Jump to content

2011.02.16 Barcelona H


Mr Chapman

Recommended Posts

Hvor skal man starte? Dette var rett og slett helt utrolig!

 

Barcelona er rett og slett i vandt til å ligge under. De trodde de hadde kampen i sin hule hånd når de ledet, men den gang ei. At Arsenal har 3.90 i odds gjør seieren bare enda deiligere! Var på Emirates og så kampen i fjor. Da var stemningen helt magisk etter målet til Theo. Men i dag, MAKAN! Aldri har jeg sett vårt kjære hjem eksplodere så inn i de grader..

 

(La den inn igjen, da jeg rett og slett forventer at noen kommenterer stemningen i dag) :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

På en kveld som denne er utvilsomt en limerick på sin plass:

 

Med Kos i slaget og Wilshere på topp

Sa Barca-maskinen endelig stopp

Med lekent spill og smilet på lur

Fant vi endelig frem til vår seierskur

Det går bare en vei - og det er opp!

 

:D

 

Tredje og fjerde verselinje er nok for lange. Men ellers brillefint. Det er for få limericker på dette forumet! ;)

Link to comment
Share on other sites

Så glad , så stemmelaus, så stolt! Makan til stemning på Three Lions også! Kim setter Barca supporter , på plass, Dougie setter han enda mere på plass.... Wilshere Man Of the Match ikveld. kos og djoroue må også skrytes av.

:D ;) ;) B) :D :D :D :D :D

 

Burde vært i Trondheim ikveld forstår æ.

Tok ikke sjansen på pøbb, samt tidlig jobb imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Etter 5 minutter hadde jeg troen.

Til pause hadde jeg ikke troen.

Etter det første kvarteret av andre omgang hadde jeg troen.

Før 1-1 målet hadde jeg overhodet ikke troen...

 

Hvilken fantastisk kamp dette ble. Og jeg skal innrømme at jeg ikke var den største optimisten før kampen. Kampen sett under ett, så er det i allefall ikke ufortjent at vi klarer dette. Barcelona har sine muligheter og kjører over oss til tider, men vi skaper også svært gode muligheter. Strengt tatt så burde det ha stått 1-0 etter fem minutter. Van Persie sin mulighet er ikke det spor mindre en muligheten til Messi.

 

Ble forbanna når 0-1 var et faktum. Da var det mye som minnet om vante tabber i de bakre rekker. Heldigvis gikk dette veien. Takket være et samlet lag som står frem. Wilshere er Gud, mens Szczesny fremstår som Jesus. Resterende stiller i klassen disipler. Rett og slett fantastisk!

 

Nå venter Orient, Stoke, B'ham og Sunderland i de neste kampene før vi tar fatt på del to. Det blir garantert guffent. :D

Link to comment
Share on other sites

Som på dager med ekstrem motgang må jeg telle til 10 før jeg kan uttale meg med objektiv tunge. I kveld er alt fantastisk, så jeg får komme med et mer dyptgående innlegg i morra. FOR NÅ ER JEG SÅ FORBANNA LYKKELIG! Vil anbefale medforumister å ta en titt på signaturen min, den er svært passende i kveld.

En støl, hes, stolt og brisen Gooner tar kvelden med nok en dram i magen!

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kan ta Arse 5 av 10 ganger i CL, mens Barca kanskje 3 av 10.

 

Mattegeni på TV forumet:

Priceless!!! :D ;) ;)

 

Smalt det fra yidsa som akkurat har slått et Milan-lag som fremdeles famler i blinde. Skulle likt å sett Dawson mot Barcelona. Stakkars mann, hadde garantert havnet på slaktehuset. Nok en gang...

Link to comment
Share on other sites

Synd han ikke er 2,54cm kortere. Da kunne man sunget:

He's five foot three

He's five foot three

We got Arshavin

F*ck Lionel Messi

;)

 

Han er faktisk ikke 5'4 heller. Han er faktisk rett i underkant av 5'8 (172 cm), men det rimte ikke akkurat like godt så derfor ble det 5'4 istedetfor :lol:

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 17 2011, 12:36 AM) 217535[/snapback]

Han er faktisk ikke 5'4 heller. Han er faktisk rett i underkant av 5'8 (172 cm), men det rimte ikke akkurat like godt så derfor ble det 5'4 istedetfor :lol:

http://fanchants.com/football-team/arsenal/

 

My bad. Hentet chanten fra denne siden for en stund siden, så tok dem på ordet og antok at han var 5'4 ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 17 2011, 12:36 AM) 217535[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Han er faktisk ikke 5'4 heller. Han er faktisk rett i underkant av 5'8 (172 cm), men det rimte ikke akkurat like godt så derfor ble det 5'4 istedetfor ;)

 

http://fanchants.com/football-team/arsenal/

 

My bad. Hentet chanten fra denne siden for en stund siden, så tok dem på ordet og antok at han var 5'4 B)

 

Haha aldeles ingen fare! Er bare jeg som pirker og kverrulerer litt! Er i litt godt humør uten helt å forstå hvorfor så :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan få sove inatt?

 

Nei tror jeg setter på noe Seinfeld, legger i en pris general. Boller og brus, damer med mus, ingenting slår en general snus, den e so flikkans lilla, smakar godt men luktar illa...

 

Med vent...det er jo noe som er enda bedre, Arsenal på seine midtuke kamper.

 

Don't stop believin - Hold on to that feeling

 

For en kveld!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan få sove inatt?

 

Nei tror jeg setter på noe Seinfeld, legger i en pris general. Boller og brus, damer med mus, ingenting slår en general snus, den e so flikkans lilla, smakar godt men luktar illa...

 

Haha, enig. Sitti å lagt inn pose på pose med general ekstra sterk og nidrikki øl for å roe meg.. er for pumped!

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 17 2011, 12:48 AM) 217537[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Haha aldeles ingen fare! Er bare jeg som pirker og kverrulerer litt! Er i litt godt humør uten helt å forstå hvorfor så ;)

 

kanskje x antall pints og en knakende god hjemmeseier har noe med saken å gjøre? B)

 

Er nok mest ruset på seieren tenker jeg! B)

 

Nå skal man prøve å ta kvelden med blodet som pumper for harde livet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eboue svak ??????? Har vi sett samme kamp? Jeg mener vår Ivorianske venn var meget bra idag. Hadde stort sett full kontroll bakover og aktiv fremover. En sterk kamp - da etter mitt syn.

Mange pils i kveld eller? :lol: Etter min mening var Eboue meget svak i dag, spesielt offensivt hvor jeg forventer mer.... Liker vanligvis Eboue, men synes han fremstår uten selvtillit og etter min mening Arsenal klart svakeste! Bidrar jo knapt fremover, hakke ett innlegg i første omgang så vidt jeg husker, setter ikke skikkelig fart slik han pleier m.m.

 

Men da er vi uenige om den saken....

Link to comment
Share on other sites

Hvordan få sove inatt?

 

Nei tror jeg setter på noe Seinfeld, legger i en pris general. Boller og brus, damer med mus, ingenting slår en general snus, den e so flikkans lilla, smakar godt men luktar illa...

 

Med vent...det er jo noe som er enda bedre, Arsenal på seine midtuke kamper.

 

Don't stop believin - Hold on to that feeling

 

For en kveld!

 

Drikk enda mer Legend, det er mitt triks. Ingen vits å prøve å sove nå, får heller være trøtt på jobb i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...