Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Typisk! PSVs beste spiller, Alex, ute kanskje resten av sesongen. (Les: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156718, PSV-helten skadet)

 

Kunne ikke det vert før vi skulle spille mot PSV. Men selfølgelig blir det når Liverpool. Men PSV kan skape problemer for "golfspillerene".

 

Håper Alex blir megafrisk så fort som lynet slik at han kan stille mot "golfspillerene." :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Da var vel Liverpool videre i CL etter 3-0 borte (!) over våre overmenn PSV. Riise med en flott scoring. Kan Liverpool klare det i år også?

Får eg ikkje håpe. Men det som slår meg etter denne kampen, er at det er ein skandale at me ikkje slo ut PSV. Me kan godt skylde på at Alex var med mot oss, men å sjå Liverpool leike med eit svakt PSV på denne måten, ja det svir.

Link to comment
Share on other sites

Dersom PSV hadde spilt like dårlig mot oss hadde vi lett vært videre. Jeg er nok ganske sikker på at Liverpool uansett ryker mot vinneren av Valencia - Chelsea. Drømmefinalen hadde vært Valencia - Roma, det var bare ett engelsk lag som fortjente den plassen :P

Link to comment
Share on other sites

Tror Alex er dypt savnet i PSV forsvaret. De tapte jo 1-5 hjemme mot Ajax i den første kampen etter at Alex ble skadet, og når man så hvor god han var mot oss så tror jeg det er litt av skylden på hvorfor Liverpool fikk det såpass enkelt i går.

 

Virker som om det blir litt av noen semifinaler i år i hvertfall. Kan jo fort bli 3 engelske lag. Skulle gjerne hatt med oss som det fjerde laget.

Link to comment
Share on other sites

I dag er det vel Liverpool-PSV...Tror Pool's vinner 2-1 men de legger seg mer bak på nå.

Altså i alt sammenlagt tipper jeg 5-1 siden de vant 3-0 borte :blink:

Håper ikke de kommer videre da.Men er 91 og en halv prosent sikker på at de gjør det :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

herregud så defansiv og kjedelig fotball pool spiller!

en skam at dette laget er i CL-finalen syns jeg..

er bare "ødeleggende" fotball..

var en bra kamp i går, men det var bare pga stemningen og nervøsiteten..

både pool og chelski lempet opp mot deres spisser(drogba,kuyt)..

tror jeg så en gjennombruddspassning i kampen, men var offside..

næi FYSJ, nå må milan vinne

Link to comment
Share on other sites

herregud så defansiv og kjedelig fotball pool spiller!

en skam at dette laget er i CL-finalen syns jeg..

er bare "ødeleggende" fotball..

var en bra kamp i går, men det var bare pga stemningen og nervøsiteten..

både pool og chelski lempet opp mot deres spisser(drogba,kuyt)..

tror jeg så en gjennombruddspassning i kampen, men var offside..

næi FYSJ, nå må milan vinne

 

Helt rett, pool spiller utrolig kjedelig fotball, men milan kommer nåkk til å ta hevn denne gang .. ikke la pool vinne !

Link to comment
Share on other sites

Revansjeoppgjør!! Sist vant ikke Liverpool finalen. Det var Milan som tapte den. Spiller Milan opp mot noe i nærheten av det de gjorde mot United så er det 3-0 til pause nok en gang. Gjett om de slipper inn 3 mål på 6 minutter en gang til. Neppe.

Link to comment
Share on other sites

Tipper Milan vinner finalen 3-1... heier så sinnsykt på milan denna kampen... alle pool supporterne er så jævla overlegne nå sia dem er i finalen... å ta tredje plassen fra pool og at de ryker i finalen er en våt drøm:P

Link to comment
Share on other sites

er bare å peise på med mål mot pompey, eller satse på at charlton har så mye å kjempe for at de vinner..B)

for meg er det stor forskjell på fjerde og tredje..satser på at charlton tar 6 poeng de to neste kampene:D

Link to comment
Share on other sites

er bare å peise på med mål mot pompey, eller satse på at charlton har så mye å kjempe for at de vinner..:P

for meg er det stor forskjell på fjerde og tredje..satser på at charlton tar 6 poeng de to neste kampene:D

Tror også 3. plassen vil gi gutta våre mer tro på at de har fremgang etter 4. plassen i fjor. Håper vi slår til med litt skikkelig effektiv Arsenalfotball mot P'mouth og knuser de.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei hei. Jeg er en pool-supporter innpå forumet her. Det er hyggelig og se alt det fin dere skriver om laget mitt her :D . Hehe, nei da det går nok like mye dritt innpå kopforum, bortsett fra at de vi hetser er Everton, United, United, United og atter United. De andre lagene er det ingen som bryr seg om, det er alltid en av de to som blir hetset omtrent :P .

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...