Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Utrolig imponerende av Liverpool i kveld! Uskadeliggjør Barcelona fullstendig utover i andre omgang med knallhardt press, og tøffe i duellspillet. Nøyaktig den oppskriften som skal til for å knekke Barca.

 

Håper Liverpool går videre. Tre grunner:

1. Liverpool får et tøffere kampprogram, noe som kan gi oss en fordel resten av sesongen.

2. Barcelona er et lag med massevis av juksemakere og sutrepaver

3. Dersom Arsenal skulle gå videre vil jeg heller møte Liverpool enn Barcelona (3-0, 1-3, 3-6) ;)

 

Nr 2 er jeg sterkt uenig i....Juksemakere? Er ikke mange av dem på Barcelona. De er raske og lette spillere som faller litt lettere enn en 110 kg engelskmann. Barcelona er et strålende lag med fantastiske spillere. Liker spillemåten deres fordi de spiller som Arsenal. Nesten alt skjer langs bakken og det skjer lynhurtig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gratulerer til Liverpool med ein fullt fortjent seier over eit Barca, som eg strengt tatt ikkje har noko særleg til overs for. Som Evju skriver, er det også positivt på mange måter at Liverpool går vidare, men ikkje minst så seier det noko om kvaliteten på engelsk fotball.

Link to comment
Share on other sites

Haha, Liverpool ligger under 1-0 over Barca. Det var Deco som scorte.

 

Edit 21.29: 1-1 til Liverpool, nedtur....!

 

Edit: Søren 1-2, Riise ;)

 

Er det ikke bra at engelske lag gjør det bra i Europa? :angry:

Er Barcelona fan, de sier det meste...

Link to comment
Share on other sites

Herlig at det ble seier for Pool i går! Det kollektivet samspillet deres er til å ta og føle på. Jeg har forresten ikke en dritt til overs for de ****** katalanerne. Hver bidige spiller på det laget KASTER seg og STUPER ned på bakken, hver gang noen er litt borti dem. Makan til drittlag! Håper Liverpool viser dem hvor skapet skal stå på Anfield Road, og at CL-eventyret til Barca ender tidlig. Jeg har en Barcelona-drakt liggende et ellet annet sted fra "barndommen" hjemme. Neste gang vi fyrer i peisen skal jeg brenne den, og filme det, for så å legge det ut på YouTube. Og til info; Den drakta er IKKE fake. Fikk den som verve-bonus da jeg vervet noen til BOING-klubben.

 

Come om Reds!

Link to comment
Share on other sites

Herlig at det ble seier for Pool i går! Det kollektivet samspillet deres er til å ta og føle på. Jeg har forresten ikke en dritt til overs for de ****** katalanerne. Hver bidige spiller på det laget KASTER seg og STUPER ned på bakken, hver gang noen er litt borti dem. Makan til drittlag! Håper Liverpool viser dem hvor skapet skal stå på Anfield Road, og at CL-eventyret til Barca ender tidlig. Jeg har en Barcelona-drakt liggende et ellet annet sted fra "barndommen" hjemme. Neste gang vi fyrer i peisen skal jeg brenne den, og filme det, for så å legge det ut på YouTube. Og til info; Den drakta er IKKE fake. Fikk den som verve-bonus da jeg vervet noen til BOING-klubben.

 

Come om Reds!

Har selv gjort det med en United-drakt da jeg var liten, som jeg merkelig nok fikk ;) Heller ikke fake!

Link to comment
Share on other sites

Haha, Liverpool ligger under 1-0 over Barca. Det var Deco som scorte.

 

Edit 21.29: 1-1 til Liverpool, nedtur....!

 

Edit: Søren 1-2, Riise ;)

 

Er det ikke bra at engelske lag gjør det bra i Europa? ;)

Er Barcelona fan, de sier det meste...

 

??

Hvem heide du på i CL i fjor da? Regner med arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Haha, Liverpool ligger under 1-0 over Barca. Det var Deco som scorte.

 

Edit 21.29: 1-1 til Liverpool, nedtur....!

 

Edit: Søren 1-2, Riise ;)

 

Er det ikke bra at engelske lag gjør det bra i Europa? ;)

Er Barcelona fan, de sier det meste...

 

??

Hvem heide du på i CL i fjor da? Regner med arsenal?

Så klart heiet jeg på <3Arsenal<3. Arsenal4ever!

 

Back to topic.

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke at Liverpool vant igår. Liker Barcelona bedre enn Liverpool. Men men, sånn er det. Når Barcelona presterer som noen gravide kvinner på fødesenga så er det ikke håp for dem!

Nå vil jeg faktisk si at innsatsen til "gravide kvinner på fødesenga" er mye høyere enn det Barca viste på hjemmebane mot Pool..

