Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Torres fremstår som årets store kjøp i Premier Leauge denne sesongen for tiden. Er ennå skuffet over at Wenger ikke hentet Torres i sommer

 

Helt uenig, Sagna er for meg årets kjøp i PL. Han har etter mitt syn vært vår beste spiller. Forsvarsspillere får ofte ikke den rosen de fortjener.

 

Med tanke på den astronomiske prisen, så har ikke Torres prestert mer enn hva man bør forvente.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Torres ble kjøpt inn for sykt høy pengesum for å putte mål for Pool. Han har innfridd forventningene til det fulle, og jeg er imponert over hva han har fått til det første året.

 

Når det er sagt, så spiller han også på lag med en rekke spillere som er ekstremt flink til å spille opp til en spiss. Mange av målene til Torres er ferdig scoret (om noe kan hete det), men det er også flere som Torres har skapt selv.

 

Sagna ble kjøpt for en LANGT lavere sum, og var ment til å behjelpe Arsenal på høyreback denne sesongen. Han har rett og slett vist seg fenomenal gjennom hele sesongen, og det er svært sjeldent vi ser han gjøre noen store feil.

 

Å si at den ene av de er årets kjøp i PL er svært vanskelig, da de utfyller rollene på to forskjellige måter og spiller på to vidt forskjellige plasser. Det er også gjort en rekke andre kjøp i årets PL som har vist seg å være meget gode, og f.eks. Yakubu i Everton har jo virkelig fått det til der.

 

Ellers har jo Tottene hentet en glimrende spiss til nesten 200 mill, som absolutt har innfridd forventningene. Våre forventninger selvsagt :D (Bent)

Link to comment
Share on other sites

Selv om Torres ble hentet inn for veldig mye penger må jeg si at Liverpool gjorde et knallkjøp her, årets etter mitt syn. Gutten er ikke mer enn 22-23 år og er allerede den beste spissen i Premier League. Med tanke på hvor god han er, og hvor mange år han har igjen på toppnivå, så forsvarer han prisen til det fulle mener jeg. Akkurat på samme måte som at United gjorde en kjempe deal da de la så mye som £25M på bordet for Rooney en gang i tida.

 

Vår egen Sagna er også et kjempekjøp, men heller ikke han ble hentet inn for lommerusk. £6M er en stiv pris for en back, som generelt sett er litt billigere enn for eksempel spisser, men også han forsvarer naturlig vis prislappen til det fulle.

 

Ellers må Liverpool gratuleres for en knallsterk runde i CL, som i går ble kronet med seier over Inter på bortebane.

Link to comment
Share on other sites

Torres er 24 om åtte dager. Beste spissen i PL? Akkurat nå, ja, men sesongen sett over ett er jeg litt mer usikker.

 

Nå er det ikke altfor lenge igjen av sesongen. Hvilke andre spisser har spilt bedre enn Torres eller kommer til å klare å spille bedre på den lille tiden som er igjen?

Link to comment
Share on other sites

Du har jo Arsenal de Sarandí fra Argentina... :)

 

Iflg wikipedia: "The club was founded in January 1957 by brothers Héctor and Julio Humberto Grondona, inspired by the English club Arsenal".

Link to comment
Share on other sites

Du har jo Arsenal de Sarandí fra Argentina... :)

 

Iflg wikipedia: "The club was founded in January 1957 by brothers Héctor and Julio Humberto Grondona, inspired by the English club Arsenal".

 

Joa, men ikke i det engelske systemet. hehe. Burde jo hatt et lag så vi kunne herja litt nedi non-league og sånn. Kunne leid ut noen av de spillerne vi ikke bruker fast og greier.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Selv om hatet mot Liverpool har tatt seg opp kraftig de siste dagene, må jeg si jeg beundrer Steven Gerrard.

Han er vel den eneste som har innrømmet at de ble regelrett rundspilt til tider på tirsdag.

Og på direkte spørsmål om de fortjene å gå videre svarte han;

"Det er vanskelig å svare på, fordi det blir urettferdig overfor Arsenal"!

 

Imponerende av kapteinen og si noe slikt!

