Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Og jeg som ble hånet av en Liverpool-supporter i sommer. Nærmest lo når jeg viste bilder av Emirates. Arsenal hadde nemlig solgt sjela til araberne.

 

Da blir det kjipt å møte seg selv i døra. Og jeg som trodde at dette var et typisk Spudz-fenomen. :)

 

Når det er sagt, så synes jeg dette er helt tragisk. Chelsea er et godt eksempel. Bortsett fra å ha vunnet pokaler, så fremstår klubben uten mål og mening.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg som ble hånet av en Liverpool-supporter i sommer. Nærmest lo når jeg viste bilder av Emirates. Arsenal hadde nemlig solgt sjela til araberne.

 

Da blir det kjipt å møte seg selv i døra. Og jeg som trodde at dette var et typisk Spudz-fenomen. :)

 

Når det er sagt, så synes jeg dette er helt tragisk. Chelsea er et godt eksempel. Bortsett fra å ha vunnet pokaler, så fremstår klubben uten mål og mening.

Skjedde det samme med meg. En som bruker å holde seg med oss gooners flirte å lo for noen uker siden og kalte oss for et araberlag. Ganske ironisk.

 

Kanskje bra at Arsenal kjøper unge talent, fordi det begynner å komme mange lag med store ressurser. Ser for meg enormt store bud på de mest "hot'e" spilleren i fremtiden. Arsenal vil ikke ha sjans å by like høyt, hvis vi ikke skulle bli kjøpt opp vi også. Håper klubben blir som den er i dag, bare enda mere suksessrik.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dra til helvete Benitez!! Han kan ikke gjøre narr av en trener som er 10 ganger så god som han selv! Liverpool har større budsjett en Arsenal, tror jeg. Tenk at en mann som har kjøpt 40 mislykkede spillere, setter en av verdens beste SENTRALE midtbanespillere på høyrekant og roterte laget sitt 99 ganger uten vits, gjør narr av Arsenal. Det er som om Aliadiere skulle satt spørsmålstegn ved Henry's ferdigheter, men det kommer han aldri til å gjøre. Houllier er kanskje Liverpool dårligste trener i historien, hva hjelper det når de får en enda dårligere. Hater Benitez akkurat nå, og kommer alltid til å gjøre det!!!! Idiotisk, rett og slett!!

Link to comment
Share on other sites

Patetisk av Benitez å påstå det han påstår. Er overbevist om at Benitez har brukt mere penger på transfermarkedet siden han kom til Liverpool enn hva Arsenal har gjort i samme periode.

Link to comment
Share on other sites

Wenger bruker penger, som regel små summer, på talenter han har tro på.

Benitez velger å bruke store penger på tidligere talenter, etter de har bevist de ikke er gode nok for Arsenal(jfr.Pennant). Da sier det seg selv at man får mindre penger å rutte med.

 

Walcott er kun én ung spiller Wenger har brukt store penger på. Og de pengene vil han trolig bli verdt en gang i tiden.

 

Enten er Benitez kun ute etter å provosere, eller så har han fulgt skremmende dårlig med i timen.

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

En halvtime igjen nå, og Liverpool ligger under.

Skal ikke si noe sikkert, men jeg vil tro at det skal bli vanskelig for Liverpool å ihvertfall vinne her.

 

Skal se at Blackburn blir vår redning, etter at vi knuste dem. Vi fortjener det ikke, i deres øyner, sikkert, men det driter vi i! ;)

 

Men det kan hende vi cruiser opp til 3.plass senere i dag, kan det se ut som. La oss krysse fingrene!

Link to comment
Share on other sites

Eg må seie tredje plass er god trøst for oss Goonerar. United og Chelsea virker enormt sterke. Spesielt United har imponert meg i år og med Fergusons erfaring blir dei bortimot umoglege å ta igjen.

 

Drømmen vil jo vere å slå Chelsea i kampen om andre plassen på Emirates og se Cashleys forlate Emirates i skuffelse i siste(?) serierunde. Liverpool trur eg må kjempe med Portsmouth og Tottenham om 4. plassen. Dei er ikkje sterke nok i år.

Link to comment
Share on other sites

Nå får Liverpool igjen for at benitez roterer spillere stadig. Akkurat som i fjor startet det dårlig, men det ser nå ut som at laget skal komme tilbake til gamle takter. Men vi skal nok sette dem ned på jorda igjen om noen dager :(

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...