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke at Liverpool vant igår. Liker Barcelona bedre enn Liverpool. Men men, sånn er det. Når Barcelona presterer som noen gravide kvinner på fødesenga så er det ikke håp for dem!

Nå vil jeg faktisk si at innsatsen til "gravide kvinner på fødesenga" er mye høyere enn det Barca viste på hjemmebane mot Pool..

 

Det at de ligger stille og venter og venter på å presse ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Hvis det er et lag som kan score mer enn to mål på Anfield så er det Barcelona" - Jan Åge Fjørtoft (IDIOT!)

Da har han dårlig hukommelse!

Hvem var det som vant med 3 og 6 mål på Anfield???

 

Huff, jeg spyr av sånne fotball(såkalte) "eksperter"! :(

Link to comment
Share on other sites

Utrolig bra førsteomgang av Liverpool i går må jeg si. Hadde fullstendig kontroll på et av Europa's beste lag. Synes det var litt skremmende faktisk.

Men nå skal det sies at det kanskje bare var Barca som var elendige men..

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se at møkkaspillerne på stupelaget Barcelona er ute av CL!

 

Da skal det feires!!

 

Gidd å tenk så utrolig A4 da!

Så du noen Barcaspillere stupe i går? Ja, det gjorde jeg.. gang på gang.. grunn? Jo, fordi de spiller så marginal fotball, og på så små flater at de hele tiden blir sparka ned av motstandere...

 

Det samme gjelder desverre C.Ronaldo også.. Er alt for mange som blir kalla divere nå til dags. Drobla blir dog noe annet.

 

Sorry for off topic!

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se at møkkaspillerne på stupelaget Barcelona er ute av CL!

 

Da skal det feires!!

 

Gidd å tenk så utrolig A4 da!

Så du noen Barcaspillere stupe i går? Ja, det gjorde jeg.. gang på gang.. grunn? Jo, fordi de spiller så marginal fotball, og på så små flater at de hele tiden blir sparka ned av motstandere...

 

Det samme gjelder desverre C.Ronaldo også.. Er alt for mange som blir kalla divere nå til dags. Drobla blir dog noe annet.

 

Sorry for off topic!

Arsenal spiller akkurat på samme måte. Stuper de? Nei, ihvertfall ikke like ofte som katalanerne.

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se at møkkaspillerne på stupelaget Barcelona er ute av CL!

 

Da skal det feires!!

 

Gidd å tenk så utrolig A4 da!

Så du noen Barcaspillere stupe i går? Ja, det gjorde jeg.. gang på gang.. grunn? Jo, fordi de spiller så marginal fotball, og på så små flater at de hele tiden blir sparka ned av motstandere...

 

Det samme gjelder desverre C.Ronaldo også.. Er alt for mange som blir kalla divere nå til dags. Drobla blir dog noe annet.

 

Sorry for off topic!

Arsenal spiller akkurat på samme måte. Stuper de? Nei, ihvertfall ikke like ofte som katalanerne.

 

Det kan ha litt med at den engelske spillestilen er helt annerledes enn den spanske, og dermed trenger de ikke være så fysisk sterke som PL-spillerne. [F.eks Hleb pumpa vekter nesten med en gang han kom til England pga. han skulle få bedre fysikk.]

 

Se for eksempel på Baptista nå, og Reyes tidligere. De detter/datt i ett sett. Det er bare pga. at de ikke er/var vandt med den engelske spillestilen, og trenger/trengte tid til å venne seg til den røffe spillestilen.

 

Derfor detter ikke Arsenalspillerne så lett.

Link to comment
Share on other sites

Blant annet Ronaldo er selvsagt en fantastisk dribler, og veldig god på små flater, og spillere som han blir oftere sparket ned. Men å mene at Ronaldo ikke er en filmer blir rett og slett for dumt. Når han kaster seg teatralsk ned på bakken i situasjon etter situasjon og reprisene viser at ingen var i nærheten av å være borti ham kaller iallfall jeg ham en filmer, eller diver om du vil.

Link to comment
Share on other sites

Blant annet Ronaldo er selvsagt en fantastisk dribler, og veldig god på små flater, og spillere som han blir oftere sparket ned. Men å mene at Ronaldo ikke er en filmer blir rett og slett for dumt. Når han kaster seg teatralsk ned på bakken i situasjon etter situasjon og reprisene viser at ingen var i nærheten av å være borti ham kaller iallfall jeg ham en filmer, eller diver om du vil.

 

Ja, jeg vil si jeg tok litt godt i der, men allikevel så blir han en "filmer" i flere situasjoner der han ikke burde det.

Men jeg innrømmer at jeg drev den litt langt akkurat der. Men resten står jeg ved fullt og helt.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...