Ikke misforstå meg, jeg vil ha flaksepol på hue og r*va ut av CL, men det er godt å se

at de har noen spillere med litt perspektiv..

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke helt å hate spillerne på Liverpool, ikke deres feil at dommerne driter på draget. Men kjepphøye Pool-fans og ufortjent mye oppmerksomhet i media og flaksen i CL gjør at jeg ønsker de på hue og ræva ut i neste runde mot Chelski

Link to comment
Share on other sites

Det mest ydmykende med tapet er faktisk at spillere som Kuyt, Babel, Aurelio, Hypiia og Riise er på banen. Og at to av spillerne faktisk scorer er helt utrolig frustrerende. Kuyt har vel aldri klart å ta ned ballen uten å miste den, og Babel???? ARRRGGG for en idiot!

Link to comment
Share on other sites

Idiot? Babel er en god spiller med stort potensial.

Dessuten er spillerne du nevner der, gode spillere.

 

Greit at Babel har potensiale !

Men resten der er middelmådige spillere :(

Kuyt, Aurelio, Hyypia og Riise hadde aldri vært gode nok for Arsenal !

Link to comment
Share on other sites

Idiot? Babel er en god spiller med stort potensial.

Dessuten er spillerne du nevner der, gode spillere.

 

Greit at Babel har potensiale !

Men resten der er middelmådige spillere :(

Kuyt, Aurelio, Hyypia og Riise hadde aldri vært gode nok for Arsenal !

 

Kuyt har en helt enorm løpskapasitet, selv om det er få som får det med seg. Likevel er det flere og flere som endrer mening om Hollenderen. Jeg mener at han er en av de beste på det Liverpoollaget som Benitez har tilgang til per dags dato. Han er en litt mer offensiv Gattuso/Flamini-type som skaper mye uro for motstanderlagene.

 

Absolutt en spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal.

 

De andre tre er så som så, det har du rett i.

Link to comment
Share on other sites

Idiot? Babel er en god spiller med stort potensial.

Dessuten er spillerne du nevner der, gode spillere.

 

Greit at Babel har potensiale !

Men resten der er middelmådige spillere :(

Kuyt, Aurelio, Hyypia og Riise hadde aldri vært gode nok for Arsenal !

 

Kuyt har en helt enorm løpskapasitet, selv om det er få som får det med seg. Likevel er det flere og flere som endrer mening om Hollenderen. Jeg mener at han er en av de beste på det Liverpoollaget som Benitez har tilgang til per dags dato. Han er en litt mer offensiv Gattuso/Flamini-type som skaper mye uro for motstanderlagene.

 

Absolutt en spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal.

 

De andre tre er så som så, det har du rett i.

 

Liverpool fansen tenker nok sikkert også at Senderos, Eboue og Diaby ikke er gode nok for Liverpool også :(

Link to comment
Share on other sites

Idiot? Babel er en god spiller med stort potensial.

Dessuten er spillerne du nevner der, gode spillere.

 

Greit at Babel har potensiale !

Men resten der er middelmådige spillere :(

Kuyt, Aurelio, Hyypia og Riise hadde aldri vært gode nok for Arsenal !

 

Kuyt har en helt enorm løpskapasitet, selv om det er få som får det med seg. Likevel er det flere og flere som endrer mening om Hollenderen. Jeg mener at han er en av de beste på det Liverpoollaget som Benitez har tilgang til per dags dato. Han er en litt mer offensiv Gattuso/Flamini-type som skaper mye uro for motstanderlagene.

 

Absolutt en spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal.

 

De andre tre er så som så, det har du rett i.

 

Ja, etter litt tenketid må jeg nok si meg enig i din oppsummering av Kuyt :(

Likevel funker han ikke som spiss.

Han jobber nesten for mye, og det vil jeg tro påvirker effektiviteten hans..

Link to comment
Share on other sites

Om de må selge unna i sommer er ganske klart at de ikke kommer til å selge Torres. De kommer nesten garantert ikke til å selge Torres.

 

Da må de eventuelt selge Stevie G (noe som er enda mer usannsynlig). Ellers forsvinner halve stallen, og det kan de ikke gjøre.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...