Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skulle dette medføre riktighet, så ender det vel som Atald skriver. Ut med Riise og Alonso ++.

 

Ja, men Liverpool har ikke råd til å selge Riise og Alonso ++. De har ikke bred nok stall til å miste 4-5 spillere uten å kunne kjøpe forsterkninger. Da tror jeg faktisk talt at Benitez heller velger å selge Torres eller Gerrard, for da har man ihvertfall store deler av stallen igjen. Det vil han ikke ha dersom han velger å dekke denne summen ved å selge mange spillere.

Link to comment
Share on other sites

Skulle dette medføre riktighet, så ender det vel som Atald skriver. Ut med Riise og Alonso ++.

 

Ja, men Liverpool har ikke råd til å selge Riise og Alonso ++. De har ikke bred nok stall til å miste 4-5 spillere uten å kunne kjøpe forsterkninger. Da tror jeg faktisk talt at Benitez heller velger å selge Torres eller Gerrard, for da har man ihvertfall store deler av stallen igjen. Det vil han ikke ha dersom han velger å dekke denne summen ved å selge mange spillere.

 

Ved et eventuelt salg av Gerrard og/eller Torres vil trolig Benitez grave sin egen grav. Et sted går grensen for fansen. Men selvsagt kan Liverpool ha et liv etter et slikt salg. Arsenals salg av f.eks. Vieira og Henry er jo gode eksempler på nettopp det.

Link to comment
Share on other sites

Skulle dette medføre riktighet, så ender det vel som Atald skriver. Ut med Riise og Alonso ++.

 

Ja, men Liverpool har ikke råd til å selge Riise og Alonso ++. De har ikke bred nok stall til å miste 4-5 spillere uten å kunne kjøpe forsterkninger. Da tror jeg faktisk talt at Benitez heller velger å selge Torres eller Gerrard, for da har man ihvertfall store deler av stallen igjen. Det vil han ikke ha dersom han velger å dekke denne summen ved å selge mange spillere.

 

Ved et eventuelt salg av Gerrard og/eller Torres vil trolig Benitez grave sin egen grav. Et sted går grensen for fansen. Men selvsagt kan Liverpool ha et liv etter et slikt salg. Arsenals salg av f.eks. Vieira og Henry er jo gode eksempler på nettopp det.

 

Du har selvsagt rett i dette, og jeg sier ikke at Benitez bør eller kommer selge Torres eller Gerrard. Men disse to er de eneste spillerne jeg føler er i ypperste verdensklasse av spillerne i Liverpool per dags dato, og er såpass mye mer verdt enn de andre i stallen at mange spillere må ut for å dekke samme summer som ved et eventuelt salg av Torres eller Gerrard. Så det enkleste vil være å selge en av disse to.

 

Vet ikke om jeg får frem hva jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

Skulle dette medføre riktighet, så ender det vel som Atald skriver. Ut med Riise og Alonso ++.

 

Ja, men Liverpool har ikke råd til å selge Riise og Alonso ++. De har ikke bred nok stall til å miste 4-5 spillere uten å kunne kjøpe forsterkninger. Da tror jeg faktisk talt at Benitez heller velger å selge Torres eller Gerrard, for da har man ihvertfall store deler av stallen igjen. Det vil han ikke ha dersom han velger å dekke denne summen ved å selge mange spillere.

 

Ved et eventuelt salg av Gerrard og/eller Torres vil trolig Benitez grave sin egen grav. Et sted går grensen for fansen. Men selvsagt kan Liverpool ha et liv etter et slikt salg. Arsenals salg av f.eks. Vieira og Henry er jo gode eksempler på nettopp det.

 

Du har selvsagt rett i dette, og jeg sier ikke at Benitez bør eller kommer selge Torres eller Gerrard. Men disse to er de eneste spillerne jeg føler er i ypperste verdensklasse av spillerne i Liverpool per dags dato, og er såpass mye mer verdt enn de andre i stallen at mange spillere må ut for å dekke samme summer som ved et eventuelt salg av Torres eller Gerrard. Så det enkleste vil være å selge en av disse to.

 

Vet ikke om jeg får frem hva jeg mener.

 

Jeg skjønner godt hva du mener. Det skjønte jeg i forrige innelgg også. :P

 

Måtte dine spådommer slå til!!

Link to comment
Share on other sites

Liverpool, ja.. Det er et lag jeg pleide å hate, men som jeg sakte men sikkert fikk et mer nøytralt forhold til - Helt til de jukset seg videre i CL mot oss. Helt enig i at Chelsea bør knuse Liverpool ut av Europa. Chelsea mot Barca i finalen hadde vært noe. Skulle selvfølgelig ønske vi var der selv, men ut i fra sånn det står nå, ville det vært den perfekte finalen for meg. :)

Link to comment
Share on other sites

dette er jo selvpining! Tv'en min er skrudd av allerede! 14 minutter klarte jeg å se av den drittkampen! Det er så lite fortjent at de drittlagene spiller, og IKKE oss:( er ikke ofte jeg holder med Chelski, er første gang i livet, men takler ikke luckypool!

