Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Benitez er grunnen til at Pool ikke tar gull i år, ei heller i den nærmeste fremtid.

Han satser mer på å ta Champions League troféet nok en gang, enn å sloss helt i toppen av PL.

 

 

Trur uansett ikkje at l.pool er gode nok til gullet, med eller uten Benitez, men han gjør noen håpløse valg i blant. Det er også garva poolfans enig med!!

 

Jeg vil si at de er gode nok til å vinne premier league, men da må de finne seg en annen manager!!

 

Med dette laget kunne de fort ha vunnet pl:

 

Reina

 

Finnan - Carragher - Agger - Arbeloa

 

Gerrard - Alonso - Mascherano - Babel/Kewell

 

Torres - Crouch/Kuyt

 

Det eneste de mangler er en ordentlig høyreving, for Gerrard er best sentralt!

 

I tillegg har dei gode spelera i backup som: Pennant, Riise, Voronin, Benayoun, Sissoko, Hyypia, Aurelio.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er redd Liverpool har gjort et kjempekjøp i Torres :/. En nesten komplett spiss. Skulle så gjerne sett han i Arsenal

 

hadde klinget bra med van persie og torres på topp ja...

 

har sett en del på liverpool denne sesongen, og er ingen tvil om at han er verd pengene

Link to comment
Share on other sites

Jeg er redd Liverpool har gjort et kjempekjøp i Torres :/. En nesten komplett spiss. Skulle så gjerne sett han i Arsenal

 

hadde klinget bra med van persie og torres på topp ja...

 

har sett en del på liverpool denne sesongen, og er ingen tvil om at han er verd pengene

Er vel litt tidlig å si at han er verdt pengene. Han kostet tross alt en formue. Men god har han vert.

Holder han dette ut sesongen og neste sesong er han verdt pengene... :D

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er trolig ute av gullkampen nå, om de ikke skjerper seg. Optimismen var på topp ved start. Torres skulle bli den nye stjerna. Men nå har de vel funnet ut at Gerrard og Torres kan ikke styre et lag alene, og Benitez ikke er noen Gud.

Samt de amerikanske "redningsmennene": Nå ser det ut som Liverpools stadion bli mindre finere enn først antatt, på grunn av økonomi. Også nå nektes Benitez for å å kjøpe flere spillere, ikke så rart, han kaster ut hundrevis av millioner på flopper til tider. Så nå er Liverpool virkelig ute å kjører :P Og enda enn grunn til at Stan Kroenke og Alisher Usmanov kan dra til helvete. "In ya Liverpool slums..."

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er ute av gullkampen hvis de tror de er ute av gullkampen. Det er ikke vanskeligere.

 

Er heilt enige. Det er mange poeng igjen å spele om. Eg ser ikkje for meg at verken vi eller united går ubesigra gjennom vårsesongen, derfor bør man ikkje avskrive eit lag berre fordi det ligg litt etter skjema.

Liverpool er 10 poeng bak og har ein hengekamp.

Link to comment
Share on other sites

Dere må alle huske at Benitez alltid har kommet knallsterkt tilbake på slutten av sesongen pga rotasjonspolitikken sin. Mens de andre lagene i topp 4 har gjort en god start, tar Benitez mye ogjen på slutten når de andre lagene begynner å bli slitne. Hvis det er ett lag man ikke skal avskrive, så er det Liverpool! Dessuten vil jeg heller at Liverpool skal gjøre det bra enn Man U og Chelsea. Selv om jeg synes Man U spiller peneste fotball av de 3, har Liverpool de klart beste supporterne og fortjener å gjøre det bra i så mange år i skyggen.

Link to comment
Share on other sites

Selv om Liverpool definitivt fortjente å vinne kampen mot Derby i dag, hadde de store mengder flaks i og med at de scorte i det 90. minutt.

Derby hadde jo sjansen til å gå opp i ledelsen etter headinga til Giles Barnes, men han heada over.

Faktisk en av de kampene jeg har sett av Liverpool hvor de skaper noe enormt med sjanser(selv om det var mot et så svakt lag som Derby).

Link to comment
Share on other sites

Det irriterer meg framleis at vi ikkje fekk Torres.. No anar eg ingenting om vi var i nærheita økonomisk, eller om spelaren i det heile tatt kunne tenke seg å spele for Gunners, men tenk å hatt denne gutten i stallen..!

 

På ei anna side så håpar eg at Dudu gjer skeptisismen min til skamme og blir toppscorar i PL iløpet av dei første sesongane.. :D

Link to comment
Share on other sites

Jaja, i dag var det den 4. gangen jge sovnet under en liveprool kamp.

 

 

Spiller de dårlig å kjedelig fotball, eller bør jeg bare legge meg litt tidligere ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jaja, i dag var det den 4. gangen jge sovnet under en liveprool kamp.

 

 

Spiller de dårlig å kjedelig fotball, eller bør jeg bare legge meg litt tidligere ? ;)

 

definitivt det første ;)

Skjønner ikke hvordan du orker engang, jeg ga opp å se på Liverpool, for...ja, si det :P

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er noe av det kjedeligste å se i engelsk fotball.

 

Dette er maskinfotball.

 

0-0 i dag passet bra. Vil ikke avskrive gjengen ennå, men tror de skal slite litt med å nå målet sitt.

 

Foretrekker heller festforestillingene som Spudz har levert så langt denne sesongen. :P

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...