Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

og denne sesongen skulle de vinne PL, som de aldri har vunnet ennå. tongue.gif

 

Ja ! Typisk :P

 

Riise går vell også ut HVERT eneste år og sier : " Dette året er Liverpools "

 

 

 

Tror jeg må begynne å se liverpool kamper i sengen så har jeg ikke vondt i nakken når jeg vokner etter å ha sovnet :P

 

Ett godt tips til dere der ute som sliter med søvnen : SE LIVERPOOL KAMPER !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du er med andre ord tilhenger av det siste nymotens begrepet innenfor fotballverden Charlie, nemlig vendepunkts-fotball? :P

 

Verdsetter Spudz ganske høyt! Den klubben betyr faktisk mer for meg enn hva jeg lenge har trodd!! :P

 

Og ja, vendepunktene er nok noe som har kommet for å bli! ;)

Link to comment
Share on other sites

Du er med andre ord tilhenger av det siste nymotens begrepet innenfor fotballverden Charlie, nemlig vendepunkts-fotball? ;)

 

Verdsetter Spudz ganske høyt! Den klubben betyr faktisk mer for meg enn hva jeg lenge har trodd!! :-|

 

Og ja, vendepunktene er nok noe som har kommet for å bli! ;)

Hva er egentlig denne "Vendepunkts-fotballen"?

Har lest at det er mangen her inne på forumet som snakker om det, spesielt angående Spudz...

Noen som kan gi meg en god forklaring på hva det begrepet betyr? :)

Link to comment
Share on other sites

Hver gang på Yidsa spiller en bra kamp og vinner, blir det snakket om et vendepunkt oppi gata.

 

Vel, vel, de trenger ikke å vinne for å snakke om dette evige vendepunktet. Stemningen på TV var overraskende positiv etter vår triumf mot dem rett før jul. Jeg regner med at de gamle Spurs-traverne satt og grein sine modige tårer, men resten av forumistene var ute og snakket om vendepunktet, til tross for bittert tap mot sine argeste rivaler.

 

Snodig gjeng.

Link to comment
Share on other sites

Hver gang på Yidsa spiller en bra kamp og vinner, blir det snakket om et vendepunkt oppi gata.

 

Da skal det visst bare gå oppover, men vi vet jo alle hvordan det pleier å gå ;)

 

 

Hver gang på Yidsa spiller en bra kamp og vinner, blir det snakket om et vendepunkt oppi gata.

 

Vel, vel, de trenger ikke å vinne for å snakke om dette evige vendepunktet. Stemningen på TV var overraskende positiv etter vår triumf mot dem rett før jul. Jeg regner med at de gamle Spurs-traverne satt og grein sine modige tårer, men resten av forumistene var ute og snakket om vendepunktet, til tross for bittert tap mot sine argeste rivaler.

 

Snodig gjeng.

Ok, takker for hjelpen :D

Link to comment
Share on other sites

Og Liverpool snubler hjemme ENDA en gang. Nå har de 4-5-1 hjemme, det vil si 17poeng av 30mulige. Skal de vinne ligaen er det ALTFOR dårlig. Slettes ikke sikert de klarer CL-plass om de ikke forbedrer seg kraftig, både ManC, Everton, Portsmouth og Villa er rett rundt de.

Link to comment
Share on other sites

Takk til Wigan! ;)

 

Surt for Liverpool som nok føler seg snytt. Burde ha vunnet.

 

 

Ja, vi bør takke Wigan for å ha gjort fotballen en tjeneste. Naturligvis burde Pool vunnet dette, som så mange andre "slike" kamper. Men gang på gang viser de at de egentlig mangler det siste lille ekstra som skal til for å bli mester. Og jeg er ganske så overbevist om at dette skyldes at de har en manager som er alt for forsiktig. For de har spillermaterialet. Men uansett er det jo fascinerende hvor høyt oppe mange scousere er hvert år før sesongen starter. "I år er det vår tur" er omkvedet, for så å erfare det samme om igjen; at laget ikke klarer å vinne nok kamper. Når skal de bli litt mer edruelige og realitetsorienterte i forhold til sitt eget lags styrke? ;)

 

Og btw, naturligvis er det for tidlig å avskrive Pool helt enda, men de må snarest heve seg mange hakk offensivt dersom de skal bli mester. Og husk at det ikke bare er Arsenal de skal ta igjen, de skal ta igjen tre lag. For HVIS Arsenal skulle svikte (noe jeg ikke tror) er jeg rimelig sikker på at ikke BÅDE ManU og Chelsea gjør dette....