Link to comment
Share on other sites

Er det ufint av meg å hate Liverpool enda litt mer pga av feil gjort av dommere? Slik er det i alle fall.. Håper fifa avlyser chl-finalen i år. Jeg tror ikke jeg vil bifalle finalistene..

 

Tenker just det same. Fjotten Davidsen prestere endog å seie at "Babel markerer at han ikke er med i spillet"! :) Babel tek jo sats bakover og prøver å heade ballen vidare! Heilt utruleg at han ikkje blir blåst av for offside! :)

Link to comment
Share on other sites

Er det ufint av meg å hate Liverpool enda litt mer pga av feil gjort av dommere? Slik er det i alle fall.. Håper fifa avlyser chl-finalen i år. Jeg tror ikke jeg vil bifalle finalistene..

 

Tenker just det same. Fjotten Davidsen prestere endog å seie at "Babel markerer at han ikke er med i spillet"! :) Babel tek jo sats bakover og prøver å heade ballen vidare! Heilt utruleg at han ikkje blir blåst av for offside! :)

 

Registrerte det jeg også. Latterlig av Davidsen. Målet til Liverpool skulle vært annulert. Babel sto delvis (men mer enn nok!) i veien for to Chelsea-spillere.

Link to comment
Share on other sites

Oioioioi! Jånn Arne Riiiiiiiiiiiiiiiise!!!

 

Jeg vil ikke si at rettferdigheten seirer, for ingen av disse lagene fortjener en plass i finalen. På ingen måte! Hvordan i all verden klarer to så tilsynelatende elendige lag å spille seg til semifinale i Champions League??

Link to comment
Share on other sites

Fy steike så tåpelig sagt av Fjørtoft etter kampen. Det ble 1-1 på overtid, og Fjørtoft presterer å si "nå ble vi litt triste her i studio, selv om vi egentlig her helt nøytrale".

 

Jeg gir meg ende over for disse rotekoppene i studio og kommentatorboksen. FÅ DEM VEKK!

Link to comment
Share on other sites

De der var i overkant klønete av Riise, men fanker'n som det varmer!

 

Fy steike så tåpelig sagt av Fjørtoft etter kampen. Det ble 1-1 på overtid, og Fjørtoft presterer å si "nå ble vi litt triste her i studio, selv om vi egentlig her helt nøytrale".

 

Jeg gir meg ende over for disse rotekoppene i studio og kommentatorboksen. FÅ DEM VEKK!

 

Ja, den uttalelsen var drøy. "Ikkje det at vi sitter her og heiar på Liverpool". HAHA!

Link to comment
Share on other sites

I dag fikk Liverpool endelig svi for at de hadde så mange dommeravgjørelser med seg mot oss. Dommeren i dag var håpløs.

 

Herlig at Riise score selvmål. Fryder meg hver gang ting går imot den klysa av en jævel.

Link to comment
Share on other sites

I dag fikk Liverpool endelig svi for at de hadde så mange dommeravgjørelser med seg mot oss. Dommeren i dag var håpløs.

 

Herlig at Riise score selvmål. Fryder meg hver gang ting går imot den klysa av en jævel.

 

Vil si at dommeren der var den dårligste dommeren jeg noen gang har sett i en CL kamp!

 

Men enig med deg, er helt på topp nå når Riise scorte selvmål! Kanskje Barca burde kjøpe han til sommeren så vi kanskje møter han i CL finalen?

Link to comment
Share on other sites

Fy steike så tåpelig sagt av Fjørtoft etter kampen. Det ble 1-1 på overtid, og Fjørtoft presterer å si "nå ble vi litt triste her i studio, selv om vi egentlig her helt nøytrale".

 

Jeg gir meg ende over for disse rotekoppene i studio og kommentatorboksen. FÅ DEM VEKK!

Helt enig, jeg blir så jæ*lig frustrert av å høre på folkene på TV3.

Spesielt Davidsen, hvorfor kan han ikke bare rope ut: "JEG ER EN SCOUSER, HEIA LIVERPOOL"? Så får han sparken og vi slipper å høre han igjen. Noen fotballforståelse eier han heller ikke.

 

*Håper dypt og inderlig at TV2 el. Canal Plus eventuelt NRK, overtar CL-rettighetene*

 

En artig kommentar av Davidsen:

"Liverpool vil komme til å slite på Stamf... ØH unnskyld Emirates Stadium"

Link to comment
Share on other sites

Må jo nesten le av det som skjer etter kampen på VG sin forside. Man kan diskutere under tråden - Synd det skulle ende slik, samt man kan sende inn Trøst til Riise i en protokoll.

 

Nå ble jeg virkelig imponert!! :unsure:

 

Hahahaha, lo godt når jeg leste dette, Charlie! ;)

 

Klarer ikke å bli irritert på dette nå, synes det er så tragikomisk at det bare blir morsomt.

 

En gang for alle kan vi erklære VG for Liverpoolfans.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...