Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå sliter Liverpool :P Nydelig scoring av Marseille, langskudd oppe i krysset! 0-1 på Anfield, herlig! 1 poeng på to kamper om dette står. Kan også si at Liverpool spiller møkkafotball og at Marseille har vært best, og burde også kanskje fått en godkjent scoring tidligere i kampen. Ser ikke ut som det blir et nytt CL-trofee på scouserne i år nei.

 

Edit: To store muligheter for 'pool, men nå er kampen slutt ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Nei Benitez er en rar skrue. Denne rotasjonen er rett og slett helt på trynet. At de gjør det såpass bra som de gjør det er fordi de som er på banen(Umulig å vite hvem du har foran, bak og vsa av deg på laget!) til enhver tid er veldig gode fotballspillere og stammen med bl a Gerrard og Carragher er fantastisk. Måtte Benitez fortsette med dette til evig tid og tilliten til han bestå!).

Link to comment
Share on other sites

Nei Benitez er en rar skrue. Denne rotasjonen er rett og slett helt på trynet. At de gjør det såpass bra som de gjør det er fordi de som er på banen(Umulig å vite hvem du har foran, bak og vsa av deg på laget!) til enhver tid er veldig gode fotballspillere og stammen med bl a Gerrard og Carragher er fantastisk. Måtte Benitez fortsette med dette til evig tid og tilliten til han bestå!).

Jeg synes rotasjonen er totalt unødvendig i begynnelsen av sesongen. Men hvis dere ser de siste årene har alltid Liverpool vært veldig gode på slutten av sesongene som følge av rotasjonene gjennom sesongen. Men så kommer det store spørsmålet. Veier den gode avslutningen opp for poengtapene i begynnelsen av sesongen? I ligaen vil jeg si det fungerer ganske dårlig så lenge de ikke har mange gode resverer, mens i cupene har de vist seg å være veldig gode på slutten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

:P Blackburn gjør det igjen!!

 

Blackburn gjør det igjen?

Jeg vil heller kalle det får: Liverpool gjør det igjen.

0-0 er vel ikke et overaskende resultat.. Når Liverpool starter kampen uten en spissn kan de ikke forvente mere.

 

Jo, "Blackburn gjør det igjen"!.. med sin destruktive og svært defensive fotball tar de nok en gang poeng mot et av storlagene. Tror det er det roger rabbit også vil frem til her. Bare at denne gangen er det bra for oss! :P

Link to comment
Share on other sites

:) Blackburn gjør det igjen!!

 

Blackburn gjør det igjen?

Jeg vil heller kalle det får: Liverpool gjør det igjen.

0-0 er vel ikke et overaskende resultat.. Når Liverpool starter kampen uten en spissn kan de ikke forvente mere.

 

Jo, "Blackburn gjør det igjen"!.. med sin destruktive og svært defensive fotball tar de nok en gang poeng mot et av storlagene. Tror det er det roger rabbit også vil frem til her. Bare at denne gangen er det bra for oss! ;)

 

Vil påstå at Liverpool spiller mere destruktiv fotball.. Ser overhode ikke på Liverpool som noen trussel

Link to comment
Share on other sites

:) Blackburn gjør det igjen!!

 

Blackburn gjør det igjen?

Jeg vil heller kalle det får: Liverpool gjør det igjen.

0-0 er vel ikke et overaskende resultat.. Når Liverpool starter kampen uten en spissn kan de ikke forvente mere.

 

Jo, "Blackburn gjør det igjen"!.. med sin destruktive og svært defensive fotball tar de nok en gang poeng mot et av storlagene. Tror det er det roger rabbit også vil frem til her. Bare at denne gangen er det bra for oss! ;)

Helt riktig Helmik'n

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...