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi bør takke Wigan for å ha gjort fotballen en tjeneste. Naturligvis burde Pool vunnet dette, som så mange andre "slike" kamper. Men gang på gang viser de at de egentlig mangler det siste lille ekstra som skal til for å bli mester. Og jeg er ganske så overbevist om at dette skyldes at de har en manager som er alt for forsiktig. For de har spillermaterialet. Men uansett er det jo fascinerende hvor høyt oppe mange scousere er hvert år før sesongen starter. "I år er det vår tur" er omkvedet, for så å erfare det samme om igjen; at laget ikke klarer å vinne nok kamper. Når skal de bli litt mer edruelige og realitetsorienterte i forhold til sitt eget lags styrke? ;)

 

Og btw, naturligvis er det for tidlig å avskrive Pool helt enda, men de må snarest heve seg mange hakk offensivt dersom de skal bli mester. Og husk at det ikke bare er Arsenal de skal ta igjen, de skal ta igjen tre lag. For HVIS Arsenal skulle svikte (noe jeg ikke tror) er jeg rimelig sikker på at ikke BÅDE ManU og Chelsea gjør dette....

 

Mange gode poeng her Piscator!

 

Liverpool burde ha vunnet. Men er i bunn og grunn egentlig ikke overrasket. Som du sier så er Rafa en forsiktig mann. Det bør det ikke være noen grunn til når du spiller hjemme mot Wigan og når du etter planen skal kjempe om pokalen.

 

Og ja, Liverpoolfansen er alltid høyt oppe. Føler at mange av de fremdeles lever på gamle triumfer, og dermed anser seg for å være Englands beste lag. Det begynner å bli lenge siden 1990.

 

Ellers vil heller ikke jeg avskrive Liverpool, men du har et fordømt godt poeng når du nevner at tre lag må svikte for at Liverpool skal lykkes. Det høres uvirkelig ut.

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi bør takke Wigan for å ha gjort fotballen en tjeneste. Naturligvis burde Pool vunnet dette, som så mange andre "slike" kamper. Men gang på gang viser de at de egentlig mangler det siste lille ekstra som skal til for å bli mester. Og jeg er ganske så overbevist om at dette skyldes at de har en manager som er alt for forsiktig. For de har spillermaterialet. Men uansett er det jo fascinerende hvor høyt oppe mange scousere er hvert år før sesongen starter. "I år er det vår tur" er omkvedet, for så å erfare det samme om igjen; at laget ikke klarer å vinne nok kamper. Når skal de bli litt mer edruelige og realitetsorienterte i forhold til sitt eget lags styrke? ;)

 

Og btw, naturligvis er det for tidlig å avskrive Pool helt enda, men de må snarest heve seg mange hakk offensivt dersom de skal bli mester. Og husk at det ikke bare er Arsenal de skal ta igjen, de skal ta igjen tre lag. For HVIS Arsenal skulle svikte (noe jeg ikke tror) er jeg rimelig sikker på at ikke BÅDE ManU og Chelsea gjør dette....

 

Mange gode poeng her Piscator!

 

Liverpool burde ha vunnet. Men er i bunn og grunn egentlig ikke overrasket. Som du sier så er Rafa en forsiktig mann. Det bør det ikke være noen grunn til når du spiller hjemme mot Wigan og når du etter planen skal kjempe om pokalen.

 

Og ja, Liverpoolfansen er alltid høyt oppe. Føler at mange av de fremdeles lever på gamle triumfer, og dermed anser seg for å være Englands beste lag. Det begynner å bli lenge siden 1990.

