så er det vel også slik at sommerens slager blir megaklubbenes sikling etter Wishere. Nok et Wengermirakel, og denne gangen engelsk.

 

Vi har et bedre utgangspunkt enn i fjor. Dette er mulig, men på grunn av bortemålet må vi vel anse Barca for favoritter fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

Simpelthen fantastisk forestilling av to vidunderlige lag! Og en unik stemning fra hjemmepublikummet. Eia kunne våre gutter fått en slik støtte uke ut, uke inn...

 

Våre giganter var Koscielny og Wilshere! Men egentlig fortjener alle ros. Man slår ikke Barca uten at samtlige presterer. Fasan, for en kveld!

 

(Her går det forresten i juleøl) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg går i kjølen og henter en jeg også. Jeg svetter så jævlig. :blink:

 

Forøvrig har vi klart oss såpass mot et fantastisk fotballag at vi fortjener å være en foran etter første kamp. Så er det vel også slik at sommerens slager blir megaklubbenes sikling etter Wishere. Nok et Wengermirakel, og denne gangen engelsk.

 

Vi har et bedre utgangspunkt enn i fjor. Dette er mulig, men på grunn av bortemålet må vi vel anse Barca for favoritter fortsatt.

 

Måtte ta en ekstra Guiness idag ja :P Og tror jeg sliter med en tidlig kveld ja :D

 

Kona kom ned og satte det litt på spisse her istad, etter N`castle kampen satt jeg og stura mens jeg sa at jeg egentlig var likegald fordi jeg fikk litt clouser til laget :huh: Mens idag så står jeg og brøler meg nesten i svima..HAHA. Var noen som snakket om BipolArsenal, det samme kan sies om mitt forhold til de :lol: Hadde jeg vært sånn med kona så hadde det vært skilsmisse når vi var på vei ned kirkegulvet.

 

Men kjære elskede Arsenal, jeg mener da ALDRI når jeg snakker dritt. Det er bare fordi det gjør så vondt når det går dårlig, men du verden. Jeg elsker den klubben!

 

Som jeg sa tidliger denne kvelden kan ingen ta fra meg! Uansett hva som skjer på camp nou, men hvor deilig hadde det ikke vært og tatt de for så og slakte spurs i neste runde! En romantisk drøm :P

Link to comment
Share on other sites

Brukbar omgang, formidabel motstand som nok er verdens beste fortsatt, vi kunne og burde ha putta minst ett mål, Song lever farlig men vi har helt klart muligheten for en skrell fortsatt.

Forsvaret gambler på å gå stå høyt når Messi har ballen, ingen god plan.

Wilshere er som mange skriver her inne utviklet seg til en klassespiller helt i verdenstoppen.

 

 

Niks, barca er ikke verdens beste lenger, de ble redusert til verdens nest beste i kveld, en vanvittig prestasjon, spesielt når vi kommer 1-0 under mot dette laget er det stor idrett å komme tilbake, det vitner om mental styrke helt utenom det vanlige.

Hva skal man si om Koscielny, Wilshere og Fabregas??

Jeg har faen ikke ord, rett og slett ikke ord.....

Neste kamp driter jeg en lang marsj i i kveld, dette resultatet vil garantert hjelpe oss også i PL, FA og CC.

Jeg håper det er slutt på pratet om at Wenger er svak taktisk nå, jeg håper inderlig det er slutt på det, jeg håper også det er slutt på pratet om at vi ikke vinner storkamper, det blir bare dumt.

Så sinnsykt PROUD TO BE A GOONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...