 

Ellers vil heller ikke jeg avskrive Liverpool, men du har et fordømt godt poeng når du nevner at tre lag må svikte for at Liverpool skal lykkes. Det høres uvirkelig ut.

 

Jeg så ikke så veldig masse av kampen, men etter hva jeg leste, hørte og så hadde de vel bare Torres på topp? Når de spiller slik på hjemmebane mot Wigan så kan man vel ikke forvente annet enn at bortelaget får med seg ett poeng. Jeg så at de hadde både Kuyt og Crouch på benken, og de gangene jeg har sett Crouch på topp så har han virket veldig positiv så det er jo ganske rart at de ikke brukte han på topp med Torres i dag.

 

Jaja, all ære til Wigan! ;)

Link to comment
Share on other sites

Liverpool kan nå maksimalt oppnå 92 poeng.

 

Vinneren de siste 5 årene har oppnådd henholdsvis 89, 91, 95, 90 og 83 poeng.

 

Skal Liverpool ta gullet i år tror jeg de maks kan tillate seg to poengtap til. Og de bør ikke komme i bortekampene mot noen av de tre andre topplagene... Det håpet scouserne eventuelt måtte ha, henger i et syltynt snøre.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool kan nå maksimalt oppnå 92 poeng.

 

Vinneren de siste 5 årene har oppnådd henholdsvis 89, 91, 95, 90 og 83 poeng.

 

Skal Liverpool ta gullet i år tror jeg de maks kan tillate seg to poengtap til. Og de bør ikke komme i bortekampene mot noen av de tre andre topplagene... Det håpet scouserne eventuelt måtte ha, henger i et syltynt snøre.

 

Pool kan bare glemme gull i PL. Når et lag har tapt poeng i nesten halvparten av de kanpene de har spilt så langt, så er de rett og slett for ustabile. Tror det blir mange poengtap for Pool videre i denne sesongen.

Torres har virkelig vært et godt kjøp. Imponerende førstesesong av spanjolen.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan ikke Pool vinne serien når de to eneste på laget som scorer jevnlig heter Gerrard og Torres. Disse er Pools klart beste spillere og savner nok at flere av sine medspillere tar ansvar. Gerrard har i tillegg til å være en jevnlig spiller i målprotokollen en super assist statistikk i forhold til resten av laget.

Og som vi vet, man kan ikke vinne alle kamper alene gjennom en hel sesong(les Torres/Gerrard).

Link to comment
Share on other sites

Haha, det verste er ikke at det ble 1-1. Det verste er att Luton hadde fortjent å vunnet.

Aldri sett Liverpool SÅ dårlige, de holder ikke premier league nivå uten Gerrard og/eller Torres.

Luton spillerne var dessvere helt ellendige avsluttere, men Riise tok seg av det han :D

 

Mange Premier League lag som gikk på en smell, og mange som ikke presterte som forventet. Jeg kan nevne at Portsmouth ble rundspilt med en mann mere på banen i 70 minutter, og de skårer ett "tull" mål på en klarering..

 

Jeg ser fortsatt att det står overalt att Arsenal har en tynn stall :ph34r: Arsenal sitt reserve/ungdomslag herjer i Ligacupen. Vi har den bredeste stallen i Premie Leauge(med unntak av Chelsea kanskje)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1-0 til pool til pause mot luton nå.

 

Hadde vært utrolig kjekt hvis Luton hadde vunnet kampen, men tviler på at Liverpool slipper de inn i kampen igjen. (Så lenge Riise ikke roter det til igjen da ;) )

 

Edit: 2-0

 

Dobbeledit: Der er nok løpet kjørt. Dårlig forsvarspill av Luton. 3-0

 

Edit3: 4-0. Luton blir overkjørt!

 

Edit for n`te gang: 5-0. Hattrick av Gerrard!

Link to comment
Share on other sites

Da ser det nå ut som Liverpool får en ny tøff oppgave mot, det vi i Norge ville kalt 5.divisjonslaget, Havant & Waterlooville i FA-cupens 4.runde... Må si det er en helt utrolig prestasjon av dem, slo Swansea 4-2 i dette øyeblikk! Utrolig gøy for dem å få spille på Anfield, samt de ikke bør forvente noe resultat her :) Gratulerer er det bare å si, i en av tidenes største sportsprestasjoner, tenker også treneren får en liten lønnsbonus ;)

 

Også klart at vi møter Newcastle, etter at de knuste Stoke 4-1! Mer om det kan du finne i tråden om FA Cupen 2008.

Link to comment
Share on other sites

Hva i svarte helv*** er det Liverpool driver med for tiden? :P

Lukter trenerybytte lang vei, kanskje like greit om de snart skjerper seg litt sånn at Rafa ikke sparkes. Å klare å gi vekk så mye poeng som de gjør med den veldig gode stallen, og ikke minst masse pengene han disponerer. Klinsmann er jo tatt hva er da worst case scenario?

Link to comment
Share on other sites

Hva i svarte helv*** er det Liverpool driver med for tiden? :P

Lukter trenerybytte lang vei, kanskje like greit om de snart skjerper seg litt sånn at Rafa ikke sparkes. Å klare å gi vekk så mye poeng som de gjør med den veldig gode stallen, og ikke minst masse pengene han disponerer. Klinsmann er jo tatt hva er da worst case scenario?

 

Glenda eller Jol....

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er ikke et lag jeg hater liker mye som Chelsea, United og Tottenham.

De er ikke et kvalmt lag med en gjeng kvalme spillere, har litt respekt for de. Men hvor kjedelig og dårlig fotball de spiller!! De bryr seg mere om å ødelegge for det andre laget enn å skape noe selv. De skårer ett mål (Torres eller Gerrard skårer, idag ingen av de :P ) så legger de seg bakpå, og får de fleste seerne som ikke er Liverpool fans, til å såvne.

 

Her er laget Liverpool stillte med idag:

 

Reina

Arbeloa* (hæ?)

Carragher

Hyypiä* (Treig som en snegl)

Aurelio* (I konkuranse med Riise om å skåre det fineste målet med hånda)

Benayoun* (Er ikke så værst, men likevel ikke god nok)

Gerrard

Mascherano

Kewell* (Har nok hadd sine beste dager)

Kuyt* (En av verdens mest målfarlige spisser :P )

Torres

 

* er for de spillerne som er LAANGT unna å komme seg innpå Arsenal sin første elver, de fleste av de ville heller aldri kommet inn på junior laget engang.

 

De som ikke har *

-Reina er en god keeper, og er med god grunn forran Almunia i den Spanske tråppen.

-Carragher er en god stopper, men hadde ikke valgt ham framfor Gallas eller Toure!

-Gerrard er en god spiller som kan spille seg inn i nesten alle lagene i hele verden.

-Mascherano er en god spiller han også, selv om jeg hadde valgt Flamini framfor ham.

-Torres er en av de giftigste spissene i Ligaen.

 

Pluss at de har mange andre spillere som spiller ofte(nesten ingen er fast nårr Benitez er trener) som heller ikke er av "Liverpool standard" som:

Riise (tørr ikke å sammenligne ham med Clichy)

Crouch (Jeg visste ikke at man stablet drit så høyt)

Finnan (tre offansive løp i sin karriere)

Sissoko (say no more)

 

Vil også kritisere Benitez for den rulleringen han har på spillerne. Dette er ikke gutter 10, hvor alle må spille like mye, det er lov til å toppe laget iblandt. Det er greit at det hviles noen spillere av og til. Men tror ikke noen på det Liverpool laget rekker å bli klare engang.

Kjøpte en RELATIVT ukjent stopper for en uke siden, han har såvidt rukket å trene med resten av laget. Men han kommer inn på stillingen 1-1. Sier vel bare litt om hvor lite sammspillt de er.

Hadde det vært en offansiv spiller så hadde det fårsåvidt vært litt greiere, men det er uansett litt risky å sette inn en ny stopper på 1-1.

 

Dette er noen argumenter for at det lenger ikke er de fire store. Men de tre.

Synes at Benitez bør få fyken snart. Får Liverpool sin del altså ;)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...